~Epilóg~

945 41 15
                                    

Three years later

,,Harry kde má Loe veci?" Spýtal som sa ho. Leo. Lea sme si pred rokom adoptovali, hneď po svadbe. Má len dva roky. Bol Harryho nápad mať doma malé dieťa. Gemma býva s Liamom a Lottie sa dala do kopy s Niallom za, čo ju nechápem.

,,V skrini!" Odkričal mi. Leo tu začal pobehovať nahý.

,,Leo!" Zakričal som a rozbehol som sa za ním. Šiel totiž ku schodom. Harry sa obzrel a rozbehol sa ku schodom. Rýchlo vzal Lea na ruky.

,,Ty malý diabol." Povedal a pošteklil ho. Leo sa zasmial. Harry mi ho podal.

,,Ďakujem." Prevzal som si Lea a spolu s ním na rukách som šiel ku skrini a vytiahol som odtial Leovo tričko a pančuchy. A spodne pradlo.

Obliekol som ho a nechal som ho behať. Samozrejme som dával pozor aby niekde nespadol. Začal som upratovať jeho hračky do boxu, keď sa zrazu ozval plač. Vybehol som z izby. Leo stál pred dvermi do našej spálne a plakal, pretože nevie otvoriť.

,,Nie, tam nejdeš." Vzal som ho na ruky a on sa rozplakal ešte viac. ,,Leo..." Už mám toho plaču nad hlavu. Vždy v noci plače a vždy sa zobudím len ja, pretože Harry spí strašne tvrdo. Zišiel som schody. Harry akurát varí večeru.

Otvoril som chladničku a vybral som odtiaľ jablko. Posadil som Lea do jeho stoličky a začal som mu krájať jablko na drobné kocky. Leo plakal a búchal do dosky na stoličke. Myslel som, že mi praskne hlava.

,,Prečo kurva stále plače!" Skríkol som.

,,Kľud." Povedal Harry a šiel za Leom. Dokrájal som jablko. ,,Pozri, čo pre teba má Louis." Prihováral sa Harry, Leovi. Leo plakal. Harry si ho vzal na ruky. Začal ho utišovať. Leo však neprestal plakať.

,,Prejdeme na plán Lottie. Idem jej zavolať." Povedal som zničene. Vzal som si mobil a vytočil som Lottie.

,,Prosím?" Ozvala sa milo.

,,Nechce prestať plakať." Povedal som zničene.

,,Hneď som tam." Zložila. Harry vzal do ruky plastový tanier s jablkami.

,,Nechceš papať?" Spýtal sa ho Harry.

,,Nie!" Skríkol a zhodil mu to na zem.

,,Leo, ale toto sa nerobí." Zamračil sa Harry.

,,Louiiii!" Plakal Leo. Harry mi ho dal. Vzal som si ho na ruky.

,,Do kelu, takto to nepôjde." Povedal Harry a začal upratovať. V to sem prišla Lottie. Má kľúče.

,,Leo, aha kto prišiel." Snažil som sa aby prestal plakať. Harry pozbieral kúsky pod stolom a keď chcel vstať tak si buchol hlavu. Leo prestal plakať. Ja a Lottie sme pozreli na Harryho, ktorý sa držal za hlavu. Leo sa zasmial.

,,Škodoradostný po mne." Povedala Lottie a vzala si Lea. Šla s ním hore do jeho izby. Harry si povzdychol a vyhodil jablká.

Prešiel som k nemu a pobozkal som ho. Harry si ma pritiahol k sebe.

,,Dlho si mi nedal pusu." Usmial sa.

,,Teraz máme obaja iné starosti." Usmial som sa. ,,A horí ti večera." Harry sa rýchlo otočil a vypol to.

,,Idiot." Povedal. Zasmial som sa.
Uštípol som ho do zadku.

,,Ľúbim ťa." Povedal.

,,Ja teba viac."

Koniec :D

Konec :D

The End :D

Die Ende :D

Ďakujem za všetku vašú podporu. Mám vas moc rada. Všetkých vás ľúbim 😘😘

Venujem všetkým, ktorý tento príbeh dočítali až sem. 😘

Love ya'll. ❤

~ Forget it ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin