#26

1.2K 43 5
                                    

*Zuza*
Seba dostał telefon.Odrazu po nim poszedł.Nie powiedział mi o co chodzi. Ja nie wiem czy go kocham czy nie....
Poszłam się przejść.Ola z Maćkiem poszli do hotelu.Postanowilam  isc na pole różane.Ola mówiła ze jest tam pięknie.Szłam i zobaczyłam tam Sebe.Calowal się z inną.Podbieglam do nich i wykrzyczałam mu prosto w twarz
-ty idioto!!!! Myślisz ze możesz być z dwoma naraz!!!! Nienawidzę cię!!!! Jak mogłeś !!!!
-Moglem myślisz ze ja cię kocham!!! Poprostu cię wykorzystałem!!! Masz sławnego ojca, matkę i brata!!! Promowalas mnie na instagramie!!! Chociaż teraz ludzie mnie znają!!! Mam cię w dupie!!!
-myślałam ze byliśmy prawdziwymi przyjaciółmi-zaczęłam płakać bo poczułam się jak suka.
-myślałaś!!! Idz z tad już !!! Won
-nienawidzę cię !!!-wykrzyczałam i uciekłam z płaczem.

Poszlam do sklepu i kupiłam żyletkę.
Pobiegłam do hotelu i wbiegłam do pokoju.Na łóżku siedziała Ola popatrzyła na mnie a potem na moją rękę w której trzymałam żyletkę.Ola wstała i chciała mi ją wyrwać ale ja uciekłam i zamknęłam się w łazience.Zaczelam się ciąć.
*Ola*
Czekałam na Olę w jej pokoju.Nagle wbiegła z płaczem.Trzymala w rękach żyletkę.Byla cała zapłakana.Chcialam jej ją wyrwać ale uciekła i zamknęła się w łazience.Prosilam ja żeby nic sobie nic nie robiła.Ale słyszałam tylko jak płacze.Nie chciała wyjść Wiec nie wiedziałam co robić.Zadzwonilam do Artura.
1 sygnał
2 sygnał
3 sygnał
-Halo ? Ola
-Artur szybko przyjedź Zuzi się cos stało wleciała do pokoju z żyletka i zamknęła się w łazience ja nie wiem co robić
-Jezus Maria zaraz będziemy jaki hotel ??????!!!!!
-********
-już jedziemy-Artur zaczął płakać

Po 5 minutach  wszyscy byli.Artur strasznie płakał.Kazdy gadał z Zuzią ale nie chciała wyjść.Artur powiedział nam żebyśmy wyszli on chce sam z nią pogadać.Jak kazał tak zrobiliśmy udaliśmy się do mojego pokoju?
*Artur*
Gdy oni poszli odezwałem się do mojej księżniczki.
-Zuza... ty nie wiesz jak ja cię kocham byłem taki głupi.Przyjechalem tu po ciebie jak się dowiedziałem od Dominika ze chcesz tu zostać na zawsze.Tak bardzo cię kocham.Jak zobaczyłem twoje zdjecia na instagramie z tym chłopakiem to nie mogłem wytrzymać.Plakalem strasznie.Dziewczyny mówiły ze to twój przyjaciel ale po chwili dostałem powiadomienie i było tam zdj jak się całujecie.Wtedy zucilem telefon o ziemie i zaczełem płakać jeszcze bardziej.Jestes moją księżniczka chociaż mi nie wybaczysz i tak będę cię kochać.Stracilem największy skarb na świecie.Prosze wybacz mi.

Wtedy drzwi się otworzyły i zobaczyłem tam moją księżniczkę.Przytuliła się we mnie i zaczęła płakać.Gdy się odemnie odkleiła Przemylem jej rany i zapytałem
-Zuzia wybaczysz mi???
-Arczi tak.Ja wogule tego Seby nie kochałam.Caly czas o tobie  myślałam.
-A co się stało ze to zrobiłaś???
-On mnie zdradził.Nie płakałam na początku bo zrozumiałam ze go nie kochałam ale byliśmy najlepszymi przyjaciółmi.On poprostu chciał się poczuć znany bo mam sławną rodzinne i to mnie bardzo zabolało i wtedy zrobiłam to.
-Debil.Prosze nie rób już tego więcej.
-Nie będę.Artur Prosze wyjedzmy z tąd.Ale weźmy ze sobą Olę, Maćka i Klaudię Prosze....

Córka menagera | ASOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz