Φόρεσε το λευκό μεταξένιο πουκάμισο του με τη βοήθεια του Φρέντι, ο οποίος με απόλυτη σχολαστικότητα φρόντιζε να μην υπάρξει ούτε μια τσάκιση. Του έφερε τα καλογυαλισμένα παπούτσια και το σακάκι του. Ο Ίαν κοιταζόταν στο καθρέπτη όσο έφτιαχνε τα χρυσά μανικετόκουμπα του.
"Δείχνετε υπέροχος, μακάρι να ήταν εδώ οι γονείς σας να σας έβλεπαν." του είπε συγκινημένος ο Φρέντι. Έβγαλε από τη τσέπη του το μαντήλι του και σκούπισε τα μάτια του.
"Είσαι εσύ εδώ Φρέντι και με βλέπεις και αυτό που αρκεί." ο Ίαν του χαμογέλασε και ο Φρέντι συνέχισε να σκουπίζει με το μαντήλι τα δακρυσμένα μάτια του. Για αυτόν θα είναι πάντα ένα άτακτο, πεισματάρικο αγοράκι που αρνιόταν να βάλει παντελόνι και τον κυνηγούσε σε όλους τους ορόφους για να καταφέρει να ντυθεί ο μικρός Ίαν για το σχολείο.
"Θα προτιμούσα να ήταν άλλη η νύφη, αλλά θα έρθει σύντομα και αυτή η στιγμή."
"Πιο σιγά Φρέντι, θες να μας ακούσουν οι καλεσμένοι μας;" του είπε παιχνιδιάρικα ο Ίαν, χτυπώντας τον ελαφρά στον ώμο.
"Έχετε δίκιο, θα προσπαθήσω να συγκρατηθώ."
Ο Ίαν όταν ετοιμάστηκε, κατέβηκε από το δωμάτιο του για να χαιρετήσει τους καλεσμένους. Το σπίτι ήταν στολισμένο με λευκά λουλούδια και μπαλόνια. Όλοι ήταν ντυμένοι στην εντέλεια, ενώ ο φωτογράφος δεν είχε σταματήσει να τραβάει φωτογραφίες τους πλούσιους συγγενείς και φίλους. Τα επιφωνήματα θαυμασμού και χαράς ήχησαν σε όλο το σπίτι όταν αντίκρισαν τον Ίαν. Ο Φρέντι συντόνιζε τους σερβιτόρους να παρέχουν σε όλους άφθονη σαμπάνια, διατηρώντας την ατμόσφαιρα ευχάριστη και χαρμόσυνη. Όπως παρίστανε και ο Ίαν.
"Ξάδερφε, σε χάνουμε τελικά! Δεν είναι αργά να αλλάξεις γνώμη!" Ο Τζακ αγκάλιασε τον Ίαν για να τον συγχαρεί.
"Γιατί να αλλάξω γνώμη; Ξέρεις κάτι για τη Μάργκαρετ που θα έπρεπε να γνωρίζω;" το ρώτησε με σοβαρό ύφος ο Ίαν. Ο Τζακ έμεινε έκπληκτος και άλλαξε δέκα χρώματα, μέχρι που ο Ίαν ξεκίνησε να γελάει. Εκείνη τη στιγμή κατάλαβε ότι του το έκανε πλάκα και ξεκίνησε να γελάει και αυτός.
Η ώρα του μυστηρίου πλησίαζε. Οι καλεσμένοι είχαν ξεκινήσει για την εκκλησία. Ο οδηγός του Ίαν τον περίμενε στο αυτοκίνητο, λίγο πριν βγει από το σπίτι, ο Φρέντι του έφτιαξε την γραβάτα και τον συνόδευσε μέχρι το αμάξι.
Όταν ο Ίαν έφτασε στην εκκλησία, οι καλεσμένοι είχαν ήδη τις θέσεις τους μπροστά στο ιερό, όπως και ο ιερέας με τους κουμπάρους του. Έχοντας την ανθοδέσμη στα χέρια του πέρασε μπροστά από τους καλεσμένους χαιρετώντας πάντοτε με ευγένεια. Οι κυρίες χασκογελούσαν και κοκκίνιζαν στο πέρασμα του, μιλώντας μάλιστα συνωμοτικά μεταξύ τους ακόμα και όταν οι συνοδοί τους, τις αγριοκοίταξαν. Όλοι έλεγαν πόσο ταιριαστό ζευγάρι είναι και πόσο τυχερός είναι ο Ίαν που παίρνει μια τόσο όμορφη και πετυχημένη γυναίκα. Ο Φρέντι ήταν πάντα στο πλευρό του Ίαν, πρώτη σειρά μαζί με τους γονείς της Μάργκαρετ και τους υπόλοιπους στενούς συγγενείς της οικογένειας, γεγονός που έκανε την Μάργκαρετ και τους γονείς της να γκρινιάξουν για την επιλογή του Ίαν να βάλει έναν υπηρέτη δίπλα τους στην εκκλησία.
ESTÁS LEYENDO
Σκοτεινός Παράδεισος
RomanceΗ Μάγια μια νεαρή κοπέλα έχοντας χάσει την δουλειάς της ως σερβιτόρα, καταλήγει να δουλέψει ως προσωπική βοηθός για κάποιον που ποτέ δεν θα φανταζόταν...Η Μάγια άθελα την γίνεται η πεντάμορφη και εκείνος το τέρας...