9. BÖLÜM

493 85 2
                                    

2 hafta sonra

Ece'nin ağzından

İnsan ne kadar değişir sizde, bence insan değişmez duyguları, düşünceleri, konuya karşı fikri, hareketi değişir ama asla insan değişmez.
Bende değişmiyorum ben aynı benim, benim düşüncelerim değişiyor insanlara bakış açım değişiyor bu iki haftadır bazı düşüncelerimin saçma olduğunu fark ettim abim bana söylediği herşeyin doğru olduğunu fark ettim.

İnsanların hepsi aynı değilmiş mesela ben şu iki hafta önce insanların hepsinin aynı olduğunu düşünürdüm ama şimdi nasıl desem eski düşüncelerim yok kafamda.

Bu iki haftada yeni arkadaşlarım benimle hep vakit geçirdiler bana eski anılarını nasıl tanıştıklarını anlatılar en komiği tabiki sarpa ait

Onur ve kağan evlerine giderken bağrışma sesi duymuşlar sonra o tarafa gitşimler seslerin geldiği yere vardıklarında sarpın iki sokak karısıyla kavga etiği görmüşler sarp iki kolunu yanlarına koymuş kadınlara laf atıyormuş sonra kadınlar sarp'ın üstüne atlamış saç baş kavga etmişler sarp kadınların saçını çekmiş kollarını ısırmış falan sonra ilginç tarafı iki gün sonra kadınlarla mahallede oturup çekirdek, çay ile dedikodu yapmış ama yine kavga ile bitmiş sonu gerçekten çok renkli bir kişiliğe sahip biri sarp onu gerçekten sevdim filiz desen ayrı bir eğlenceli sarpa olan küfürlerinden tut kendine olan güveninden, onur ise sıradışı bir kişi bana abi şefkatiyle davranması ikide bir bana bir şey yapmak istermisin falan demisi bunlar güzel şeyler ama bu güzel şeyler yakın zamanda yok olacak gibi çünkü Üniversiteye başlayacaklar ve beni unutucaklar derslerine odaklanacaklar haftada belki bir kere yanıma gelecekler belkide hiç.

Ama daha üniversite 'nin açılmasına daha 1 ay ve ben bu bir ayın sonuna kadar tadını çıkarıcam. Mesela bir saat sonra buraya geleceklermiş abim söyledi bana sürprizleri varmış çok merak ediyorum ama onlar geldiğinde duygularımı saklıyorum o yüzden merak etmiyormuş gibi davranıcam.

1 saat sonra

Odanın kapısı çalmasıyla o tarafa dönüp gel diye bağırdım, bağırmamla kapının açılması ile ayak sesleri duyuldu

"hoşgeldiniz"

dedim vücuduma sarılan kolarla ve şeftali kokusu ile filiz olduğunu anladım bende ona sarıldım hep bir ağızdan

"hoşbulduk "

dediler ardından

" hazırımısın sürprize "

dedi sarp kafamı olumlu anlamda sallayıp

" hazırım söyleyin bakalım sürprizi "

dedim duygusuz olmasını diledeğim sesimle benim cümleme karşı kağan

" sürprizimiz.......

KÖR AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin