Few hours later
Louis je omnoho viac pripitý ako ja a pritom je to moja oslava. Teraz sme už však u nás doma a okrem mňa, Gemmy, Lottie a Louisa je tu aj Ari a Liam. Hráme fľašu s fľašou od vína, ktoré sme pred pár minútami dopili. Pred chvíľou sme si otvorili nový fľašu.
Ja sa tu nudím, pretože som tu najmenej opitý. A tie ich opité hlášky a úlohy, ma moc nechytajú. Ari je už iba v tričku a nohavičkách. Gemma má už iba spodné prádlo, Louis je bez trička a Lottie má na sebe oblečené sexy prádlo. Liam a ja sme zatiaľ v pohode.
Podopieram si hlavou rukou, ktorej lakeť mám zaborený do stehna. Louis do mňa už dosť dlho drgá.
,,Čo?" Spýtal som sa podráždene. Je to otravné.
,,Točíš." Usmial sa.
,,Už nehrám." Vstal som, ale Louis ma chytil za tepláky.
,,Harry, no tak." Smutne na mňa pozrel.
,,Nie." Odišiel som si sadnúť na gauč. Zapol som si mobil. Vzal som si môj pohár s vínom a pri pozeraní si instagramu som popíjal .
,,Pravda, odvaha?" Spýtala da Gemma.
,,Odvaha." Povedal Louis.
,,Nohavice dole." Keď som počul tú vetu, nemohol som si nezahryznúť do pery. Loui mi večer niečo sľúbil a už je niečo po pol noci. Asi už z toho nič nebude.
,,Som unavená. Prepáčte, ale pôjdem spať." Povedala Ari.
,,Idem aj ja." Zývla Lottie a spolu s Ari odišli.
,,Dobrú Loui." Povedala Gemma.
,,Jo, dobrú." Spokojne povedal Loui. Začul som kroky ku mne, no stále som hľadel do mobilu. Louis si sadol ku mne a pritúlil sa. ,,Je mi zima Harry..." S povzdychnutím som vzal deku a zakryl som ho. Louis si položil hlavu do môjho lona.
,,Ak chceš spať, tak v izbe." Prihovoril som sa mu.
,,Nie. Sám tam nejdem." Protestoval.
,,Spravím ti čaj a hneď som pri tebe." Usmial som sa a na chvíľu som ho opustil. Šiel som do kuchyne a začal som robiť čaj.
,,Harry! Harry!" Kričal Louis a skočil mi na chrbát.
,,Nekrič. Zobudíš ostatných." Upozornil som ho.
,,Tam je príšera." Povedal trochu tihšie.
,,Kde?" Spýtal som sa s nadvihnutým obočím.
,,Pod gaučom." Pokrútil som hlavou a šiel som to skontrolovať.
,,Nič tu nie je." Vrátil som sa do kuchyne a zalial som čaj. Vzal som ho a vzal som Louisa za ruku. Spolu sme vyšli hore po schodch do izby, čo nám však trvalo, pretože Louis sa zastavil skoro na každom schode so slovami, že je strašne vysoko.
Uložil som ho do postele a čaj som mu položil na stolík. Začal som sa vyzliekať.
,,Harry." Oslovil ma. Otočil som sa naňho. ,,Máš na vlasoch motýľa." Prehovoril. Siahol som si na vlasy. Louis sa začal smiať. Došlo mi, že to bol vtip. Hodil som po ňom tričko a vyzliekol som si nohavice. Louis mi ho hodil späť. Nechal som ho na zemi.
Vliezol som za ním a zhasol som nočnú lampičku. ,,Dobrú." Povedal som.
,,Dobrú."
One hour later
Louis sa prehadzuje ako ryba na suchu a strašne ma kope. Ležím už úplne na kraji. Louis do mňa zas kopol, no tentokrát som spadol na zem. Kašlem na to. Vzal som si svoju prikrývku a chcel som ísť na gauč. Bola tam však Ari.
Vrátil som sa do izby a ľahol som si na zem. Vzal som si ešte aj môj vankúš a snažil som sa zaspať. Po chví sa mi to podarilo.
Vote&Comment
Love ya'll. ❤
YOU ARE READING
~ Forget it ~
FanfictionHarry: Zabudni na to. Louis: Nie. Louis: Milujem ťa... Správu sa nepodarilo odoslať. Texting, ktorý je plný zábavy, smútku, hnevu a problémov. Keď chalan miluje chalana. Keď ich priatelia prestanú milovať ich. Priateľ? Alebo Priatelia? V Príbehu...