Obudziłam się o godzinie 8.Wstalam i pokierowałam się do szafy.Dziś było naprawdę ciepło.Ubralam to
Zrobiłam makijaż i włosy związałam w koka.
Zeszłam na dół.Nikt już nie spał.Wszyscy siedzieli w salonie.Wyglądalo to jakby na mnie czekali.Balam się ze mama powiedziała reszcie o moich problemach.Ale przecież obiecała.Przywitalam się i poszłam do kuchni nalać sobie soku pomarańczowego.Po chwili zawołała mnie mama abym koło nich usiadła bo musimy porozmawiać.Balam się ze oni już wiedzą.Dominik wcale na mnie nie patrzył nie wiem dlaczego.Usiadlam i zaczęliśmy rozmowę.
-Dzieci chcieliśmy z ojcem wam powiedzieć ze wszyscy jedziemy do Grecji.-powiedziała mama
-A po co??-zapytałam
-Macie wolne w szkole 2 tygodnie.Pojdziemy i odpoczniemy-powiedział tata.
-Jej-powiedziała Nadia
-Ja z nią wcale nie jadę-powiedział Dominik a ja nie wiedziałam dlaczego.
-Dlaczego??-zapytała mama.
-Dlaczego!!!?! Zdradziła Artura.To jest mój przyjaciel.Jak on ją zranił to ta się już chciała zabić i wogule a jak ona go zdradza to nic ją nie obchodzą jego uczucia!!!-krzyknął Dominik.
-Dominik ale to nie tak-zaczęłam płakać.
-Jak nie tak to jak??!!? Artur powiedział wszystkim.Nikt nie mógł uwierzyć ze taka jesteś, nawet ja.Kazdy cię nienawidzi za to co zrobilas.Nawet ta twoja ibff Dominika.Napewno nie pojadę z taką osobą do Grecji.Nie chce na nią patrzeć.To nie jest moja siostra!!!-krzyknął Dominik
-Dominikkk!!!!!! uspokój się!!ona wcale nie zdradza Artura!!!!poprostu ma problemy!!-krzyknęła mama.
-Ciekawe jakie??-zapytał Dominik a mama była tak wściekła ze bałam się ze mu powie.
-Ona ma prześladowcę!!!!!!! Tnie się!!!!! Wystarczy???!?!? Jak ty możesz tak wogule do niej sie odzywać!!!!-krzyknęła mama a ja chciałam zapaść się pod ziemie.Wszyscy stali jak wryci.Ja z płaczem uciekłam do swojego pokoju i zaczęłam płakać.Szukalam żyletki ale nie miałam ani jednej bo mama mi je zabrała.
Żuciłam się na łóżko i zaczęłam płakać.Nikt mi nie wierzy.Kazdy mnie nienawidzi.Dominika nie zna dobrze Artura a wierzy mu a nie mi.Nie wybaczę jej tego.Nikomu nie wybaczę.Nawet mój brat się odemnie odwrócił.Czuje się jak śmieć.Jedynie mam Natalię i mamę, które mi pomagają.Uslyszalam ze dostałam powiadomienie.Artur dodał zdjęcie na instagrama.Gdy je zobaczyłam odrazu się popłakałam.On ma już inną.Po jednym dniu.Nie wierze.Zaczelam płakać jak jakies małe dziecko.Czyli widać ze on mnie nie kocha już wogule.Zdj było takie.Z opisem"Moja najważniejsza💘❤️😍"
Dziękuje za 3k ❤️❤️❤️
CZYTASZ
Córka menagera | AS
Fanfiction16 letnia Zuzia pojechała ze swoją przyjaciółką Natką na YSC.Znalazla tam miłość swojego życia.Co zrobi Zuza gdy się dowie ze on ją zdradził??? Zobaczcie sami czytając to ff??