78

769 34 10
                                    

    Oderwaliśmy się od siebie gdy zabrakło nam tchu.Tak bardzo za nim tęskniłam.Kocham go...
-Zuzia...-szepnął i zaczął gładzić mnie po policzku.Jest tak cudownie..
-Zuzia czy ty......czy my ee, dobra... Zuzka zostaniesz moją dziewczyną?
-Czy my w ogóle ze sobą zerwaliśmy-zaśmiałam się- No ale jeśli tak to muszę się zastanowić, to bardzo ciężka decyzja
Zuzia-zaśmiał się i musnął moje usta.Było mi z nim tak dobrze.....
                                *******
*rok później*
Minęło sporo czasu.Ja dalej jestem z Arturem.Rafał oświadczył się Lipie z czego naprawdę bardzo się cieszę.Nagrałam ten cover już bardzo dawno, ale piosenka to już sztos.
Nagrałam piosenkę z teledyskiem z Arturem a drugą z Bam na moją płytę "Czas".
Jednak nie wszystko było takie piękne.Natalia miała wypadek samochodowy.Pojechałam do szpitala jak najszybciej mogłam.Przepraszała mnie jaka jest głupia, bo myślała ze ja wole ekipę od niej.Jej stan się pogorszył.Natalia... zmarła 6 miesięcy temu a ja dalej nie mogę w to uwierzyć.Płacze za każdym razem gdy sobie o tym przypomnę.Z Arturem jestem naprawdę szczęśliwa, mam przyjaciół, kochająca rodzine i bardzo się z tego cieszę.Nareście żyje bez zmartwień i smutku.Sikorski traktuje mnie jak cud świata, cieszę się ze tak się stara.......

                    Koniec.......

Córka menagera | ASOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz