W ośrodku byłyśmy równo o 16.Remo powiedział nam że mamy iść teraz na sale.Byliśmy na sali i usiedliśmy z dziewczynami na podłodze.Ja postanowiłam posprawdzać swoje social media.Usłyszałam krzyki piski więc sprawdziłam dlaczego, gdy zobaczyłam kto wchodzi do sali miałam iskierki w oczach.Do sali wszedł Artur,Jeremi, Sylwia Lipka i Bartek Kaszuba.Artur zaczął rozglądać się po sali i jego wzrok zatrzymał się na mnie.Uśmniechnął się a ja czułam że moja policzki robią się czerwone.Odrazu odwróciłam się w drugą stronę żeby tego nie zauwarzył.
*Artur*
Weszliśmy na sale każdy zaczął piszczeć, krzyczeć i wgl.Rozglądnąłem się po sali i zobaczyłem piękną brunetkę.Miała piękne brązowe oczy.Była cudna.Gdy nasze spojrzenia się spotkały ja się uśmiechnąłem, a ona odrazu się odwróciła.Nie wiem dlaczego ale dobra.Przywitaliśmy się z resztą i poszliśmy się rozpakować do pokoju.Miąłem go z Jeremim i Bartkiem i Dominikiem.Natomiast Lipka miała z Julką(dziewczyną Dominika).Remo miał z Karasiem.Gdy była godzina 18 poszliśmy na kolacje.Usiedliśmy do stolika ekipy.Wziąłem sobie kanapkę z nutellą i zaczełem jeść.
*Zuzia*
Po spotkaniu na sali poszłam z dziewczynami do pokoju.Była 17 więc poszłam się przebrać.Ubrałam to bo było dość chłodno.I odrazu wstawiłam to zdj na instagrama.Po kilku sekundach miałam 3k polubień.Uśmiechnełam się do telefonu i napisałam do Dominika.
Ja
Dominoooo!!!!!
Domino💪🏻😎
Co się stało?!?!?
Ja
Nudzi mi się i nie mam co robić, a dziewczyny się zastanawiają w co sie ubrać na kolacje już 10 minut XD przyjdź tu Prosze
Domino💪🏻😎
Boże już idę 😂😂
Ja
Czekam😏😏😊Postanowiłam zrobić sobie zdjęcie.
Dodałam je na grupę Temorki na fb💞
Miałam mnóstwo like i komentarzy np.
Śliczna💘💕
Moja cudowna💕💗
Jesteś na campie💗💞
Ładnaa💞💕
Widziałam cię u fryzjera😂💖
Ładne włosy 😱💗
Zazdroszczę Temo takiej siostry 💖💕
Jeden był od Natali i był taki
Omgffff jaka cudowna brałabym cię Boże cudo piękna piękna kręcisz mnie jak mikrofalówka talerz 😱😱💞💕😂😏💪🏻💦Odłożyłam telefon i popatrzyłam się dziwnie na Natalię ona tylko zaczęła się śmiać a ja razem z nią.Do pokoju wszedł Dominik.Była już 17:50
-Miałeś być tu 50 minut temu-powiedziałam
-Sorki Artur chciał mnie zabić XD
-dlaczego???-zapytała Wiktoria
-bo powiedziałem dla beki takiemu plastikowi że Artur ją kocha i teraz nie daje mu spokoju
-XDD Boże jak ona wygląda ? -zapytałam
Dominik pokazał nam zdj my z dziewczynami zaczęłyśmy się śmiać jak opętane.To jest KlaudiaRazem z Dominikiem i dziewczynami poszliśmy na kolacje.
CZYTASZ
Córka menagera | AS
Fanfiction16 letnia Zuzia pojechała ze swoją przyjaciółką Natką na YSC.Znalazla tam miłość swojego życia.Co zrobi Zuza gdy się dowie ze on ją zdradził??? Zobaczcie sami czytając to ff??