~16~

978 49 1
                                    

Harry

Sme na ceste k Louisovi. Je asi osem ráno. Stihol som Gigi a Gemme spraviť palacinky. Zastavil som pred ich domom. Lottie už naštvane čakala pred dvermi.

,,Si protivný a už viem, prečo sa Louisovi tak páčiš." Oduto povedala Lottie a vošli sme dnu.

,,Kde začneme?" Spýtal som sa skôr sám seba.

,,Tak myslím, že krabice v kuchyni brať nemusíme." Navrhla Lottie.

,,Prišiel som sem vziať všetky krabice a nábytok. Nie len pár." Začal som si do auta zanášať krabice, čo boli na chodbe. Louis mi pomáhal a Lottie ešte upratovala.

Later

Už sa sem vraciame minimálne dvanásty raz. Nič som ešte nejedol a som už celkom hladný. Už berieme iba nábytok. Vzhľadom na to, že máme pod celým barákom pivnicu tak to máme kam dať a nie je s tým žiadny problém.

Odniesli sme odtiaľ všetko, čo patrilo Lotte a Louisovi.

,,Ideme ho predať?" Spýtal sa Louis.

,,Berie si ho strýko Barnie. Už som ti to raz hovorila." Povedala otrávene Lottie.

,,Iba som sa pýtal." Prekrútil očami Louis.

,,Poďme už odtiaľto, lebo sa tu rozplačem." Povedala Lottie a nasadli sme do môjho auta s posledným nákladom.

Dorazili sme domov a ja s Louisom sme ponosili tie veci do pivnice. Skončili sme. Spolu sme vyšli schody.

,,Varujem ťa Lottie. Večer si zapchaj uši." Smiala sa Gemma. 

,,Však počkaj keď si niekoho nájdeš. Ehm. Akvôbec ehm." Dal som si ruku pred ústa. Louis sa zasmial. 

,,Idiot." Zamrmlala Gemma.

,,To je vždy taký?" Čudovala sa Lottie.

,,Býva aj horší." Poznamenala Gemma.

23:54

Sedím s Louim v obývačke a triedime jeho veci. Vytiahol som biele Calvin Klein boxerky. Loui mi ich vytrhol.

,,Čo? Videl som ťa už aj nahého." Zahryzol som sa do spodnej pery. Loui sa mi otočil chrbtom. ,,Čo je?" Chytil som ho za rameno.

,,Mám ťa rád Harry." Položil si hlavu do môjho lona a hľadel na mňa.

,,Aj ja teba, Loui. Čo sa stalo?" Pohladil som ho po vlasoch. Zdal sa mi byť horúci. Pobozkal som ho na čelo. ,,Horíš, Loui." Vzal som mu boxerky a hodil som ich späť do krabice. Vstal som a šiel som do kuchyne, aby som Louisovi spravil čaj. Prišla sem Lottie.

,,Spravíš aj mne?" Uškrnula sa.

,,Jasné." Lottie si vybrala čaj. Sadla si za barovú stoličku.

,,Ešte triedite?" Spýtala sa.

,,Louis má horúčku." Lottie chápavo prikývka. ,,Zvládnem to aj sám."

,,Koľko toho ešte máš?" Spýtala sa.

,,Tri krabice. A potom ti tvoje veci vynesiem hore." Povedal som. Lottie prikývla.

,,Vďaka za pomoc Harry." Povedala celkom vážne Lottie.

,,Za málo. Aj tak je tento barák pre dvoch priveľký bolo tu celkom prázdno." Usmial som sa a zalial som čaje.

,,Nebudeš v tom mať chaos?" Spýtala sa ma Lottie.

,,Pozri... Louis je poklad a problémy nerobí. Gemma je síce šibnutá, ale poslúcha ma. Ty si tu najstaršia a viem, že rada pomôžeš. Louis mi o tebe blabotal." Lottie sa zasmiala.

,,Mal pravdu. Ale asi nepovedal, že som ranné vtáča a raňajky spravím aj hodinu dopredu, ako všetci vstanú. Teda vtedy ešte iba Louis." Zasmiala sa.

,,Nie si sama. Nie vždy spím dlho." Skontroloval som, či je Louis stále na gauči. Vzal som čaj a tabletku a šiel som s tým za Louisom. Spal.

,,Loui." Drgol som doňho.

,,Som hore, som hore." Otvoril oči a vykríkol.

,,Na." Podal som mu tabletku a čaj. Louis to užil. Posadil sa a prehrabol si vlasy. Pozrel na mňa. Kvokol som si, aby sa nemusel pozerať tak hore.

Loui sa nahol ku mne a prisal sa mi na pery. Moje ruky skĺzli na Louisove stehná. Použili sme jazyky. Vstal som a zhodil som Louisa na gauč. Sadol som si naňho obkročmo.

,,Chalani, ak vás to netrápi, tak sa na vás Gemma pozerá." Povedala Lottie. Pozrel som na schody. Stála tam Gemma.

,,Prečo ja som si ešte stále nezvykla?" Spýtala sa sama seba a šla do kuchyne. Zasmial som sa na nej a pobozkal som Louisa. Zliezol som z neho a vzal som krabicu s vecmi, ktoré patrili Lottie.

Vote & Comment!

Love ya'll.❤

~ Forget it ~Where stories live. Discover now