Pytania💗

879 26 0
                                    

Od Marthynka
Pytanie do Artura.
Co czułeś kiedy zobaczyłeś Zuzię?
Gdy ją pierwszy raz zobaczyłem odrazu się zakochałem.Miałem motylki w brzuchu.Jej piękny uśmiech,mnie uszczęśliwia.Te jej piękne oczy, w których można zatonąć.Kiedy ona jest smutna ja jestem smutny.To jest najwspanialsza dziewczyna jaką widziałem.

Kiedy Zuza cię rzuciła myślałeś żeby cos sobie zrobić?
Bardzo kocham Zuze.To część mnie.Moje serce bije tylko dla niej, ale rozumiałem ją gdy chciała to zakończyć.Jestem idiotą i to przezmnie się to stało.Będę o nią walczył.

Pytanie do Dominika.
•Jak zareagowałeś gdy Arczi skrzywdził twoją siostrę?
Chciałem go zabić.Jak on mógł wypowiedzieć takie słowa, że woli mieć inną, a nie taką!!
Sam sobie ją wybrał.Sylwia rozmawiała ze mną i tłumaczyła mi wszystko, ale i tak byłem wściekły na Artura.Potem jak Jeremi powiedział mi ze chciała się zabić to poprostu nie wytrzymałem i pobiegłem szybko do mojej siostry z nią pogadać, bo wiem że jakbym zrobił coś Arturowi to Zuzia by mnie znienawidziła.

Od MolixAgnik
Pytanie do Sylwii
Jak zamierzasz zeswatać Artura z Zuzią?
Porozmawiam z Arturem żeby zrobił dla niej coś romantycznego.Jeremi zaproponował żeby ich zamknąć gdzieś samych, ale to chyba nie jest dobry pomysł po tym co się stało.Bo przecież Artur tak zrobił i się pokłucili.

Do Artura
Jak zamierzasz udowodnić jej miłość ?
Pisze dla niej właśnie piosenkę.Zaśpiewam ją na koncercie.Myśle że jej się spodoba bo bardzo ją kocham.

Od Kar_Cia3301
Do Artura
Jak się czułeś jak widziałeś że Zuza chciała się przez Ciebie zabić?
Ja tego nie widziałem, ale Jeremi i Sylwia tak.Oni ją powstrzymali.Ja wtedy ją szukałem.
Byłem i jestem wielkim idiotą że jej to powiedziałam.Znalazłem ją gdy mówiła Sylwi i Jeremiemu że ja ją już nie kocham, a wcale tak nie jest.Czuje do niej cos czego nigdy nie czułem.Kocham ją.Gdy zobaczyłem jak płacze serce pękało mi na kawałki.To moja księżniczka o którą będę walczył.

Córka menagera | ASOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz