"Δεν μου αρέσει αυτό." είπε ο Ίαν στον νεαρό υπάλληλο του μαγαζιού, ο οποίος συνέχιζε να του δείχνει τα πιο ακριβά κουστούμια του μαγαζιού. Είχε αρχίσει να αγχώνεται, καθώς ο Ίαν δεν ευχαριστιόταν με τίποτα. Ο ιδρώτας έτρεχε από το μέτωπο του και κάθε φορά που τα στρογγυλά γυαλιά του γλιστρούσαν στη μύτη του τα ξανά ανέβαζε με το δάκτυλο του. Μέτραγε συνεχώς με την μεζούρα που είχε περάσει γύρω από τους ώμους του, τον Ίαν προσπαθώντας να βρει το τέλειο κουστούμι.
Η Μάγια καθόταν σε μια γωνία του μαγαζιού κοιτώντας τον Ίαν να δοκιμάζει κουστούμια. Δεν είχαν περάσει πολλές μέρες από τότε που πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο. Στο μυαλό της Μάγια στριφογύριζε συνέχεια το φιλί τους. Το δεύτερο φιλί τους. Γρήγορα, όμως, η εικόνα του φιλιού τους ξεθώριαζε όταν συνειδητοποιούσε ότι εκείνη τη στιγμή ο Ίαν διάλεγε το κουστούμι του γάμου του.
"Πως σου φαίνεται;" την ρώτησε κάποια στιγμή ο Ίαν. Εκείνη χαμένη στις σκέψεις της δεν το άκουσε.
"Μάγια, σε ρώτησα κάτι." της είπε δήθεν θυμωμένος, ήξερε πολύ καλά ότι στο μυαλό της πλέον ήταν εκείνος ο πρωταγωνιστής.
"Ορίστε;" φώναξε αφού ήρθε σε επαφή με την πραγματικότητα.
"Ρώτησα πως σου φαίνεται." της είπε και άνοιξε ελαφρώς τα χέρια του για να δει καλύτερα το σχέδιο.
"Πολύ όμορφο..." είπε με ένα μικρό χαμόγελο. Ήταν, πράγματι, πανέμορφος. Ο Ίαν φορούσε ένα σκούρο μπλε κοστούμι που του πήγαινε γάντι. "Μα, νόμιζα ότι το κουστούμι σας θα το διαλέξει η Μάργκαρετ." συμπλήρωσε η Μάγια.
"Μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, αλλά το κουστούμι είναι δική μου υπόθεση." της είπε. "Άλλωστε, αυτός ο γάμος θα της μείνει αξέχαστος, δεν θα ασχοληθεί με το τι φοράω." συνέχισε να λέει όλο νόημα.
Ο Ίαν είχε καταστρώσει ένα ολόκληρο σχέδιο για το πω θα ξεφορτωνόταν μια και καλή την Μάργκαρετ. Αφού διάλεξε το καλύτερο κουστούμι του μαγαζιού και η πίεση του καημένου υπαλλήλου επανήλθε σε κανονικά επίπεδα, πήρε την Μάγια και φύγαν.
Της άνοιξε την πόρτα του πολυτελούς αμαξιού του δείχνοντας της να περάσει μέσα. Η Μάγια τον κοίταξε προβληματισμένη. Είχε βγει από το νοσοκομείο και το μόνο πράγμα που έκανε ο Ίαν εκτός γραφείου ήταν να διαλέξει ένα κουστούμια για πέντε ώρες.
"Κύριε Μόργκαν, θέλετε να πάμε κάπου;" τον ρώτησε χαμογελαστή.
"Που να πάμε;"
YOU ARE READING
Σκοτεινός Παράδεισος
RomanceΗ Μάγια μια νεαρή κοπέλα έχοντας χάσει την δουλειάς της ως σερβιτόρα, καταλήγει να δουλέψει ως προσωπική βοηθός για κάποιον που ποτέ δεν θα φανταζόταν...Η Μάγια άθελα την γίνεται η πεντάμορφη και εκείνος το τέρας...