Κεφάλαιο 24

10.1K 639 49
                                    

"Μην ξεχάσεις να ειδοποιήσεις τους μετόχους ότι το συμβούλιο της Πέμπτης θα μεταφερθεί την Παρασκευή

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Μην ξεχάσεις να ειδοποιήσεις τους μετόχους ότι το συμβούλιο της Πέμπτης θα μεταφερθεί την Παρασκευή." 

Ο Ίαν καθόταν στο γραφείο του και υπαγόρευε στην Μάγια το εβδομαδιαίο του πρόγραμμα. Εκείνη καθόταν στη καρέκλα που υπήρχε μπροστά από το γραφείο του. Έγραφε βιαστικά όσα της έλεγε, προσπαθώντας να μην παραλείψει ούτε λέξη του. Μερικές φορές σταματούσε να γράφει και κοίταζε όσα είχε γράψει μέχρι στιγμής. 

Ούτε η ίδια δεν βγάζω τα γράμματα μου. Σκέφτηκε όσο δάγκωνε την άκρη του μολυβιού που κρατούσε. 

"Είσαι πολύ γλυκιά όταν είσαι αγχωμένη." της είπε χαμογελώντας. Εκείνη κοκκίνισε και έσκυψε το κεφάλι χαμογελώντας. 

"Πες μου πως τα συγκεντρωθώ όταν είσαι τόσο γλυκιά!" Ο Ίαν ανασηκώθηκε από την καρέκλα του και άπλωσε το χέρι του για να της τσιμπήσει το μάγουλο. 

"Ίαν!" Η φωνή της Μάργκαρετ πλημμύρισε το γραφείο, ενώ ο ήχος των τακουνιών της μπορούσαν να ακουστούν σε ολόκληρο το κτίριο. Στα χέρια της κρατούσε μια λευκή χάρτινη σακούλα την οποία δεν δίστασε να αδειάσει πάνω στο γραφείο του Ίαν.

"Πες μου ποια σου αρέσει. Εγώ προτιμώ αυτή με τα λουλούδια." Εκατοντάδες προσκλητήρια ξεχύθηκαν πάνω στο γραφείο, κάποιες από αυτά μάλιστα έπεσαν και στο πάτωμα. Η Μάγια αμέσως έσκυψε να τα μαζέψει έχοντας ένα σφήξιμο στη καρδιά. Αφού τα άφησε ξανά στο γραφείο, ετοιμάστηκε να φύγει. 
"Όποια θες." απάντησε ξερά ο Ίαν.

"Τι θα έλεγες να έρθεις σήμερα από το σπίτι μου να τα δεις με την ησυχία σου;" του είπε όλο νόημα. Είχε κάτσει στην άκρη του γραφείου, παραμερίζοντας μερικά από τα προσκλητήρια. Το χέρι της χαίδευε σαγηνευτικά τον ώμο του και τον κοιτούσε λαίμαργα.

Ο Ίαν ξερόβηξε ενοχλημένος. Η Μάργκαρετ γύρισε και κοίταξε την Μάγια που δεν είχε καταφέρει να ξεκολλήσει από την θέση της. 
"Εσύ εδώ θα μείνεις; Πήγαινε σε παρακαλώ." την διέταξε το υπεροπτικό της ύφος.
"Μάλιστα! Με συγχωρείτε!" είπε βιαστικά και βγήκε από το γραφείο. 

Σκοτεινός ΠαράδεισοςWhere stories live. Discover now