Miałam już dość.Sięgnąłam po telefon i napisałam do Artura.
Do Arczi❤️
Mam dośćZuzanna Łupicka zmienił/a pseudonim użytkownika Arczi❤️ na Artur.
Od Artur
To nie ja cię zdradziłem....wiesz jak mi na tobie zależało.Szalalem za tobą jak debil.Bylaś tą jedyną, najlepszą....
Do Artur
Tylko że ja cię nie zdradziłam.Jedyną?? a ta co teraz masz to co??po jedynym dniu..Dobra Artur mam dość.Pewna część mnie mówi, że będę tęsknić....lecz druga ma słuszną racje.Żegnaj.Może się jeszcze zobaczymy na jakimś festivalu...ale osobno nie razem...będzię tam Artur Sikorski i Zuzia Łupicka....ale nie razem...osobno.Jeszcze raz żegnaj...
Od Artur
Zuzia....
Do Artur
Nie Artur...nie wierzysz mi.Wybrałeś ją nie mnie.Idz do niej a mnie zostaw w spokoju.Życze wam szczęścia....*Dominik*
Dalej nie mogłem uwierzyć w to ze Zuzia ma stalkera a ja o tym nie wiem.I do tego się tnie.Zostawilem ją samą z problemami i uwierzyłem Arturowi.Musialem do wszystkich napisac.Kazdy się od niej odwrócił.Szybko zrobiłem konfe.Dominik Łupicki dodał/a użytkownika Artur,Jeremi,Bartek,Remo,Julia,Dominika,
Wiktoria,Sylwia,Karaś,Joanna.Dominik:Ludzie bo jest sprawa...
Sylwia:No mów
Dominik:No bo..Zuzia wcale nie zdradza Artura...
Remo:Dominik ja jeszcze się po tym nie pozbierałem...
Dominika:Ale cooo!!!!?!?! Coś nie tak z Zuzią💘😭😭😭😭byłam głupia ze wam wgl uwierzyłam a nie jej.Pisze do niej ale ona mi nie odpisuje.
Dominik:Nie nic jej nie jest.Poprostu...to trudne.
Artur:Boże mów!!!!!!!
Jeremi:Dominik mów!!!!!
Bartek:Dominik!!!!!
Julia:Co tu się dzieje???
Wiktoria:Przeczytaj⬆️⬆️🙈❤️💙💜
Joanna:Dominik już czas im powiedzieć..
Artur:O co chodzi!?!?!!!!
Dominik:Bo dziś się dowiedziałem ze Zuzia cię nie zdradza...
Artur:To już słyszałem a dalej???
Joanna:Opowiem wam całą historie.
Było to tak.Zuzia szczęśliwa wróciła do domu po campie.Oczywiście trochę smutna bo bardzo tęskniła za wami a najbardziej za Arturem.Rozpakowywala się i znalazła jakąś kartkę na , której pisało tak
" Hej, widziałem cię na campie i wgl jak leżałaś na tej podłodze.Chcialbym abyś zdechła.Chodze z tobą do szkoły więc się bój.No może byś zaczęła się ciąć co?? Hmm radzę ci bo jak nie zobaczę tych ran na twojej ręce to pożałujesz.... Ł.D"
I ona poszła do łazienki i się pocięła a ja dopiero jak weszłam do pokoju zobaczyłam ze leży na łóżku a na podłodze leży jakaś kartka.Przeczytalam ją i tam było to.Przerazilam się bardzo.Ona się do mnie odwróciła i zaczęła płakać ze się boji.Pokazala mi rany ja odrazu pobiegłam z nią je przemyć i zakazałam jej to robić.Obiecalismy ze nikomu oprócz Natali nie powiemy.I wtedy ona poszła z tobą się spotkać i po drodze ktoś złapał ją za tyłek i to był ten Łukasz potem ją walnął w brzuch i sobie poszedł od tego czasu ona bała się dotyku była załamana.Potem bała się ciebie przytulić bo myślała ze jej cos zrobisz, a ty sobie pomyślałeś ze ona cię zdradza!!!! I po jednym dniu masz dziewczynę!!!
Ona się załamała ale powiedziała sobie ze nie będzie płakać.Ty nie wierzysz i jej nie kochasz bo masz inną.Zerwałeś z nią.Ona się przez to pocięła.Potem gadaliśmy o wyjeździe do Grecji.Ale Dominik powiedział ze nie pojedzie z nią i powiedział dlaczego.I ja zdenerwowana to wszystko powiedziałam ze Zuzia ma prześladowcę i się tnie.I to tak wyszło... a jak ona się dowiedziała ze wszyscy jej nienawidzą to nie odzywała się do nikogo wogule.
Artur:Japierdole......
Remo:Artur!!!
Artur:Zabije tego gnojka.Moją księżniczkę!!!Jak on ma prawo wogule ją dotknąć!!!
Dominik:Sam masz nową teraz pacanie to co mówisz że twoja księżniczka.
Artur:Jezu to nie moja dziewczyna.To kuzynka Patrycja, która przyjechała z Włoch i nie widziałem jej 4 lata.Zrozumcie to wreście!!!
Dominik:O Boże 😱😱😱👎👋🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Sylwia:Brawoo!!!! Ona nam nie wybaczy.....
CZYTASZ
Córka menagera | AS
Fanfiction16 letnia Zuzia pojechała ze swoją przyjaciółką Natką na YSC.Znalazla tam miłość swojego życia.Co zrobi Zuza gdy się dowie ze on ją zdradził??? Zobaczcie sami czytając to ff??