*5 miesięcy później*
Pewnie ciekawi was co działo się przez ten czas.Skończyłam 18 lat. Po naprawdę długiej i szczerej rozmowie namówiłam rodziców razem z Dominem żebyśmy wrócili do Wawy.Myślałam ze będzie cudownie...taaa..
Siedzę w tej zasranej Warszawie już od miesiąca i niewiem co ze sobą robić.Wszystko się spieprzyło.To może pokolei.
***
Jak się okazało Artur czekał na mnie oczywiście, aleee gdy wysiadłam nie był sam, był z jakaś laską i się dosłownie pożerali.
Nie chciałam się użalać nad takim dupkiem więc poprostu podeszłam popchnęłam ją na ziemie, a mu? przywaliłam w ten śliczny ryj.
Dzwonił, zmieniłam numer.Na portalach mu nie odpisywałam, tak to się skończyło nie będzie się mną bawił.Przyjechałam tu ze względu na niego ale jak widać miał to w dupie chciał przedstawić mi jakąś lasie.Nieraz widziałam go w centrum Warszawy, za każdym razem patrzył się na mnie błagalnie chciał podejść ale się cofał, jak dziewczynka.
***
Z Jeremim mam naprawdę dobry kontakt.Spotykamy się często razem z Sylwią i Bartkiem
***
Natalia? Ma mnie w dupie, przyjaźni się z tymi z toną tapety na ryju.Zawsze miała złe zdanie na takie dziewczyny ale widać się zmieniło.Sama teraz podobnie wyglada jak one.W sumie naprawdę się tym załamałam.Byliśmy przyjaciółkami od dziecka, ufałam jej ale widać ze tak miało być...
***
Janek? Wyjechał do Londynu, ma dziewczynę.W sumie cieszę się jego szczęściem.
***
Chciałam wyjechać razem z Olą do Hiszpanii.Tak jak wtedy...
Ale zostałam ze względu na moją rodzine i przyjaciół, chociaż niektórych tracę....
Sylwia namówiła mnie i zgodziłam się na propozycje.Od wczoraj jestem w YS.
***
Z Wiktorią i Dominiką mam kontakt do teraz.Są naprawdę prze kochane.Z Julią oczywiście tez bo jakby inaczej.Przecież i tak przychodzi do Domina.
******************
Pan Radek ogłosił dzisiaj spotkanie.Ogłosi z kim będę nagrywać cover i będzie nam pokazywał nowy merch.
***********************
Razem z Sylwią i Bartkiem wchodziliśmy do studia.Odrazu gdy zobaczyłam Jeremiego to się na niego zucilam.Nie widziałam go tydzień ale i tak bardzo się stęskniłam.Podziękowałam jeszcze panu Radkowi za taką szanse.(Ps.tata powrócił na swoje stanowisko są na prosto z panem Radkiem).
<<<<<po obgadaniu różnych spraw >>>>
-Więc Zuzia postanowiłem ze zaśpiewasz z chłopakiem to już ci mówiłem i wybrałem Artura./dlaczego akurat on? Dobra na spokojnie.Widac ze Artur jest tez zdziwiony ale się uśmiecha.Dziwne
-No dobrze to jaką piosenkę-zapytałam i próbowałam być spokojna.Ten Huj jak będzie chciał ze mna gadać o tym to go Porpsotu zamorduje.
-Przed chwila się dowiedziałam ze tamta dziewczyna Artura pocałowała sama i to była fanka a on chce cię odzyskać-powiedziała Sylwia szybko i cicho a ja się naprawdę przeraziłam.Dlaczego go nie wysłuchałam? Dobra Zuzka skończ nie kochasz go.Tak sobie wmawiaj Zuzia.Okłamujesz siebie.
-Perfect?-Prosze nie, nie z nim- zaśpiewacie ja razem myśle ze wyjdzie zajebiscie, ja to wiem!
Zgadzasz się? -zapytał i wszyscy z nadzieja spoglądają na mnie
-ja..ja.....eeee-Boże co się ze mną cholera dzieje.Patrzy się na mnie.No Zuzka jak robisz z siebie kretynke przy wszystkich to się nie dziwie.
-Zuzia, wszystko w porządku? -zapytał Radek
-co?, znaczy Prosze? Tak wszystko jest w porządku, zgadzam się/nic nie jest w porządku, nic, kompletnie....
Wyszłam na totalna idiotkę, wszyscy się na mnie gapią, mam dość, niewiem dlaczego ale Porpsotu nie wytrzymałam i uciekłam.Czy ja go dalej naprawdę kocham? Pobiegłam do łazienki usiadłam na podłodze i dałam upust łzom.Nagle poczułam rękę na moim ramieniu.Poczulam ten zapach, który tak naprawdę cholernie kocham.
***
Sylwia
Gdy Zuzia uciekła odrazu Artur za nią pobiegł, Ja jedynie domyślam się ze moje słowa ja dobiły, mogłam powiedzieć to po spotkaniu...
****
Bałam spojrzeć się mu w oczy, tak bardzo się bałam.
-Zuzia-jego głos, jest tak cudowny...-Zuzia to nie było tak, ona sama
-Tak Artur wiem, Sylwia mi mówiła-przerwałam mu
-Zuzia wybacz mi...-jego głos się załamał, po chwili dodał- a dlaczego płaczesz?
Spojrzałam w jego oczy, po raz pierwszy tak szczerze, po raz pierwszy po 5 miesiącach-Artur dlaczego ty jestes tak cholernie głupi, kocham cię idioto-i stało się.Tak bardzo brakowało mi smaku jego ust.Tak bardzo brakowało mi go całego....
CZYTASZ
Córka menagera | AS
Fanfiction16 letnia Zuzia pojechała ze swoją przyjaciółką Natką na YSC.Znalazla tam miłość swojego życia.Co zrobi Zuza gdy się dowie ze on ją zdradził??? Zobaczcie sami czytając to ff??