"Φρέντι, πόσο ήπια εχτές;" είπε η Μάγια κρατώντας το κεφάλι της. Ο Φρέντι της έδωσε μια κούπα καφέ και της χαμογέλασε παιχνιδιάρικα.
"Να μην κατανάλωνες όλο το αλκοόλ της εκδήλωσης για να είχες την επίγνωση των πράξεων σου. " είπε αυστηρά ο Ίαν καθώς μπήκε και εκείνος στην κουζίνα.
"Πιο σιγά... Το κεφάλι μου θα σπάσει." κλαψούριζε η Μάγια πάνω στο τραπέζι της κουζίνας.
"Δεσποινίς, εγώ φεύγω για το γραφείο. Αν θέλετε να έρθετε με τα πόδια, μεγάλη μου χαρά. " είπε ο Ίαν ειρωνικά και έφυγε.
"Κάφρε." απάντησε η Μάγια πριν πιει από τον καφέ της.
"Σε άκουσα." ακούστηκε η φωνή του από το σαλόνι.
Η Μάγια πνίγηκε με τον καφέ της και έτρεξε στο δωμάτιο της, αφού σκόνταψε πρώτα σε δυο σκαλιά, να ετοιμαστεί.
Σε μισή ώρα η Μάγια ήταν ήδη στο γραφείο του.
"Μου τηλεφώνησαν νωρίς το πρωί οι συνεργάτες του Πίτερ Έβανς. Επιθυμεί να συνεργαστεί για τον όμιλο και μου έδωσαν συγχαρητήρια για την υπέροχη και αφοσιωμένη βοηθό μου." Άρχισε να της λέει.
"Αλήθεια;" ρώτησε η Μάγια με γουρλωμένα μάτια. "Όλα αυτά είμαι εγώ;" ξαναρώτησε για να σιγουρευτεί.
"Επίσης, ήρθε στην εταιρία αυτό για σένα." Ο Ίαν έδειξε με το χέρι του ένα καλάθι γεμάτο λουλούδια. "Μήπως πρέπει να μάθω κάτι;" είπε με σηκωμένο φρύδι.
"Δεν έχω την παραμικρή ιδέα." απάντησε η Μάγια και πήγε κοντά στο καλάθι. Ήταν αρκετά εντυπωσιακό και ανάμεσα στα λουλούδια είχε μια μικρή κάρτα.
"Στην πριγκίπισσα με τα φθαρμένα παπούτσια..."
Η Μάγια κάλυψε το στόμα της με το χέρι της, ενώ τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα όταν διάβασε την κάρτα.
"Εγώ δεν πρέπει να ξανά μεθύσω." μουρμούρησε
"Το ελπίζω. Γιατί κάνεις, και πιο συγκεκριμένα λες επικίνδυνα πράγματα."
Η Μάγια γύρισε και τον κοίταξε με μια έκφραση απορίας. Δεν θυμόταν απολύτως τίποτα αφότου άρχισε να πίνει.
"Δεν καταλ-.."
"Μπορείς να πηγαίνεις.' συνέχισε αυστηρά.
Πήρε το καλάθι με τα λουλούδια και έφυγε αμέσως. Σκέψεις άρχισαν να την κατακλύζουν.
Τι εννοούσε; Τι έκανα; Μήπως ξεμάλλιασα την Μάργκαρετ; Πόσο ρεζίλι έγινα;! Αναρωτήθηκε.
Ώρες αργότερα, επέστρεψαν στο σπίτι. Πρώτος μπήκε ο Ίαν και από πίσω ακολουθούσε η Μάγια κρατώντας το βαρύ καλάθι.
"Χάθηκε να μου στείλει κανένα κουτί με σοκολατάκια.." σκεφτόταν.
"Μάργκαρετ τι είναι όλα αυτά;" φώναξε ο Ίαν.
Η Μάγια κοίταξε γύρω της και είδε ότι επικρατούσε ο απόλυτος χαμός. Κόσμος πήγαινε πάνω κάτω κρατώντας δείγματα νυφικών, προσκλητηρίων και υφασμάτων.
"Αγάπη μου!" τσίριξε η Μάργκαρετ και έτρεξε στον Ίαν δίνοντας του ένα πεταχτό φιλί. Η Μάγια πήρε τη γνωστή της αηδιασμένη φάτσα. "Είναι οι προετοιμασίες του γάμου μας! Αποφάσισα ο γάμος να γίνει σε ένα μήνα!"
Τα μάτια της Μάγια άνοιξαν διάπλατα και το καλάθι που κρατούσε έπεσε στο πάτωμα. Ο Ίαν και η Μάργκαρετ γύρισαν και την κοίταξαν.
"Πρόσεχε χρυσό μου, δες τη ζημιά που έκανες." είπε η Μάργκαρετ με τον ψηλομύτικο ύφος της. Η Μάγια έσκυψε να μαζέψει ότι μπορούσε ενώ παράλληλα προσπαθούσε να κρατήσει τα δάκρυα της.
"Μάργκαρετ, είπαμε ότι ο γάμος δεν θα γίνει τόσο γρήγορα!" της είπε ο Ίαν.
"Αφού θα γινόταν που θα γινόταν, ας γίνει μια ώρα γρηγορότερα." απάντησε η Μάργκαρετ χαρούμενα.
"Εμένα να με συγχωρείτε."ψιθύρισε η Μάγια αφού μάζεψε ότι μπόρεσε. Ανέβηκε στο δωμάτιο της γρήγορα προσπαθώντας να μην κλάψει. Έβγαλε τα παπούτσια της και κοίταξε την κάρτα από το καλάθι.
"Πριγκίπισσα και βλακείες..." είπε στον εαυτό της και πέταξε την κάρτα στο κάδο με τα σκουπίδια.
DU LIEST GERADE
Σκοτεινός Παράδεισος
RomantikΗ Μάγια μια νεαρή κοπέλα έχοντας χάσει την δουλειάς της ως σερβιτόρα, καταλήγει να δουλέψει ως προσωπική βοηθός για κάποιον που ποτέ δεν θα φανταζόταν...Η Μάγια άθελα την γίνεται η πεντάμορφη και εκείνος το τέρας...