Κεφάλαιο 7

7.9K 641 58
                                    

Δύο μέρες μετά και η Μάγια κατέβαινε τα σκαλιά του σπιτιού. Ο γιατρός της είπε ότι έπρεπε να ξεκουραστεί για μια εβδομάδα αλλά εκείνη δεν μπορούσε να μείνει ακίνητη. 

"Καλημέρα Φρέντι!" είπε χαρούμενη στον γυρισμένο άντρα που έφτιαχνε πρωινό.

"Καλημέρα κορίτσι μου. Φάε κάτι και μετά θα πας να ξυπνήσεις τον κ. Μόργκαν. Α! Μην ξεχάσεις να του πεις ότι το πρωινό είναι έτοιμο." είπε ο Φρέντι.

Η Μάγια έκανε μια γκριμάτσα βαρεμάρας και χωρίς να μπορεί να πει τίποτα, πήρε μια φέτα ψωμί και ξεκίνησε για το δωμάτιο του κ.Μόργκαν. 

"Κ. Μόργκαν ξυπνήστε! Είναι 8 η ώρα!" είπε η Μάγια και χτύπησε απαλά την πόρτα. Απάντηση όμως δεν πήρε.

"Κ. Μόργκαν;" ξαναείπε.

Ξανά όμως δεν πήρε απάντησε. Άνοιξε δειλά δειλά την πόρτα και μπήκε μέσα. Ο χώρος δεν την ξάφνιαζε πλέον. Παντού χαρτιά και σκοτάδι. Πλησίασε το κρεβάτι και είδε ότι δεν ήταν κανείς σε αυτό πέρα από τα ανακατεμένα σκεπάσματα. 

"Μα που πήγε; Στη ταράτσα κοιμήθηκε;" μουρμουρούσε και πήγε να φύγει.

"Τι θες πάλι στο δωμάτιο μου;" είπε απότομα η φωνή του Ίαν.  Η Μάγια τινάχτηκε από το φόβο της. 

"Συγγνώμη , δεν ήξερα ότι ήσουν ξύπνιος. Για αυτό ήρθ-..." Γύρισε το κεφάλι της για του μιλήσει όταν τον είδε να στέκεται ακριβώς μπροστά του μόνο με μια πετσέτα. Γούρλωσε τα μάτια και κοιτούσε σαν χαμένη το γυμνασμένο του σώμα. Δεν ήξερε τι να πρωτοκοιτάξει. Το  θεσπέσιο πρόσωπο του ή τους κοιλιακούς του και τα γυμνασμένα  μπράτσα που κυλούσαν ακόμα σταγόνες νερού πάνω τους.

"Θες κάτι άλλο;" είπε απορημένα ο Ίαν. 

"Εμ..Αμ...Ομ..ομ..ομ.." μουρμουρούσε. "Είμαι υπνοβάτης! Δεν είδα το υπέροχο σώμα σου! " φώναξε τελικά. Η Μάγια τέντωσε τα χέρια της μπροστά σαν την μούμια και έκλεισε σφικτά τα μάτια της. Έστριψε να φύγει άλλα το κεφάλι χτύπησε  στη μισάνοιχτη πόρτα. 

"Καλά είμαι! Μην δίνετε σημασία ακόμα κοιμάμαι! Το πρωινό είναι έτοιμο, ο Φρέντι λέει να κατεβείτε." έλεγε καθώς περπατούσε στο διάδρομο σαν τυφλή. 

Η Μάγια βγήκε έξω και άρχισε να τρέχει στην αυλή, ρίχνοντας κλωτσιές και φωνάζοντας στον αέρα.

"Υπνοβάτης; Υπέροχο σώμα;" ούρλιαζε από την ντροπή. "Είσαι αξιολύπητη!" 

Μπήκε ξανά στο σπίτι και είδε τον Ίαν να κάθεται στην κουζίνα να τρώει πρωινό. 

Τουλάχιστον είναι ντυμένος.. Σκέφτηκε. 

"Μάγια που ήσουν;" ρώτησε ο Φρέντι.

"Α! Έκανα γυμναστική." είπε χαλαρά. 

"Η γυμναστική είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσεις υπέροχο σώμα." είπε ο Ίαν ενώ διάβαζε την πρωινή εφημερίδα του.

"Εμ..να πηγαίνω εγώ τωρα.." είπε η Μάγια με σκυμμένο κεφάλι και έφυγε τρέχοντας. 

"Μήπως έχασα τίποτα; " ρώτησε ο Φρέντυ με σηκωμένο φρύδι. 

"Όπως τα ξέρεις.." απάντησε ο Ίαν. Ένα μικρό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του και συνέχισε να διαβάζει την εφημερίδα του.



Σκοτεινός ΠαράδεισοςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora