Došli sme na miesto. Harry je stále nervózny. Nehovorím, že ja nie som.
,,Louis!" Niekto na mňa skočil. Podľa hlasu by som poveda, že to je Cara. Harry na nás vyľakane pozeral. Cara zo mňa zliezla.
,,Vravel si, že neprídeš." Usmievala sa Cara v elegantných šatách.
,,Vyzeráš skvelo." Poznamenal som.
,,Prečo ste prišli?" Premerala si Harryho.
,,Lottie sa hnevá. Včera v noci som to s Harryn trošku prepískol." Zasmial som sa. Harry na nás pozeral a mlčal. V diaľke som si všimol Nialla a Melanie. Cara sa na nich otočila.
,,Oh... To je ďalšia vec. Mám ti odkázať, že sa s tebou každý odmieta baviť, pokiaľ si s ním." Poukázala na Harryho.
,,Čo? Aj ty?" Nadvihol som obočie.
,,Prepáč Loui... Ale ja naozaj nechcem stratiť priateľov." Sklamane povedala Cara. Prišiel k nej Justin. Vzal ju za ruku. Nechutne na nás pozrel a odišli.
,,Loui?" Harry sa ma dotkol. ,,Prepáč mi to." Prehovoril opatrne.
,,Nemôžeš za to." Preplietol som si s ním prsty. Obzerali sme sa tu.
,,Ktože sa nám tu objavil." Ozval sa mne neznámy hlas. S Harrym sme sa obzreli.
,,Ahoj Taylor." Harry sa milo usmial. K Harrymu podišiel nejaký chalan. Niečo mu podal.
,,Dyl?" Čudoval sa Harry. Ten chalan naňho znechutene pozrel. ,,Ľudia?" Harry ma pustil a rozbehol sa za nimi.
,,Harry." Bežal som za ním. Prečo musí toto miesto byť tak obrovské a prečo tu musí byť toľko zasraných ľudí.
Stratil som ho. Nedokážem ho nájsť. Do očí sa mi už hrnú slzy. Do niekoho som vrazil.
,,Prepáč-" Nedopovedal som. Zo zeme sa postavila Ariana. Harryho kamarátka.
,,Louis? Čo ty tu?" Milo sa usmiala.
,,S-som tu s Harrym." Obzeral som sa po ňom.
,,Pomôžem ti ho nájsť." Usmiala sa.
,,Ty sa s nami bavíš?" Spýtal som sa jej.
,,Nezaujímajú ma tie ich drbnuté názory." Usmiala sa a spolu sme šli hľadať Harryho. Zastavili sme sa pri záchodoch. Vychádzali odtiaľ vzlyky. Otovoril som dvere. Harry sedel na zemi. Kolená mal prisunuté k telu, ruky na nich a tvár si skrýval.
,,Harry?" Dotkol som sa ho. Uprel na mňa pohľad. Mal rozrazenú peru.
,,L-L-Louis!" Rozplakal sa ešte viac. Hodil sa mi okolo krku.
,,Vypadneme odtiaľto." Povedal som a otočil som sa k dverám. Stál tam Zayn s Niallom.
,,Charita, hmm... Čo myslíš Zayn. Deťom by sa hodili nejaké tie vlasy." Povedal Niall.
,,Chalani vám to jebe." Povedala Ariana.
,,Nám? Koľkokrát sme Tomlinsonovi vraveli, nech si nezačína s chalanmi? Hm?" Povedal Zayn. Harrymu po tvári tiekli slzy. Postavil sa však normálne.
,,Je to kurva jeho rozhodnutie!" Zvreskol Harry.
,,Zavri hubu! Pred chvíľou si tu reval ako malé zbabelé decko!" Skríkol Niall. Harry sa však postavil predo mňa a Arianu.
,,Čo keby si pre zmenu zavrel hubu ty a obaja by ste odtiaľto odpálkovali?" Povedal Harry. Chcel som ho stiahnuť späť za mnou, ale on sa vytrhol a nasmeroval si to k nim. Niall od niekade vytiahol pálku a treskol Harrymu po hlave. Harry dopadol na zem. Na pálke zostala stopa po krvi.
,,Ty kretén!" Skríkol som a rozbehol som sa po Niallovi. Najskôr sa smial, ale ja som ho začal mlátiť, škriabať, hrýzť, proste čokoľvek. Zayn sa ma snažil odtiahnuť. Niallova tvár začínala byť krvavá. Vrešťal.
,,Zabijem ťa!" Kričal som. Zayn ma schmatol za ruky, tak aby som s nimi nemohol nič robiť. Kopal som nohami.
,,Harry!" Plakal som. ,,Pusti ma ty idiot!" Mykal som sebou. Zayn ma pustil, keď sem niekto vošiel. Bola to Cara.
,,Pre krista! Čo sa tu stalo!" Hľadela na nás všetkých. Ari už volala záchranku. Zayn sa pozeral do zeme a Niall si umýval tvár. Podišiel som k Harrymu.
,,Harry." Vzal som jeho ruku do tej mojej. Priložil som ruku k jeho srdcu. Ešte bije. Z jeho hlavy však tiekla krv. Objal som ho. ,,Neopúšťaj ma..."
Vote&Comment!
Love ya'll.❤
BINABASA MO ANG
~ Forget it ~
FanfictionHarry: Zabudni na to. Louis: Nie. Louis: Milujem ťa... Správu sa nepodarilo odoslať. Texting, ktorý je plný zábavy, smútku, hnevu a problémov. Keď chalan miluje chalana. Keď ich priatelia prestanú milovať ich. Priateľ? Alebo Priatelia? V Príbehu...