,,Som doma." Povedal podráždene Harry. Sedím v obývačke a pozerám telku. Neviem, čo je to za debila, čo mi to píše, ale som kvôli nemu vzrušený.
,,Ahoj, ako bolo?" Vstal som z gauča. Prešiel som k nemu.
,,Na piču, pretože je tam ľudí jak nasraných." Hneval sa. Začal vykladať nákup.
,,Chceš pomôcť?" Spýtal som sa ho. Harry si povzdychol.
,,To som až taký debil, že neviem vyložiť nákup?" Zamračil sa.
,,Je ti niečo?" Pýtam sa úplne debilne. Pretože viem, že mu niečo je.
,,Nie." Odvrkol a odložil tašku. Prešiel okolo mňa. Zastavil sa však a prezrel si ma. Zastavil sa pri mojom rozkroku. Zamračil sa a odišiel do izby.
,,Čo je mu?" Prišla sem Gemma.
,,Neviem. Je taký od rána." Prehrabol som si vlasy.
,,Nedal si mu?" Zasmiala sa.
,,Ha.Ha." Prekrútil som očami.
,,Čo to tu máš?" Povedala Gemma a pozrela dole.
,,Čo?" Gemma mi dala päsťou medzi nohy.
,,Ah!" Skrčil som sa.
,,Jeden bod pre Gemmu a Lottie." Od niekiaľ sem priša Lottie a dala si High Five s Gemmou.
,,Vy ste fakt kravy." Zamračil som sa.
,,Tak, ale vzrušenie ti neopadlo." Zasmiala sa Lottie. Pokrútil som nad nimi hlavou a šiel som do izby. Harry ležal na posteli. Vyzeral, že spí. Potichu som zavrel dvere. Prešiel som k posteli a ľahol som si k Harrymu. Zozadu som ho objal.
Dýchal pokojne, takže zaspal. Možno je nervózny, pretože je nevyspatý. Ani neviem kedy šiel spať, pretože som zaspal skôr ako on.
Hladil som ho po vlasoch.
,,Louis..." Zamrmlal.
,,Nechcel som ťa zobudiť." Povedal som potichu. Harry sa otočil ku mne a pritúlil sa.
,,Nevadí. Prepáč, že som kričal." Ospravedlnil sa.
,,To nič láska." Pobozkal som ho na čelo. Harry zdvihol pohľad a naše pery sa obteri o seba. Začal ma bozkávať. ,,Harry ja som..."
,,Ja viem." Prevalil sa na mňa. Trochu to zabolelo, kvôli tomu chrbtu. Harry na nič nečakal a bruškami prstov mi prechádzal po leme boxeriek.
Pomaly ich ťahal dole. Roztiahol mi nohy. A potom asi všetci vieme čo prišlo.
Vote & Comment
Sorry za ten obrázok hore, ale ja som proste musela. 😂 je to predsa SMUT. 😂
Love ya'll. ❤
YOU ARE READING
~ Forget it ~
FanfictionHarry: Zabudni na to. Louis: Nie. Louis: Milujem ťa... Správu sa nepodarilo odoslať. Texting, ktorý je plný zábavy, smútku, hnevu a problémov. Keď chalan miluje chalana. Keď ich priatelia prestanú milovať ich. Priateľ? Alebo Priatelia? V Príbehu...