Harry
Hodil som sa do postele. Dvere na mojej izbe sa otvorili. Niekto si sadol ku mne na posteľ.
,,Spolu to zvládneme." Ozval sa svojim jemným hlasom Louis. Ľahol si ku mne. ,,Harry..." Odhrnul mi vlasy. On vie, že plaÄem a snažà sa ma uteÅ¡iÅ¥. Pobozkal ma na krk.
,,Nechcem Å¥a do toho zaÅ¥ahovaÅ¥." OtoÄil som sa naňho.
,,To nehovor." Prstom ma pohladil po lÃci a zotrel mi tak slzu.
,,Aj tak... BudeÅ¡ musieÅ¥ ÃsÅ¥ domov a tiež máš vlastný život." Povedal som sklesnuto.
,,Budem tu pri tebe stále. Na to nezabúdaj." Objal ma. Chcel som ho pobozkať, no do izby vletela Gemma. Bola zadýchaná.
,,VÅ¡etko som Rose vysvetlila." ZaÄala Gemma.
,,Nechápem?"
,,Povedala som, jej nieÄo podobné ako ty. Povedala som, že máme vlastný život a, že ona sa do toho nemá Äo staraÅ¥. Tá prachatá plastika to uznala a peniaze nám bude posielaÅ¥ naÄalej. Pod jednou podmienkou." Prekrútil som oÄami. ,,Už nikdy sa sem nevráti."
,,Jej preplastikovaný ksicht tu vidieť ani nechcem." Gemma sa usmiala.
,,Som rada, že vy dvaja si rozumiete." Sadla si k nám. Obaja sme sa na ňu usmiali.
,,Nechcem ruÅ¡iÅ¥ vaÅ¡u chvÃľku..." Ozval sa od dverà Liam.
,,ÄŒo tu robÃÅ¡, ty magor?" Spýtal som sa. Z vrecka vytiahol papier.
,,Cheryl má párty." Podal mi papier.
,,A?"
,,Pozýva vás." Usmial sa.
,,A Rómeo môže pozvaÅ¥ priateľov. ÄŒÃm viac, tým lepÅ¡ie." Žmurkol na Louisa. Louis sa nadýchol, že nieÄo povie. Chytil som ho za stehno a tak som ho zastavil.
,,Volá sa Louis." Uškrnul som sa.
,,Jasné. Vezmi aj ségru." Žmurkol na Gemmu.
,,Žmurkni na ňu eÅ¡te raz a vypichnem ti oÄi." Liam sa zasmial.
,,Potom by som sa nemohol pozeraÅ¥ na tak krásnu tváriÄku." Zahryzol si do spodnej pery.
,,Má len pätnásť! Zmizni!" Liam sa zasmial a odišiel.
,,Liam sa mi páÄi." Priznala Gemma.
,,ÄŒo?"
,,ÄŒo?" OtoÄila sa na mňa. ,,Uh... Ja..." Vstala a odiÅ¡la z izby.
,,Tá párty je o desiatej." povedal Louis.
,,Nech... Ty tam chceÅ¡ ÃsÅ¥?" Nadvihol som oboÄie.
,,Tak.... Zabavili by sme sa." Usmial sa.
,,Ja Å¥a zabavÃm aj teraz." Potiahol som mu triÄko. Louis neprotestoval. Vzal som ho za opasok a vstal som. Louis vstal tiež. Celý Äas som sa usmieval. Zatiahol som ho do kúpeľne a pustil som vodu vo vani.
,,No way." Zasmial sa. Vyzliekol som si triÄko. ZaÄal som si rozopÃnaÅ¥ opasok. Louis zamkol. Vyzliekol si jeansy. Obaja sme zostali iba v boxerkách.
Vaňa už bola napustená a ja som si vyzliekol aj boxerky.
,,Ideš? Alebo ťa tam mám hodiť?" Zasmial som sa na Louisovi, ktorého pohľad bol zameraný na tú oblasť, kde som mal ešte pred pár sekundami boxerky. Ani sa nepohol. Stiahol som mu boxerky a hodil som ho do vane.
,,Harry!" SkrÃkol. Zasmial som sa a s mobilom v rukách som vliezol do vane.
,,Nefoť ma!" Oprel si bradu o okraj.
YOU ARE READING
~ Forget it ~
FanfictionHarry: Zabudni na to. Louis: Nie. Louis: Milujem ťa... Správu sa nepodarilo odoslať. Texting, ktorý je plný zábavy, smútku, hnevu a problémov. Keď chalan miluje chalana. Keď ich priatelia prestanú milovať ich. Priateľ? Alebo Priatelia? V Príbehu...