Mam go gdzieś.Zdradził mnie.Poszlam na dół ubrałam moją czarną Bomberke i wyszłam.Nie mówiłam wam ale chodze do szkoły tańca.Poszlam do dziewczyn właśnie z tej szkoły.Do Nadii, Alex i Wiki.Umówilismy się u Wiki.Gdy byłam pod jej drzwiami,zapukałam.Otworzyly mi dziewczyny, przywitałam się z nimi i poszłyśmy na górę.
Ubraliśmy się prawie tak samo i zrobiliśmy sobie zdj na instagrama.Dziewczyny bardzo lubią Jeremiego więc ubraliśmy się w jego bluzy.Wstawilam zdj z opisem"Z laskami❤️"Po 4 godzinach u dziewczyn, poszłam do domu.O 20 byłam na miejscu.Przywitalam się z rodzicami i Nadusią.Dominik poszedł odprowadzić Liptona na spacer.Poszlam do swojego pokoju.Wziąłam mojego macbooka i wyświetliła mi się reklama podróży do Hiszpani.Naprawde mnie to zaciekawiło mogłabym wszystko przemyśleć i zapomnieć o Arturze...
Poszłam pogadać z rodzicami.Zeszlam do kuchni i zobaczyłam Dominika.Wtedy zapytałam.
Mama pogrubionąTata ukośną
Domino podkreśloną
Ja zwykłą-mamo,tato no bo ja pomyślałam żeby wyjechać do Hiszpani i to wszystko przemyśleć
- dobry pomysł odpoczniesz.A co masz przemyśleć ??
-bo Artur mnie zdradził....
-przykro mi będzie dobrze znajdziesz lepszego.
-nie ma mowy ty nigdzie nie jedziesz jestes za młoda
-ty chcesz mnie zostawić jak możesz
-a z kim ty chcesz jechac ???
-sama chce odpocząć i wszystko przemyśleć
-No dobrze a kiedy i na ile???
-Na miesiąc.I wrócę pod koniec wakacji
-ty chyba zwariowalas!!!i do tego sama!!!nie możesz nigdzie jechac masz dopiero 16 lat
-Remo niech jedzie co ma dziewczyna robić na wakacjach.Cierpiec przez tego Artura.Niech jedzie odpocznie.A ile to kosztuje???
-4 tysiące ale ja mam swoje pieniądze
-Nie my z tatą ci damy.A ty sobie tam odpocznij.Moze weźmiesz jakaś kolezanke???
-Nie wiem chyba pojadę sama.A jak nie to z Julką bo ona jako jedyna nie będzie mi przypominać o Arturze.
-No fajnie ty mnie zostawiasz i do tego Julkę chcesz mi zabrać pfff to ja jadę z wami
-Nie ty nigdzie nie jedziesz a o Julce jeszcze pomyśle.Chyba pojadę sama.
-Dobrze córciu rozumiem cię.A kiedy to???
-Jutro.
-Dobrze to Idz się spakuj a ja cię jutro odwiozę na lotnisko.Masz tu pieniądze i Baw się dobrze.
-Dziekuje wam.Kocham was.
Pobiegłam na górę i zaczęłam się pakować.
Gdy spakowalam walizkę wziąłam torbę podręczną i schowałam tam ładowarkę, okulary,chusteczki, słuchawki,wodę i jakieś jedzenie.Postawiłam bagarze w kącie pokoju i postanowiłam napisać do Natki.
Do Natka💖💕
Hej skarbie jak tam???
Od Natka💖💕
Super a u cb?? Jak tam z Arturem???
Do Natka💖💕
No fajnie lecę jutro do Hiszpani żeby odpocząć i to wszystko przemyśleć.Artur to zamknięta sprawa...
Od Natka💖💕
Jak to lecisz??? Zwariowałaś?!!? Bezemnie lecisz????? Nie pozwolę ci😭😭😭
Do Natka💖💕
Nie martw się jak chcesz to przyjdź jutro o 4:00 na lotnisko.Wiem ze wcześnie ale chce się pożegnać.
Od Natka💖💕
Dobrze przyjdę.A na ile lecisz???
Do Natka💖💕
Na miesiąc.Jak mi się spodoba to tam zamieszkam na stałe.Już rozmawiałam z mamą.
Od Natka 💖💕
Aż tak długo jeju nie wytrzymam bez cb.
Zwariowałaś?!!!! Masz tu przyjaciół!! Masz mnie i chcesz nas zostawić!!!!?
Do Natka💖💕
Tu mam przyjaciół ale jest i on....😭😭😭
Od Natka💖💕
Nie przejmuj się nim.Dobrze Zuza ja muszę isc.Spotkamy się jutro przed lotem.Pappa będę tęsknić.Dobranoc💗💞😍😭
Do Natka💖💕
Postaram się.Ja też będę 💞dobranoc💗💗💖Skończyłam pisać z Natą była godzina 23.Poszlam się wykąpać.Zmylam makijaż i rozpuscilam włosy.Ubralam piżamę.Bylo naprawdę gorąco.Zrobilam sobie zdj na instagrama.Wyszło tak.
Z opisem"Hiszpania nadchodzę❤️❤️"
Dodałam je i miałam iść spać ale dostałam powiadomienie z kika.
XxartuylxX-Dobranoc😘😔❤️
XxpriNcesxX-Artur przestań....
XxartuylxX-Przepraszam cię za to co zrobiłem.Bylem głupi.Dopiero teraz zdałem sobie sprawę ze nie moge bez ciebie żyć.Będę o ciebie walczył😔😔😔
XxpriNcesxX-Artur już jest za późno.Chce o tobie zapomnieć.Pisalam do cb 2 tygodnie ty tylko odczytywałeś.Cierpialam przez cb i to bardzo.Codzienie płakałam.Balam się ze tobie cos się stało.Niby było ma campie ze na zawsze i wgl.Ale tak nie jest.Ja rozpoczynam nowe życie.Jutro wyjeżdżam.Chce o tym wszystkim zapomnieć.Dobranoc Artur...
XxartuylxX-Nienawidzę siebie za to co zrobiłem.Jestem skończonym dupkiem...Dobranoc
*Dominik*
Myślałem nad tym co powiedziała Zuza.Przez Artura ona nas zostawia.Musze napisac szybko do wszystkich.Napisalem, mają być u nas w domu o 10.Teraz tylko trzeba jeszcze powiedzieć Arturowi.
CZYTASZ
Córka menagera | AS
Fanfiction16 letnia Zuzia pojechała ze swoją przyjaciółką Natką na YSC.Znalazla tam miłość swojego życia.Co zrobi Zuza gdy się dowie ze on ją zdradził??? Zobaczcie sami czytając to ff??