#8 cz2

945 37 5
                                    

8k❤️❤️❤️❤️
Zastanawiałam się nad tym wszystkim i to koniec.Koniec Artura, koniec mojej niby "kariery".Ja nie chce.Nie chce dalej cierpieć.Nie chce spotykać ciagle Artura.Chce o nim zapomnieć.To będzie ciężkie ale spróbóje...
Zeszłam na dół.W salonie siedział szczęśliwy Remo.Zapytalam czy możemy porozmawiać.On się zgodził.
-Tato No bo ja nie chce.Kończe to wszystko.Nie nadaje się na nic.
-Zuzia przestań.Jestes wspaniała i powinnaś walczyć aż dojdziesz do celu.Masz wspaniały głos i musisz to wykorzystać.
-Ale tato ja nie chce.Nie chce być jakaś "rozpoznawalna".Ja nie chce już spotykać Artura...Nie chce już nic.Prosze ja nie chce.Chce to zakończyć.
-Jest mi naprawdę przykro ze wybrałaś taką decyzje ale cię rozumiem.Jeśli zmienisz zdanie przyjdź do mnie.
-Dziękuje tato ze mnie rozumiesz...
-Dobrze.Nie ma sprawy, a ty idź do Artura.Pogadaj z nim.
-Okej.Dziękuje-przytuliłam tatę i poszłam do pokoju.Wzięłam telefon i napisałam do Artura.
Do Artur
Artur możemy się spotkać...
Od Artur
Okej😔dzisiaj w parku koło fontanny??
Do Artur
Okej 13? Pasuje
Od Artur
Ta😕 to do zobaczenia
Do Artur
Do zobaczenia🙁😞

Jest godzina 10.Odłożyłam telefon i poszłam po ubrania.Wybrałam to

Weszłam do łazienki i wzięłam szybki prysznic

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Weszłam do łazienki i wzięłam szybki prysznic.Ubrałam przygotowany outfit i zrobiłam makijaż.Włosy spięłam tak

Wyszłam z łazienki i zeszłam na dół

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wyszłam z łazienki i zeszłam na dół.Zastałam tam mamę, tatę,Nadie i Dominika.Tata jak mnie zobaczył odrazu posmutniał.Przywitałam się z rodziną i zaczęłam robić  kanapki.Gdy były gotowe poszłam do salonu i usiadłam na kanapie.Włączyłam jakiś serial i zaczęłam jeść.
Po 15 minutach skończyłam.Poszłam do pokoju i sprawdziłam godzinę.Jest 12:45.Z szafy wyciągłam torebkę z GG i Schowałam do niej telefon i portfel.Zeszłam na dół i krzyknęłam ze wychodzę.Skierowałam się w stronę parku...

Córka menagera | ASOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz