~23~

745 30 3
                                    

Morning

,,Harry, vstávaj!" Mlátil do mňa niekto vankúšom.

,,Do riti, čo je?" Prudko som vstal. Zaostril som na Lottie, Gemmu a Louisa. Všetci boli natešení.

,,Vianoce!" Zvreskla Gemma. Pretrel som si oči. Gemma ma schmatla za ruku a ťahala ma po schodoch dole. Sadli sme si na zem. Ja som bol ešte v polospánku.

Najskôr sme prešli na darčeky pre Gemmu a Lottie. Nevnímal som takže ani neviem, čo dostali.

Prešli sme na Louisa. Odo mňa dostal mikinu Still Gay a pride tričko Love is Love

 Odo mňa dostal mikinu Still Gay a pride tričko Love is Love

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Od Lottie dostal boxerky a nové converse

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Od Lottie dostal boxerky a nové converse. Od Gemmy tiež converse.

Ja som od Gemmy dostal poločižmy. Také nosím stále. Od Lottie som dostal tričko Bisexuwhale

Louis mi podal stredne veľkú škatulu, zabalenú v baliacom papieri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Louis mi podal stredne veľkú škatulu, zabalenú v baliacom papieri. Odbalil som to. V tej krabici bola ďalšia krabica.

,,Loui, ak tam nič nie je tak-" Louis ma prerušil.

,,Pokračuj." Nervózne sa hral s prstami. Pozrel som na baby. Spokojne sa usmievali. Musia vedieť čo tam je. Otvoril som ďalšiu. Hodil som to na zem a prudko som vstal. Buď sa mi sníva, alebo to Louis myslí vážne.

Vybral odtiaľ malú krabičku a podišiel ku mne. Kľakol si na jedno koleno. Moje oči sa napĺňali slzami.

,,Harry..." Začal Louis. ,,Viem, že sme na toto mladí. Ale kvôli tomu som aj nechal školu. Viem, že spolu nie sme dlho, ale viem, že sa ľúbime z celého srdca. Preťo ťa žiadam, Harry Edward Styles." Otvoril krabičku a pohľad sa mi naskytol na čierny prsteň s rose gold hranami. ,,Vezmeš si ma?" Len som súhlasne prikývol. Nebol som schopný jediného slova. Takmer som sa rozplakal nahlas. Louis mi vzal ruku a na prst mi nasunul prsteň, ktorý mi perfektne sedel.

Louis vstal a objal ma

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Louis vstal a objal ma. Objatie som mu opätoval. Nemienil som ho pustiť.

,,Iiii!" Zapišťali baby a nalepili sa na nás.

Later that night

Louis je v sprche. Čakám naňho. Vlastne si teraz píšem s Ari.

Ari: No ahoj fešák. Ako idú vianoce?

            Harry: Louis ma požiadal o ruku 😊

Ari: Čooooooooooo😱 Tak to je pecka😍

         Harry: Som rád, že patríš medzi tých, čo nám to prajú. Vlastne... Si jediná. A hlavne o tom nikomu nehovor. S Louisom sme "iba kamaráti"

Ari: Chápem chápem. 😊

      Harry: Ja už pôjdem. Loui vyšiel zo sprchy. 😉😏

Ari: Ach ty draku. 😊😏😏

,,S kým si píšeš?" Spýtal sa Louis a sušil so svoje vlasy.

,,S Ari." Zahryzol som si do pery. Strhol som z neho uterák.

,,Hej!" Zamračil sa.

,,To máš za ten včerajšok." Oblízol som si spodnú peru.

,,Tak keď už si začal." Posadil sa mňa obkročmo. Niekto zaklopal na dvere. Pozrel som na Louisa. Baby nikdy neklopú. Vtrhnú sem a potom nadávajú. Naznačil som Louisovu nech si ľahne, že akože spí. Obliekol som si tričko Love Is Love, ktoré som dal Louisovi. Vyšiel som z izby.

,,Rose." Zarazil som sa. Pozrel som dole. Baby na mňa smutne pozerali.

,,Kde máš toho tajtrlíka." Dala si ruky na boky.

,,Spí." Moje srdce sa rozbúšilo. Potiahla ma za ruku dole.

,,Gemma, Bottie choďte preč." Namyslene povedala Rose. Zostal som s ňou v kuchyni celkom sám.

,,Volá sa Lottie. Ako Charlotte, ale..." Ona ma prerušila.

,,Zavri si hubu." Zamračila sa na mňa. Skoro mi oči vypadli. Čo jej je?

,,Čo je ti?" Zvýšil som na ňu hlas.

,,Čo je mi?! Dali mi správu o vašich rodičoch, že sú nažive." Treskla do stola.

,,A?" Nadvihol som obočie.

,,Ak ťa nájdu aj s tým hentým, neviem, čo si o mne pomylia. Udajú ma, že sa o vás neviem postarať." Histerčila.

,,Možno by to bolo dobre. Len sa nám serieš do súkromia." Rose sa zastavila a dramaticky otvorila ústa.

,,Si strašne protivný." Pokrútila nado mnou hlavou.

,,A čo ak sem prídu. Môže im to byť u riti. Stále točíš o tom istom." Prekrútil som očami.

,,Zmlkni už." Skríkla.

,,Prestaň po mne kričať!" Skríkol som ja po nej.

,,Harold!" Buchla do stola.

,,Nikto ťa tu nepotrebuje! Nikto ťa tu nemá rád! Si len bohatá kurva, ktorá nás živí! A vieš čo? Zvládnem to aj sám! Už sa sem nevracaj!" Skríkol som po nej.

,,Toto ti nedovolím! Ak sa dostaneš na ulicu, za všetko budem zodpovedná ja!" Kričala a nechtom ma pichala do hrude, čo ma prinútilo cúvať. ,,Tak láskavo prestaň!" Zvreskla po mne. Nadýchol som sa, že niečo poviem, no ona mi dala facku. Dosť silnú facku. Nacúval som do steny a zošúchol som sa po nej dole.

,,Oni dvaja tu do zajtra nebudú!" Skríkla a s tresknutím dverí odišla. Baby vykukli z izby a rovnako aj Louis, ktorý už bol oblečený.

,,Harry..." Prehovorila Gemma, keď zišla schody.

,,Ja na toto nervy už nemám!" Skríkol som a vybehol som do izby. Obliekol som sa.

,,Kam ideš?" Chcel ma zachytiť Louis.

,,Nájdete ma v novinách, ako skáčem z mostu!" Skríkol som a vyšiel som z domu. Naštartoval som auto.

Vote & Comment.

Love ya'll. ❤

~ Forget it ~Where stories live. Discover now