Κεφάλαιο 17

8K 618 11
                                    

Στον όμιλο είχαν μαζευτεί όλοι οι συνέταιροι και μέτοχοι για να ευχηθούν προσωπικά στο ζεύγος. Το γραφείο ήταν γεμάτο υψηλόβαθμα στελέχη με τις συζύγους τους και άκουγαν ικανοποιημένοι την Μάργκαρετ να φλυαρεί για τον γάμο της με τον Ίαν. Η ικανοποίηση αυτή όμως συνδεόταν με  το γεγονός ότι ένας τέτοιος γάμος θα ανέβαζε τα κέρδη τους στα ύψη. 

Σε κάποια γωνία του γραφείου βρίσκονταν η Μάγια έχοντας βρει όλους τους τρόπους για να αυτοκτονήσει κανείς με έναν συνδετήρα. Η ατμόσφαιρα ήταν αφόρητη για εκείνη, το ίδιο και η παρουσία του Ίαν. Δεν μπορούσε να σταματήσει να του ρίχνει κλεφτές ματιές, ενώ όταν εκείνος γύρισε να την κοιτάξει, έστρεψε το βλέμμα της αλλού. Έλεγε στον εαυτό της ότι δεν έπρεπε, σε λίγο θα είναι ένας παντρεμένος άντρας, δεν είναι σωστό και για τον ίδιο. Ευτυχώς ήταν εκεί και ο Τζακ και αντάλλαζαν χαμόγελα.

 "Και στο μήνα του μέλιτος θα πάμε στο Παρίσι!" είπε η Μάργκαρετ και όλοι ξεκίνησαν να την επευφημούν. Ο Ίαν βρίσκονταν συνεχώς στο πλάι της ,δεν τον άφηνε να φύγει από κοντά της ούτε για πέντε λεπτά.

 "Έτσι δεν είναι αγάπη μου;" απευθύνθηκε στον Ίαν. Ο Ίαν έγνεψε καταφατικά με ένα σφιγμένο χαμόγελο. 

"Γιατί είσαι εδώ μόνη σου;" Ο Τζακ πλησίασε την Μάγια. 

"Είμαι εδώ για να εξασφαλίσω ότι όλοι θα μείνουν ευχαριστημένοι." απάντησε με ένα ευγενικό χαμόγελο. 

"Εσύ όμως είσαι ευχαριστημένη;" Ο Μάγια γύρισε και τον κοίταξε απότομα, τόσο πολύ φαίνεται η στεναχώρια της;

"Τι εννοείς;" ρώτησε διστακτικά.

"Εννοώ ότι είμαι σίγουρος ότι βαριέσαι την ζωή σου και για αυτό ως ο καλός σου σωτήρας ήρθα να σου προτείνω να το σκάσουμε από εδώ. " της είπε δελεαστικά. Η Μάγια κοίταξε γύρω της και είδε ότι όλοι τους ήταν απορροφημένοι στις συζητήσεις του, η απουσία της έτσι και αλλιώς δεν θα γινόταν αισθητή. 

"Λοιπόν πάμε;" Τον κοίταξε σκεπτική. 

"Πάμε!" 

Δεκαπέντε λεπτά αργότερα και οι δυο τους περπατούσαν σε ένα εντυπωσιακό πάρκο. 

"Σου αρέσει εδώ;" ρώτησε ο Τζακ. 

"Ναι, είναι πολύ όμορφα!" συμφώνησε η Μάγια παίρνοντας μια βαθιά ανάσα. 

"Χαίρομαι πάρα πολύ τότε!" απάντησε ο Τζακ γελώντας. 

"Τελικά εσύ και ο Ίαν είστε τελείως διαφορετικοί. Εσύ είσαι τόσο καλός και εκείνος είναι τόσο...τόσο..."

Σκοτεινός ΠαράδεισοςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora