~24~

859 34 1
                                    

Louis

Keď som počul, čo Harry povedal, okamžite som bežal za ním. Štartoval auto, keď ja som vybehol z domu. Už sa otáčal na ceste, ale ja som mu zabránil v tom aby niekam šiel. Postavil som sa pred auto. V Harryho očiach boli slzy. Bol smutný z toho, že by ma opustil. Videl som to.

,,Vystúp. Hneď!" Okríkol som ho. Všimol som si, že má otvorené okníčko. Harry sa ani nepohol. Volant zvieral v rukách. Jeho pery sa chveli a očami hľadel do mojích očí. Von vybehli baby. Gemma niekomu volala. Harry zacúval a vrazil do plotu. Vyšiel odtiaľ a so zapískaním pneumatík vyštartoval preč. Rozbehol som sa za ním, no spadol som na chladnú cestu.

,,Poď Loui." Povedala Gemma a zatiahla ma dnu.

,,Volala som políciu. Oni nám ho privedú, Loui." Utešovala ma Gemma. Myslel som, že tu zamrznem.

,,Gemma, teraz sa neuraz, ale nepreskakuje Harrymu poslednú dobu?" Spýtala sa Lottie.

,,Je toho naňho teraz moc." Usmiala sa Gemma a prikryla ma dekou. Oprel som sa o jej rameno. Vonia ako Harry. Spokojne som zaspal.

Harry

Šlápol som na plyn a celkom rýchlo som jazdil po diaľnici. Slzy mi stekali po tvári. Neznášam Rose. Nenávidím ju.

Šiel som až príliš rýchlo. Prekročil som maximálnu rýchlosť.

Za mnou sa ozývali policajné húkačky. Nikdy som si život tak neužíval. Utekám pred polišmi.

,,Zastav!" Hovorili cez rozhlas. Cez okno som vystrčil ruku so vztýčeným prostredným prstom. Po chvíli som schoval ruku späť. Prečo to nespraviť, keď je to môj posledný deň života? Sranda.

,,Zastav to auto!" Kričali po mne. Motor zhasol. Došiel benzín. S úsmevom na tvári som si odopol pás.

Prečo toto robím?
To už mi na Louisovi, Gemme a Lottie už naozaj nezáleží?
Nedokážem ovládať svoje pocity.
Nemám nad sebou žiadnu kontrolu.
Loui mi dnes povedal krásne slová.
A toto je moje ďakujem?
Nie.
Takto sa to neskončí.

Šlápol som na brzdu. Pomaly som zabrzdil môj čierny rangerover. Celý svet sa mi zatočil a moja hlava spadla na volant, ktorý spôsobil trúbenie auta.

Louis

Zobudil som sa až ráno. Spal som na gauči. Posadil som sa a prehrabol som si vlasy. Ešte som ani poriadne nevide a niekto sa mi prisal na pery. Zavrel som oči a spolupracoval som. Odtiahli sme sa od seba. Zaostril som na usmievajúcu sa osobu.

,,Harry!" Objal som Harryho, ktorý mal rozrazené čelo. Harry ma pohladil po chrbte. Odtiahli sme sa od seba. Bolo tu nejak podozrivo ticho.

,,Šli na nákup." Sadol si na mňa obkročmo a začal ma bozkávať. Je snáď viac ako jasné, že ráno som v pozore. Takže protestovať nemôžem.

Vopchal mi do úst jazyk a ja som mu rukami zašiel pod tričko.

,,Mm. Loui." Zhodil ma na gauč.

Gemma

Pomaly sme otvorili dvere. Nechceli sme zobudiť Louisa. No keď som uvidela, to čo som uvidela, tak mi tašky spadli na zem.

,,Mm. Loui." Zadýchane povedal Harry a zhodil Louisa na gauč. Moje ústa boli otvorené.

Viem, že Harry je už doma, ale oni si to práve rozdávajú na gauči.

,,A práve preto vždy sedím na kresle." Šepla Lottie. Dvere sa zabuchli, kvôli prievanu. Harry sa hneď pozrel sem. Párkrát som zamrkala očami a vzala som nákup.

Začala som ho ticho vykladať.

,,Si strašne červená." Smiala sa mi Lottie.

,,Čudujem sa, pretože som to nevidela prvýkrát." Prehrabla som si vlasy. ,,Chcela som sem pozvať Gigi, ale dnes budeme mať asi rušnú noc." Zavrela som chladničku. Lottie sa zasmiala.

,,Myslíš, že pokračujú?" Spýtala sa Lottie.

,,Vzdychali by." Len som to dopovedala. A domom sa ozval hlasný vzdych menom Harry. S Lottie sme sa zasmiali.

,,Priraz ti tam Harry!" Zakričala Lottie.

,,Drž hubu!" Okríkol ju Louis. Obe sme sa zasmiali.

,,Aah." Zavzdychal Harry.

,,Bolo by z toho zaujímavé gay porno." Zasmiala sa Lottie.

,,Spravme im niečo na jedenie. Ak by im po tom divokom krstení gauča vyhladlo." Zasmiala som sa.

S Lottie sme sa rozhodli pre palacinky s jablkami.

,,Au." Ozvalo sa slabo z obývačky.

,,Harry bez zubov!" Okríkla som im. Lottie sa ticho zasmiala.

Ďalej už bolo počuť iba vety ako Rýchlejšie, spomaľ, poď do mňa, Harry to bolí, Louis to bolí a podobne. S Lottie sme sa takmer pošťali od smiechu.

,,Vážení prítomní! Harry a Louis sa práve urobili!" Oznámila som ako v nejakom cirkuse. Videla som už iba ako Louis a Harry vychádzajú hore po schodoch zakrytí dekou.

,,Lottie." Drgla som do nej.

,,Niečo ti spadlo Louis!" Louis sa obzrel. Vlasy mal na všetky strany a jeho pery boli opúchnute. Na sánke mal viditeľnú modrinu od Harryho. Zamračil sa a otočil sa späť.

,,Chalani máte tu večeru!" Teraz sa otočil aj Harry. Jeho pery boli tiež opúchnuté a mal ich mierne biele. Vlasy má strapaté. Usmial sa a obaja pokračovali hore do izby.

,,Videla si čo mal Harry na..." Nedopovedala som.

,,Spermie zlato." Potľapkala ma po ramene Lottie. Moje oči sa viditeľne rozšírili.

,,Fuj." Zhnusila som sa.

,,O pár rokov ti to bude stekať po brade." Zasmiala sa Lottie.

,,Budem mať nočné mory." Striaslo ma. Dala som chalanom na stôl palacinky. Zišli akurát dole a držali sa za ruky. Harry mal síce tričko, ale ten cucflek na kľúčnej kosti a na krku nezakryje.

Došli sem a začali jesť.

,,Nabudúce si konajte takéto veci vo vašej izbe." Zamračila som sa na nich.

,,Nájdi si niekoho a nebudeš toľko frflať." Zasmial sa Harry.

,,Keď mne sa niekto páči, ale ty mi ho zatrhávaš." Zasnívala som sa nad Liamom.

,,Zabudni Gemma. Liam je hajzel, ktorý ti iba zlomí srdce." Povedal vážne Harry.

,,A to, že ty lámeš srdce Louisovi, lebo si ubližuješ ťa netrápi." Louisovi zabehlo.

,,Liam má osemnásť a ty pätnásť." Mračil sa.

,,A?" Nadvihla som obočie.

,,Ja ti niekoho dohodím." Usmiala sa Lottie a odišli sme do izby.

,,Mohla som ho mať." Rozhodila som rukami.

,,Ja ti Liama dohodím." Uisťovala ma Lottie.

,,No to som zvedavá."

Vote & Comment

Love ya'll.❤

~ Forget it ~Where stories live. Discover now