*Mama Sikorskich*
Widać że Zuzia była smutna.Poszłam do chłopaków.Zapukalam ale oni nawet nie odpowiedzieli.Weszlam i zobaczyłam jak grają.Podeszlam do nich i wyłączyłam komputer.Oni się na mnie dziwnie popatrzyli.Artur spojrzał ma łóżko i wstał przestraszony i zaczął mówić
-Gdzie jest Zuzaaa!!!!!-krzyknął
-Nie miała co robić to poszła do Sylwi.Olewałeś ją.Dziewczyna jechała tu tyle godzin a ty co.Nie zwracałeś na nią uwagi.Siedziala tu i prosiła cię żebyście gdzieś wyszli a ty nawet nie odpowiadałeś.Więc dziewczyna smutna poszła z 2 godziny temu do Sylwi.
-Jezu jaki ja jestem głupi.Ale to przez Jeremiego on mi kazał grać!!!
-Nie prawdaa!!!!!-krzyknął Jeremi
-przestańcie!!!Artur dzwon do Zuzi i ją przepraszaj!!!
*Artur*
Dzwoniłem już 20 raz do Zuzi, ale ona cały czas odrzucała połączenia.Jestem debilem.Ona tu do mnie przyjechała a ja ją zostawiłem i sobie grałem.Wieczorem idziemy z wszystkimi na pizze.Tam przeproszę Zuze.Poszlem wziąść prysznic....*Zuza*
Sylwia zaproponowała mi żebym jutro z nią jechała na YSWC.Nie chce narazie gadać z Arturem.Razem z Sylwia i Bartkiem pojechaliśmy po moją walizkę.Gdy zapukaliśmy otworzyła mam mama Artura i Jeremiego.Poprosilam aby przyniosła mi walizkę bo nie chce spotykać Artura.Kobieta przyniosła mi walizkę ja podziękowałam i razem z przyjaciółmi wyszłam z domu.
Gdy byliśmy już u Sylwi była godzina 17.Za godzinę idziemy na pizze.Nie będę gadać z Arturem.Dzwonil do mnie dużo razy ale ja odzucalam.Poszlam się przebrać.Ubralam się takI zrobiłam naprawdę mocny makijaż.Wyglada tak
Wyprostowałam włosy i założyłam superstary.
Była godzina 17:30.Sylwia była ubrana takA Bartek miał czarną bluze i czarne dżinsy.
Jeremi miał przyjsc ze swoją przyjaciółką Polą.
Razem z Sylwią i Bartkiem wyszliśmy z kamienicy.Po 15 minutach byliśmy na miejscu.
*20:00*
Jesteśmy tu już 2 godziny.Pola jest bardzo fajna i się zaprzyjaźniliśmy.Artur próbował mnie przepraszać ale ja nie chce z nim gadać.Nie odzywałam się do niego ani słowa.O godzinie 23 poszliśmy do domu.Wzielam prysznic, zmyłam makijaż i poszłam spać...
CZYTASZ
Córka menagera | AS
Fanfiction16 letnia Zuzia pojechała ze swoją przyjaciółką Natką na YSC.Znalazla tam miłość swojego życia.Co zrobi Zuza gdy się dowie ze on ją zdradził??? Zobaczcie sami czytając to ff??