Κεφάλαιο 18

8K 633 10
                                    

"Ίαν, γιατί φέρεσαι έτσι;" Ο Φρέντι στεναχωρημένος μπήκε στο γραφείο του

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"Ίαν, γιατί φέρεσαι έτσι;" Ο Φρέντι στεναχωρημένος μπήκε στο γραφείο του. Ο Ίαν καθόταν στο γραφείο κρατώντας το κεφάλι του.

"Κάτι με τρελαίνει πάνω της. Ο τρόπος που με κοιτάει, που μου μιλάει, που χαμογελάει. Με κάνει έξαλλο." απάντησε αναστατωμένος.

"Σε ξέρω από μικρό, εγώ σε μεγάλωσα. Πρώτη φορά σε βλέπω έτσι και είμαι χαρούμενος για αυτό. Πήγαινε να την βρεις, πριν το μετανιώσεις και εσύ και αυτή."

"Αποκλείεται!"

"Σκέψου το. Εγώ πάντως την είδα που μπήκε στο αυτοκίνητο του Τζακ." είπε ο Φρέντι πριν τον αφήσει ξανά μόνο του.

Ο Ίαν κοιτούσε το κενό χωρίς να μιλάει. Οι σκέψεις του πήγαιναν στον Τζακ και στην Μάγια. Φανταζόταν τα χέρια του Τζακ να γδύνουν τη Μάγια και να αγγίζουν τη γυμνή επιδερμίδα της. Να κάνει όσα κάνει σε κάθε γυναίκα που αποπλανεί.

Η Μάγια κοιτούσε από το παράθυρο τη δυνατή βροχή. Το διαμέρισμα του Τζακ βρίσκονταν στο κέντρο της πόλης και ήταν ακριβώς όπως το φανταζόταν. Υπερπολυτελές.

Γιατί ήρθα εδώ; Αφού δεν θέλω...

Αποφάσισε να φύγει αφού πρώτα έβρισκε μια χαζή δικαιολογία να πει στον Τζακ, αλλά ο ίδιος την πρόλαβε κρατώντας δυο ποτήρια κρασί.

"Πιστεύω θα σου αρέσει είναι ένα από τα καλύτερα!" της είπε και την έδωσε το ποτήρι της.

"Σε ευχαριστώ, αλλά προτιμώ να μην πιω." του απάντησε με ευγενικά. Ήθελε το κεφάλι της να είναι καθαρό, ώστε να ξέρει τι κάνει και να μην επαναληφθούν τα γεγονότα από το τελευταίο της μεθύσι.

"Δοκίμασε λίγο για να χαλαρώσεις.." Στο πρόσωπο του Τζακ εμφανίστηκε ένα πονηρό χαμόγελο. Η Μάγια τον κοιτούσε ανήσυχη, κάτι δεν πήγαινε καλά και το ήξερε.

"Νομίζω ότι πρέπει να πηγαίνω είναι αργά άλλωστε. "

"Μόλις ήρθες! Έλα κάτσε." Την έπιασε από το χέρι και την οδήγησε προς τον καναπέ. Αναγκαστικά τον ακολούθησε προσπαθώντας να μην δείχνει τόσο ενοχλημένη.

Σκοτεινός ΠαράδεισοςUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum