7. BÖLÜM

522 91 7
                                    

Hatırlatma

KAĞAN'nın odasından kılıfı aldım sonra hazırlık falan derken yarım saate herkez hazırlanmış ecenin evine doğru yol aldık.

Filiz'den devam

Şuan aşırı derecede heyecanlıyım ilk defa aramıza yeni birini alıyoruz ve bu biri bir kız genelde bizimle takılmak isteyen çok kişi olur ama biz hiç kimseye aramıza almayız tabi sınav haftaları hariç anlarsınızya ;-) zekiler herzaman dostumdur neyse.

Şuan ece lerin bahçesine giriş yaptık bahçede bizi abisi alp karşıladı bizi bazı şeyler için uyaraçakmış hemen yanına gitik

"selam gençler bende sizi bekliyordum"

dedi alp abi aslında abi demek biraz tuhaf geliyor adam çok genç ve ultra yakışıklı nasıl abi deyebilirimki.

"selam alp abi bize şu uyarıları söylede güzel bayanla bir önce tanışalım"

dedi sarp bu çocuk gerçekten mal kızın abisinin önünde kıza nasıl hitap ediyor ben boşuna mal demiyorum.

"kardeşime sarkıntılık yapmak yok ona göre şimdide uyarılara geçelim 1.asla geçmişten bahsetirmeyin 2. Ne derse desin kesinlikle onu kıracak, sinirlendirecek bişey demeyin 3. Şu anki durumuyla ilgili fazla konuşmayın 4. Ve son uyarı onu kesinlikle baskı yapmayın görmüyor olabilir ama sizin çok güzel sözleriyle döver neyse benden bu kadar odası yukarıya çıktığınızda ilk kapı hadi ben kaçar size bol şans "

dedi ve gitti.

Bizde alp abiden sonra ecenin odasına doğru gitti eve girince evde kimsecikler yoktu bizden hemen yukarıya çıktık ecenin odası sandığımız kapının önünde durduk ben kağana baktık hepsi bana onay verince kapıyı çaldım içerden" gel " onayı gelince ben önde kağan, onur, Sarp arkamdan içeri girdik içeri girince ece' yi yatağında elinde yavru beyaz bir kediyle bulduk biz içeri girince bize doğru döndü

" kimsiniz "

dedi bizim tarafa bakarak

" bizim birden çok olduğumuzu nerden bildi "

dedi sarp offff sarp off

"çünkü birden fazla ayak sesleri duyduğum için olmasın"

dedi ece ecenin cevabına sarp

"mantıklı"

diye fısıldadı ben hemen ona dönüp sus işereti yapıp eceye döndüm

" merhaba ece ben filiz senle iki gün önce tanışmıştık ama o pek tanışmaya benzemediği için bizde seninle tekrardan tanışmak istedik hemde senle arkadaş olmayı olmayı istedik sana yemin ederimki bu dünyadaki en iyi arkadaş olun bilecek kişileriz ve bu kişiler senle arkadaş olmak istiyor "
dedim sevincen bir şekilde benim bu konuşmama karşılık o

" ama ben istemiyorum "

diye fısıldadı bunu duyan onur

" bence sen istiyorsun ama kimseye güvenmediğin için bizede güvenmediğin için istemiyorsun ama bize bir şans verirsen herkezin aynı olmadığını anlayacaksın heee bu arada ben onur "

dedi

" aynen katılıyorum bize bir şans verirsen hem senin açından iyi olur hemde bizim açımızdan "

dedi bu seferde kağan sarp ve bende onları onaylar sesler çıkardık.

Odada büyük bir sessizlik vardı 5 dakikadır eceye bakıyoruz ece ise sanki bişey düşünüyor gibiydi sesizliği ece bitirdi

" tamam size bir şans vericem ama bu şansı hor kullanırsanız başka bir şans hakkınız yok ona göre ARKADAŞLARIM"

KÖR AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin