Κεφάλαιο 22

8.8K 609 20
                                    

Μπήκε βιαστική στο γραφείο του αφήνοντας αρκετούς φακέλους μπροστά του

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Μπήκε βιαστική στο γραφείο του αφήνοντας αρκετούς φακέλους μπροστά του. Την κοίταξε προβληματισμένος. 

"Τι είναι όλα αυτά;" την ρώτησε. Εκείνη με βαριά αναπνοή από το τρέξιμο που έκανε μέχρι το γραφείο του, του χαμογελούσε ικανοποιημένη.

"Βρήκα  πως γίνεται η κλοπή των χρημάτων!" Ο Ίαν πήρε στα χέρια του τους φακέλους και τους κοίταξε εξονυχιστικά.

"Μάλιστα. Εδώ βλέπω μόνο τις οικονομικές συναλλαγές τις εταιρείας." της είπε και την κοίταξε με όλη του την προσοχή. Η Μάγια πήρε μια βαθιά ανάσα και προσπάθησε να τα βάλει πρώτα σε μια σειρά μέσα στο κεφάλι της και ύστερα να τα εξηγήσει στον Ίαν.

"Όπως βλέπεις, όλες οι εμπορικές και οικονομικές συναλλαγές του ομίλου γίνονται ηλεκτρονικά και καταγράφονται όλες αυτόματα στα αρχεία. Εκτός...εκτός από τα χρήματα των φιλανθρωπικών οργανώσεων της Μάργκαρετ. Μόνο πέρυσι οργάνωσε τρεις εκδηλώσεις και τα έσοδα απλώς αναγράφηκαν στα βιβλία της εταιρείας ως 'Δωρεά για το χτίσιμο σχολείων στην Αφρική' ."

"Πράγματι, ο όμιλος δεν ασχολείται περαιτέρω με τέτοια ζητήματα. Άσε που η Μάργκαρετ επέμενε να ασχολείται αποκλειστικά αυτή με τις εκδηλώσεις. Να φανταστώ τα σχολεία στην Αφρική δεν χτίστηκαν ποτέ."

Η Μάγια του έγνεψε καταφατικά. Εκείνος πετάχτηκε όρθιος σφίγγοντας τις γροθιές του.

"Τόσο καιρό η κλοπή γινόταν κυριολεκτικά κάτω από την μύτη μου και εγώ δεν είχα ιδέα." φώναξε. "Μπορείς να πας σπίτι δεν σε χρειάζομαι άλλο, πες στον Φρέντυ ότι θα αργήσω σήμερα."

"Είναι αργά, καλύτερα να ξεκουραστείς για σήμερα." του είπε ήρεμα, καθώς είδε την ένταση στο πρόσωπο του.

"Θα μείνω, πρέπει να τακτοποιήσω κάποια θέματα." της απάντησε και χωρίς δεύτερη κουβέντα απορροφήθηκε στους φακέλους που του έδωσε η Μάγια. Τον κοίταζε ανήσυχη πριν φύγει , ήξερε ότι δεν θα ερχόταν στο σπίτι παρά τις πρώτες πρωινές ώρες εξαντλημένος από τη δουλειά.

Σκοτεινός ΠαράδεισοςTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon