2:17 AM
Ležím s Louim v posteli. Horúčka mu už ustúpila.
,,Harry?" Oslovil ma.
,,Hm?" Pozrel som naňho. Vonku sa opäť zablísklo. To iba v L.A. môže byť v decembri búrka.
,,Mám strach." Prehovoril. Otočil som sa k nemu tvárou. Jeho chladné ruky sa hneď stretli s mojou hruďou. Jeho modré oči doslova žiarili keď sa zablísklo. Bol v nich strach.
,,So mnou sa ti nič nestane." Preplietol som si s ním nohy.
,,Harry?"
,,Ano?" Usmial som sa.
,,Nedáme niečo na tvoj instagram?" Navrhol.
,,Poď sem." prisunul som si ho k sebe. Ruku som si dal za chrbát a odfotil som nás.
harrystyles Want to spend my whole life with you. @louist91
Liked by louist91, caradelevinge, lottietomlinson and 54,820 others.
louist91 ❤🌹🌹
caradelevinge My boys 💓
arianagrande Ste nádherní jak spolu tak aj od seba🌹
lottietomlinson Čo nespíte?
harrystyles @lottietomlinson Mohla si?😂
Uzamkol som mobil.
,,Očakávam, že sem o chvíľu doletí tvoja sestra." Prehovoril som potichu.
,,Tak nech si príde. Ale pekný pohľad to nebude." Louis sa presunul na mňa a bez varovania ma začal bozkávať.
,,Vieš, že ťa ľúbim?" Prehovoril som do bozku.
,,Ja teba viac." Povedal Louis a z mojich pier sa presunul na krk. ,,Patríš iba mne." Na krku mi zanechal značku.
,,Ah, Loui." Zaryl som prsty do jeho nahého chrbtu. Louis oproti tomu zavzdychal.
,,Au, Louis to bolí." Louis sa odtiahol od môjho krku. ,,Si ako pijavica." Zasmial som sa. Louis sa usmial.
,,Si môj, Harry." Hral sa mi s vlasmy.
,,Teraz je to viac ako jasné." Poukázal som na svoj krk. Louis sa vrátil k mojim perám a moje ruky skĺzli na jeho zadok. Louis sa pomaly pohyboval. Naše vzdychy sa ozývali našou izbou.
,,Louis." Zastavil som ho. Pozrel na mňa. Pritiahol som si jeho tvár k tej mojej. Začal som ho vášnivo bozkávať.
,,Láskavo sa stíšte!" Zaklopala na dvere Lottie. Louis schmatol vankúš a hodil ho do dverí. Schoval nás ešte viac pod paplón a pokračovali sme. Louis sa presunul ešte nižšie.
,,Louis." Louis na mňa uprel pohľad. ,,Ak nech-" Prerušil ma.
,,Chcem." Povedal a stiahol mi boxerky. Paplón ho prikryl celého, takže som nevidel, čo robí.
,,Ahh!" Hlasno som zastonal. ,,Louis pre kristove rany, ty si úžasný." Takmer som to vykríkol. Môj mobil začal vybrovať. Ignoroval som to. Snažil som sa v sebe tie stony udržať, ale ono to nešlo. Čím viac som sa snažil, tým boli hlasnejšie. Myslel som, že explodujem.
,,Harry!" Skríkla oddverí Lottie. Som tak rád, že niekto vymyslel kľúč a zámok. Takže sme sa zamkli a nikto sem teraz nepôjde. Na tvár som si priložil vankúš a stisol som ho v rukách. Malo ma to utlmiť.
,,Poď rýchlejšie bae." Povedal som Louisovi. Som si stopercentne istý, že používa ústa. Pretože neviem kto by mal tak vlhké ruky. Louis ma počúvol. Moje stony boli čoraz hlasnejšie.
Morning
,,Harry..." Louis ma hladil po mojom nahom chrbte a sem tam ma škrabkal.
,,Ešte päť minút." Zamrmlal som do vankúša.
,,Cen cucák nezakryješ." Povedal Louis.
,,Aspoň viem, že patrím tebe." Pozrel som naňho vonku bolo zamračené.
,,Ako sa cítiš po tej noci?" Uisťoval sa Louis. Nebudem sa vyjadrovať k tomu, čo ešte sa stalo.
,,Skvelo. Ty?" Louis sa prisunul ku mne.
,,Naše sestry nás za to zabijú." Zasmial sa.
,,Môžem ich kašlať." Usmial som sa a pobozkal som Louisa. ,,Idem do sprchy." Oznámil som mu. Louis iba prikývol.
Louis
Harry odišiel do sprchy. Odomkol som dvere na teraz už našej izbe. Dole sedeli baby. Sú mi otočené chrbtom. Musím povedať, že jedna má horšie vlasy ako druhá.
,,Dobré ráno." Zišiel som schody.
,,Ako pre koho." Povedali obe otrávene. Pozrel som na ne z predu. Obe mali kruhy pod očami.
,,Ok baby. Ako vám to môžme vynahradiť?" Oprel som sa o stôl kde sedeli.
,,Dnes vypadnete obaja z domu, aby sme si mohli pospať." Navrhla Lottie.
,,Súhlasím." Povedal som a vybehol som hore do izby. Harry si akurát sušil vlasy. Podišiel som k nemu.
,,Čo by si rád." Prehovoril, keď som sa dotkol jeho bokov.
,,Máme dnes vypadnúť z domu. A mám skvelé miesto kam ťa vezmem. Samozrejme pokiaľ máš oblek." Prehovoril som. Harry sa na mňa otočil.
,,Mám. Kam pôjdeme?" Pozrel na mňa so psími očkami.
,,Len jedna charitatívna blbosť. Mal som tam ísť s Lottie, ale pôjdeme tam spolu je to asi tak za hoďku." Vysvetlil som mu.
,,Ok." Povedal a pobozkal ma.
One hour later
Pomohol som Harrymu s vlasmi.
,,O desať minút je tu auto." Oznamil som mu.
,,Mobil, kde mám, mobil?" Začal lietať po izbe.
,,Zlato." Oslovil som ho. ,,V ruke." Harry sa pozrel na svoje ruky.
,,Oh." Zasmial sa. Vzal si ešte peňaženku. Pozrel sa do zrkadla. Vzal som ho za ruku a spolu sme zišli schody.
,,Idete na svadbu?" Zasmiala sa Gemma.
,,Aj to raz bude." Harry stisol moju ruku. Na mojich lícach sa objavila červeň. Vonku zatrúbilo auto. Objali sme sa s babami a šli sme von. Nastúpili sme do auta.
,,Som nervózny." Prehovoril Harry.
,,Neboj. Budú tam iba moji priatelia a pár starých dedkov a babiek." Snažil som sa ho rozveseliť. Harry sa chabo usmial.
,,Sľúb mi, že ma tam nenecháš samého."
,,To by som neurobil."
Vote&Comment!
Love ya'll.❤
YOU ARE READING
~ Forget it ~
FanfictionHarry: Zabudni na to. Louis: Nie. Louis: Milujem ťa... Správu sa nepodarilo odoslať. Texting, ktorý je plný zábavy, smútku, hnevu a problémov. Keď chalan miluje chalana. Keď ich priatelia prestanú milovať ich. Priateľ? Alebo Priatelia? V Príbehu...