,,Som hrozný debil." Nadával som si po ceste do obchodu. Idem sám a je už celkom neskoro. Nevedel som nájsť kľúče od auta. Gemmu navyše chytili krámy a mala poslednú vložku. Ja ako debil teraz idem do supermarketu po vložky.
Gemma: Nezabudni na Intímky.
Harry: 😒 Naozaj si so mnou Louisa nepustila?
Gemma: Kúpili by ste kraviny.
Zamkol som mobil, pretože som vchádzal do supermarketu. Vzal som si košík. Hodil som doňho nutelu, zmrzlinu, dve čokolády, dva balíky toho a toho. Vzal som ešte jahody a jednu Colu.
Šiel som zaplatiť. Vypýtal som si tašku. Predavačka na mňa čudne zazerala. Pozrel som za ňu. Takmer by som zabudol.
,,Ešte jednu krabičku kondómov." Usmial som sa. Zatvárila sa naozaj čudne a natiahla sa po krabičku. Nablokovala mi to.
,,Pätnásť dvadsaťtri." Povedala. Podal som jej peniaze.
,,Nemyslite si, že som divný. Moja sestra má svoje dni a mám priateľku." Vysvetlil som jej. Samozrejme jej nebudem hovoriť, že som Bi a mám priateľa.
,,Aha." Povedala so smiechom. Neviem, čo jej je smiešne.
Vyšiel som von a vytiahol som si cigarety. Jednu som si zapálil a vopchal som si ju do úst. V ruke som držal krabičku s kondómami a usmieval som sa.
,,Ah Loui." Pozrel som na oblohu a vydýchol som hustý dym. Krabičku som si schoval do vrecka.
Dofajčil som a odomkol som si.
,,Čo si mi kúpil!" Vyletela po mne Gemma.
,,Celá taška je tvoja." Dal som ruky do obranného gesta.
,,Ja viem, že to nie je všetko." Uškrnula sa. Bol som otočený na odchod. Z vrecka som vytiahol kondómy a vo vzduchu som s nimi zamával.
,,Všetko." Vysvetlil som a vybehol som do izby. Hodil som ich na stolík. Louis ležal na posteli. Hľadel na krabičku.
,,Harry? K čomu nám to je. Ani jeden z nás tehotný byť nemôže." Vysvetlil mi Louis.
,,Ja viem. Nehovor mi, že si to nikdy nechcel skúsiť s kondómom." Uškrnil som sa a vliezol som za ním do postele.
,,Si ako ľad." Prehovoril Louis.
,,No nie asi, keď som v mínus pätnástich stupňoch šiel kupovať vložky." Prekrútil som očami.
,,Nuž." Pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma.
,,Si zlý." Prehovoril som urazene.
,,Mal by si sa zohriať." Povedal a potiahol na mňa prikrývku. Ľahol som si na Louisa.
,,Chcem dnes spať takto." Prehovoril som.
,,Žiadný problém, Bae." Povedal Louis a začal ma škrabkať po chrbte. Moje oči sa zatvárali, ale spať sa mi nedalo.
Louis začal potichu spievať nejakú pesničku. Bola neskutočne ukľudňujúca. A hlavne od Louiho hlasu.
,,Spievať nádherne." Poznamenal som.
,,Nie." Povedal okamžite.
,,Áno Loui. Ja mám vždy pravdu." Zamračil som sa pre seba.
,,Ty tiež krásne spievaš." Odbočil trochu.
,,Neriešime mňa, ale teba." Povedal som a posadil som sa.
,,Obaja vieme pekne spievať." Povedal a potiahol ma späť aby som si ľahol.
,,Teraz som kludnejší." Pohladil som Louisa po hrudi.
,,Harry dnes nie." Povedal a chytil ma za ruku.
,,Prečo? Aj ty si dnes dostal?" Nadvihol som obočie.
,,Nie. Nechce sa mi a nemám náladu." Prehovoril celkom podráždene.
,,Čo je ti?" Prevalil som sa na bok.
,,Nič, bae." Povedal pokojne a otočil sa mi chrbtom.
,,Loui, niečo ti je." Šťuchol som doňho prstom.
,,Som iba unavený." Vyhováral sa.
,,Neverím. Čo ťa trápi?" Spýtal som sa ho znovu.
,,Nič, Harry. Naozaj." S úsmevom na mňa pozre. Nebudem ho s tým už otravovať. Objal som ho a pomaly som zaspal.
Vote & Comment
Love ya'll. ❤🌹
YOU ARE READING
~ Forget it ~
FanfictionHarry: Zabudni na to. Louis: Nie. Louis: Milujem ťa... Správu sa nepodarilo odoslať. Texting, ktorý je plný zábavy, smútku, hnevu a problémov. Keď chalan miluje chalana. Keď ich priatelia prestanú milovať ich. Priateľ? Alebo Priatelia? V Príbehu...