Çok ağladım.
Sağ tarafıma yatıp, karnıma çektiğimin bacaklarımın arasına sokarak ellerimi. İki büklüm olduğum yerde çok geceyi sabah ettim. Nasıl olsa aydınlığa kavuşur dediler her karanlık, görmezden gelerek körün karanlığını. Ben kördüm! Kördüm, hiç görmedim.Göremedim saçma sapan şeyleri merak ederek ağladım. Mesela hani herkesin o nefret ettiği ergenlik sivilceleri vardırya işte ben ona ağladım merak ettim nasıl görünüyorlar diye yada ergenlikte en ufak bir şeye depresyona girmeyi merak ettim ve ağladım ben çok ağladım hep ağladım hee güldüğün olmadımı diyorsunuz? oldu ama beşi geçmezdir, bu kadar az mı güldün diye tekrar soruyorsanız hayır bu kadar az gülmedin, güldüm ama çoğundan fazlası sade gülüşlerdi etrafa saçılmış sade gülüşler di onlar.
Ama 3 gün önce o muhteşem günde filizlere sunduğum gülüşler sade değildi olduğundan fazla gerçekti, abim beni öyle görseydi kesinlikle hayal gördüğünü sanardı çünkü o beni tanıyor 8 yıl bütün olumsuz düşüncelerime karşı 3 gün önceki gülüşlerimi tüm dünya duydu gibi hissettim. Bu olağan üstüydü.
Ama sonra kağanın sözleri ne yapacağımı nasıl davranaçağımı bilemedim neden o sözleri söyledi neden anlımı öptü hiç bir şey anlamıyorum kağanın { bu arada gülünce daha bir güzel oluyorsun}
cümlesi beni bu kadar etkiliyor bilmiyorum zaten bu cümleden sonra fazla eğlenmemiş sesiz sedasız geçirmiştim arada filiz neyim olduğunu sorsada iyiyim diye geçirmiştim ama iyi değilim neden böyle oldum bilmiyorum.Kağanın ağzından
Tuhaftı bir den ağzımdan çıkan sözler yüzünden 3 gündür doğru düzgün uyuyamıyorum neden böyle birşey dedim en ufak bir fikrim yok o ara ilk defa bu kadar güzel güldüğünü gördüm ve bir anda patt! söyledim söyledimde kız benim cümleme karşın sadece sustu ve bidaha neredeyse konuşmadı ve bu benim yüzümdendi ona karşı bişey hissetmiyorum yani sanarım sadece onu mutlu görmek istiyorum çünkü gülmek ona çok yakışıyor ve ben bu gülüşü görmek istiyorum sadece bu tamam güzel bir kız kabul ama ben hiç biriyle sevgili olmadım sadece onlarla takıldım hiç sevmedim belki ece güzel olduğu için böyle hissediyorum dur.
Ece'nin beni yanlış anlamasını istemem benim ona karşı bir şey hissetiğimi sanmasın istemem o yüzden ece'nin yanına gitmeyi planlıyorum.
Saat 3' tü ve ben ece 'nin odasının önündeyim ve anlamsız bir şekilde kalbim sıkışıyor, beynim yapma diyiyorum sanki ama ben herşeye rağmen kapayı çalıyorum gelecekte bundan pişman olacağımı bilmeden içerden ece'nin " gel" komutunu alıyorum ve içeri giriyorum içerde yatağın üstünde uzanmış yatıyor du
" nasılsın ece"
" kağan hoş-hoşgeldin" diyor şaşırmış şekilde neden şaşırmasınki üç gündür hiç yanına gelmemiştim bizim kiler geliyor ben bahane bulup girmiyordum
" şey ben seninle konuşmak için geldim"
" ne hakkında" ne yani unutmuşmuydu
" ş-şey denizde olanlar hakkında" dedim
"bak kağ..."
" dur ece sözünü kestiğim için özür dilerim ama benim konuşmam daha iyi olacak bak ben sana karşı bir duygu besliyorum evet ama bu nasıl filizi olmayan kız kardeşim yerine koyduysam nasıl onu o şekilde sevdiysem öyle seviyorum yani denizde olanlar yüzünden sana başka şekilde sevdiğim yok ben seni kız kardeş manasında seviyorum " dedim ama söylerken kalbim neden sıkılıyor neden" hayırrrrr" diye bağırıyor neden?
" kağan ben seni yanlış anlamadım bende seni sadece dostum olarak seviyorum hem o gün olanlar o günde kalsın tamamı" dedi ama sesi çok tuhaf çıkmıştı
" zaten kim kör birine aşık olur yada sever boşver takma kafana ben takmadım o gün olanları" dedi
" ece bak beni yanl... "
"neyse kağan boşver bu konu burda kapansın tamamı ş-eyy benim biraz uykum var uyucağım" dedi ben ise sadece ona bakıyordum yavaş yavaş yatağa yatmaya bağladı sola döndü ve bir daha konuşmadı beş, on daka daha öylece baktıktan sonra ayağı kalktım ecenin üstünü örtüm ve çok kısık seste
"iyi uykular" dedim ve odadan çıktım.EVET UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR BİR ARADAYIZ LÜTFEN BENİ AFEDİN TATİLE ÇIKINCA BİDE ÜSTELİK İNTERNET 'SİZ BİR BÖLGEYE GİDİNCE HİÇ BİRŞEY YAPAMADIM LÜTFEN AFEDİN.
BU ARADA YENİ BİR KİTAP KAPAĞI YAPTIM SİZCE NASIL OLMUŞ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM SİZİ ÇOK SEVİYORUM BOL BOL KİTAP OKUMALAR.HEE BU ARADA YENİ BİR KİTAP ÇIKARIYORUM (AŞK'A GURUR BULAŞIR) DİYE MUTLAKA OKUYUN (KÖR AŞK 20 BÖLÜM OLDUĞUNDA BAŞLAYACAKTIR)