Κεφάλαιο 15

8K 619 25
                                    

"Ταιριάζουν, δεν νομίζεις;" Ο Τζακ εμφανίστηκε δίπλα στη Μάγια δίνοντας της ένα ποτήρι με σαμπάνια.

Η Μάγια ήπιε όλο το ποτήρι μονορούφι μπροστά στα έκπληκτα μάτια του Τζακ.

"Ήρεμα Μάγια, θα μεθύσεις."

"Πάω για λίγο έξω." αναφώνησε η Μάγια μην μπορώντας να αντέξει την αποπνικτική ατμόσφαιρα.

Πέρασε γρήγορα ανάμεσα από τους καλεσμένους που ακόμα μιλούσαν για τον γάμο του Ίαν με της Μάργκαρετ.

"Ο γάμος τους θα αφήσει εποχή... Τα κέρδη της επιχείρησης θα εκτοξευθούν στα ύψη!" Ήταν τα μόνα λόγια που άκουγε στην αίθουσα.

Βγήκε έξω από το ξενοδοχείο έξαλλη και προσπαθούσε να κρατήσει τα νεύρα της για να μην ξεσπάσει σε κανέναν άτυχο περαστικό.

Έκατσε σε ένα παγκάκι λίγο πιο κάτω από το ξενοδοχείο και έπαιζε με το φόρεμα της νευρικά.

"Δεν πρέπει να σε ενδιαφέρει. Τι σε νοιάζει που παντρεύεται... Αφεντικό σου είναι. Ο διάολος μεταμορφωμένος." έλεγε και ξανά έλεγε στον εαυτός της για να τον πείσει.

"Πολύ φοβάμαι δεσποινίς ότι σας ενδιαφέρει...και μάλιστα πολύ." ακούστηκε μια φωνή από πίσω της. Η Μάγια πετάχτηκε από το παγκάκι τρομαγμένη, γύρισε το κεφάλι της και είδε έναν καλοντυμένο άντρα γύρω στα εξήντα να κάθεται δίπλα της.

"Συγνώμη αν σε τρόμαξα. Ήρθα να πάρω λίγο αέρα, αυτές τις εκδηλώσεις τις έχω βαρεθεί πλέον. " είπε ευγενικά ο άντρας. Η Μάγια κατάλαβε ότι πρέπει να ήταν ένας από τους καλεσμένους του φιλανθρωπικού γκαλά και σίγουρα φαινόταν ότι ήταν κάποιος πολύ πλούσιος.

"Νομίζω ότι μπορώ να σας καταλάβω.." απάντησε με ένα ευγενικό χαμόγελο η Μάγια.

"Δεν θέλω να γίνω αδιάκριτος, αλλά άκουσα κάτι σε προβληματίζει."

"Δεν είναι τίποτα! Χαζομάρες!" απάντησε η Μάγια.

"Δεσποινίς, πολύ φοβάμαι ότι υποφέρεται πολύ εδώ. " ο άντρας έδειξε με το δάκτυλο του την αριστερή μεριά του σώματος του.

"Φαίνεται τόσο πολύ;" ρώτησε η Μάγια με ένα στεναχωρημένο χαμόγελο.

"Για να σταματήσεις να υποφέρεις ,πρέπει να σταματήσεις να υποκρίνεσαι ότι δεν σου συμβαίνει τίποτα και να παραδεχτείς αυτό που νιώθεις."

Η Μάγια πήρε μια βαθιά ανάσα.

"Τον αγαπώ. Αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό, γιατί ξέρω ότι δεν θα με αγαπήσει ποτέ πίσω."

Σκοτεινός ΠαράδεισοςМесто, где живут истории. Откройте их для себя