~22~

1.2K 36 4
                                    


Harry vyšiel z kúpeľne. Milujem jeho vôňu keď je čerstvo osprchovaný. Je to také... Osviežujúce.

Harry má na sebe iba uterák. Vstal som z postele a priplížil som sa k nemu. Bol mi otočený chrbtom, pretože si hľadal boxerky a pyžamo alebo čo.

Strhol som z neho uterák. ,,Loui!" Skríkol so smiechom. Značka, ktorú som mu vytvoril asi pred týždňom, už nie je viditeľná.

Postavil som sa na špičky a vyžiadal som si tak pusu. Harry sa ku mne nahol a pobozkal ma. Vytiahol si boxerky a oblikol si ich.

Pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma. Prešli sme až k posteli. Harry ma na ňu doslova hodil. Sadol si na mňa obkročmo a dal mi dole tričko.

Presunul sa k mojim perám a začal ma drsne bozkávať. Tentokrát mi do úst nevošiel pach cigariet. Bola to zubná pasta.

Stlačil som Harryho zadok, na čo zavzdychal.

,,Mhm..." Zavzdychal som do bozku, keď som ucítil ako na mne Harry tvrdne. Začal sa pohybovať. Stále ma sem tam pobozkal. No však nebolo to až tak moc možné, kvôli našim vzdychom.

,,Ah!" Zastonal som nahlas. Bolo to naozaj omylom. Harry sa usmial. Zastavil sa Harryho tým, že som mu položil ruky na boky. Harry na mňa pozrel. Dal som preč nohy, takže sa zošúchol na posteľ. Pozeral na mňa a v jeho očiach som videl túžbu, uvoľniť sa.

Zhodil som ho na posteľ a mierne som mu roztiahol nohy.

,,Loui?" Podoprel sa lakťami. To som ja nechcel, tak som mu ku priložil na boxerky- na miesto kde má prirodzenie.

Harrymu sa podlomili ruky a spadol naspäť. Začal som rukou krúžiť. Harry na to ticho vzdychal. Následne som jeho boxerky stiahol. Vzal som ho do ruky a pohyboval som pomaly hore a dole. Harry zarýval prsty do povliečok.

,,Rýchlejšie! Poď rýchlejšie!" Prikázal mi. Neurobil som to. Miesto toho som si takmer celú jeho dĺžku dal do úst. ,,Mhm." Vyšlo z Harryho.

Začal som robiť, to, čo sa má robiť. Harry pritom stonal celkom nahlas. Keď som myslel, že Harry už bude, zastavil ma. Nechápal som ho.

,,Otoč sa bae." Prikázal mi. Otočil som sa mu chrbtom. Stiahol mi boxerky a postavil si ma na štyri. Presne viem čo príde...

Later

Ležím s Harrym na posteli. Je už celkom neskoro večel.

,,Chalani poďte pozerať film." Okríkla nás Gemma. Vzal som Harryho za ruku a spolu sme zišli dole. Baby hľadali nejaký film. Teraz som si uvedomi, že ja mám iba boxerky a Harry má aj tričko.

,,Louis!" Zamračila sa Lottie.

,,Hneď s-" Harry ma prerušil tým, že si vyzliekol tričko a dal ho mne. Vďačne som naňho pozrel. Vzal som si jeho tričko a spolu sme si sadli na gauč. Harry nás oboch prikryl dekou. Hlavu som si položil na jeho rameno.

,,Bože ste tak sladkí." Slintala Lottie. Baby pustili film. Harrymu zavibroval mobil. Bol na stole. Musel tu zostať z toho rozhovoru. Harry ho vzal do ruky. Nenápadne som tam pozrel.

Dyl Dyl: Bolo to od teba naozaj hnusné, Styles. Nečakal som, že takto zbabelo utečieš.

Stále som hľadel Harrymu do mobilu.

          Harry: Naser si Dylan. Mňa od Louisa neoddelíš.

Dyl Dyl: A, čo ak oddelím Louisa od teba? 👋

Stiahol som sa. Nemám náladu sa na to pozerať. Harry odložil mobil a pozrel na mňa.

,,Aw. Louis." Objal ma a pobozkal ma za ucho. Baby boli natoľko zahľadené do filmu, že keby tu vybuchne bomba, nevšimli by si toho. ,,Poď." Šepol mi Harry. Nenápadne sme odišli do izby.

Harry ma oprel o dvere.

,,Čo si videl, Loui?" Spýtal sa ma opatrne.

,,Ublíži mi?" Spýtal som sa nevinne.

,,Nie Loui. Ja nedovolím aby ti niekto ublížil." Jemne ma pobozkal na pery.

,,Čo teraz?" Spýtal som sa, keď sa Harry odtiahol.

,,Dáme druhé kolo?" Zasmial sa Harry.

,,Úchyl." Zasmial som sa a sadol som si na posteľ. Harry si vzal do ruky mobil.

Harry

Znervózňujú ma Dylanove správy.

,,Loui?" Oslovil som ho. Louis sa na mňa otočil. ,,Nikomu o našom vzťahu nepovieme. Sme iba kamaráti." Žmurkol som naňho. Prikývol. ,,Hneváš sa?"

,,Mal by som?" Usmial sa.

,,Nie, ale tváriš sa divne." Povedal som.

,,Som iba unavený. Všetko mi to už ide cez hlavu." Louis si ľahol na posteľ. Sadol som si naňho.

,,Ráno sú darčeky. Čo pre mňa máš." Popravde... S tým darčekom som klamal. Mám ho kúpený už odkedy sme boli ešte v pohode. Na Louiho by som nezabudol.

,,Nič." Odpovedal so smiechom. Priľahol som ho. ,,Dozvieš sa to ráno." Povedal priškrtene.

,,Vieš čo je mi divné?" Posadil som sa.

,,Nie."

,,Že ťa Lottie nezabila za to, že si nechal školu." Povedal som.

,,Mám pre to svoj dvôvod." Povedal Louis a usmial sa.

,,Čo máš za ľubom?" Spýtal som sa skúmavo.

,,Tvoj infarkt zajtra ráno." Ťukol ma po nose.

Vote & Comment

Love ya'll. ❤

~ Forget it ~Where stories live. Discover now