~19~

841 28 5
                                    

Odviezli Harryho do nemocnice. Bohužiaľ tam zatiaľ pustili iba Gemmu a ja čakám s Ari v čakárni.

,,Ak ho stratím, tak sa chcem utrápiť k smrti." Povedal som Ari.

,,Nie Louis. On bude v poriadku." Utešovala ma Ari. Z izby vyšla Gemma. Okamžite som vstal. Gemma s úsmevom prikývla. Okamžite som sa rozbehol do izby.

,,Loui!" Skríkol Harry. Hodil som sa naňho. Rozplakal som sa.

,,Vystrašil si ma, idiot!" Vzal som jeho tvár do mojich dlaní a spojil som naše pery. Harry so mnou spolupracoval. ,,Nikdy ma neopusť." Povedal som. Harry si ma pritiahol k sebe.

,,Ľúbim ťa Loui... Ale.." Prehovoril. Odtiahol som sa od neho. ,,Asi bude lepšie ak spolu nebudeme." Moje srdce sa rozbúšilo.

,,H-Harry?" Moje pery sa začali chvieť. Moje ruky sa jemne trissli.

,,Prepáč mi to Louis." Povedal a odvrátil odo mňa pohľad.

,,Nie Harry. Toto nie si ty!" Mierne som zvýšil hlas.

,,Myslíš, že máme na výber?! Priatelia nás opúšťajú pretože sme spolu. Tvoji priatelia mi kvôli tomu ublížili. Nehovorím, že vás vyhodím. Zostaňte u nás. Ale už to proste nebude také ako pred tým. Môžme zostať kamaráti. Ale nič viac." Vysvetlil mi Harry.

,,Ja nemôžem za to, že sú to idioti!" Skríkol som so slzami v očiach.

,,Louis..."

,,Už nikdy na mňa nehovor!" Zvreskol som po ňom a rozbehol som sa preč.

Harry

Výborne Harry. Toto si posral na plnej čiare. Ten chalan to asi nechápe. Do izby vošla Gemma.

,,Ty si mu to povedal?" Nadvihla obočie.

,,A čo som mu mal povedať?" Rozhadzoval som rukami.

,,Ľúbim ťa Louis, mám skvelý nápad, tvárme sa, že sme sa rozišli, ale budeme spolu?" Zamračila sa na mňa Gemma.

,,A, čo si ako myslíš? Pôjdeme spolu po ulici?" Povedal som naštvane. ,,Držať v tajnosti nie je len o tom, že si niekam pôjdeme spolu a nebudeme sa bozkávať. Nemôžme byť spolu. Iná možnosť nebola." Vstal som.

,,Sadni si!" Zhodila ma naspäť na posteľ. ,,Kde budú? Lottie je moja kamarátka a Louis je ako môj druhý brat." Povedala Gemma.

,,Nepovedal som nič o tom, že pôjdu preč." Gemma si povzdychla.

,,Porozprávajte sa o tom." Chytila ma za ruku.

,,Neprehovorí so mnou..."

Next day, at home.

Louisove veci, sa premiestnili do vedľajšej izby. Do voľnej izby, kde sem tam prespávala Rose.

,,Louis..." Zaklopal som na dvere jeho izby. ,,Otvor mi prosím. Chcem sa s tebou porozprávať." Louis sa neozval. Zrazu sa iba ozvala hudba. S povzdychnutím som zišiel schody. Lottie na mňa sklamane pozrela.

,,Si skvelí priateľ, keď sú ti prednejší kamaráti, ako priateľ." Povedala Lottie.

,,Fajn! Nabudúce ma môžu kľudne zabiť! Ako myslíš, že by sa cítil potom?" Skríkol som po nej. Otočil som sa na odchod. Lottie ma zadržala.

,,Jeho to prejde." Milo sa usmiala. Vytrhol som sa. Odišiel som do izby a objal som svoj vankúš.

 Odišiel som do izby a objal som svoj vankúš

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

harrystyles Idiot. Jerk. Dick. Stupid. Ugly. Heart breaker. Wanna Here It Louder?

Liked by arianagarnde, gemma styles and 289,227 others.

No comments avalible.

      
,,Idiot!" Skríkol som. Zamkol som dvere na svojej izbe. Sadol som si na zem a oprel som si hlavu o chladnú stenu. Na stolíku bola fixka. Vzal som ju do ruky. Otvoril som vrchnák. Postavil som sa na posteľ. Začal som písať na stenu, úplne to isté, čo som pridal na Instagram.

Idiot.

Jerk.

Dick.

Stupid.

Ugly.

Heart breaker.

Vtedy sa mi fixka vypísala.

,,Harry?" Gemma zaklopala na moje dvere. Odomkol som jej.

,,Večera je dole." Prikývol som. Gemma zišla dole. Vyšiel som z izby. V to som vrazil do Louisa, ktorý, na mňa ani nepozrel. Chytil som ho za rameno.

,,Louis..." Louis sa na mňa otočil a dal mi takú facku, že ma to zhodilo na zem. Odkráčal dole do kuchyne. Moje ústa boli od údivu pootvorené. Pozbieral som sa a opäť som sa zamkol v izbe. Zošúchol som sa po dverách dole. Slzy som nechal voľne tiecť.

,,Harry..." Ozvala sa tentokrát Lottie. Neodpovedal som.

,,Hlavne si neubližuj..." Povedala a odišla. Zaspal som na podlahe a ani neviem ako.

Morning

Zobudil som sa na svetlo doliehajuce do mojej izby, cez okno. Vstal som zo studenej dlážky. Otočil som kľúčikom a odomkol som tak dvere. Dotkol som sa klúčky. Neotvoril som. Rozplakal som sa. K čomu mi to bolo, keď sa so mnou tak či tak nikto nebaví.

,,Harry, poď sa najesť." Zavolala na mňa Gemma. V ten moment som kľúčku pustil. Šiel som do kúpeľne. Na mojej tvári bola jedna veľká modrina. Na krku som mal stále cucák od Louisa.

Počul som ako sa dvere na mojej izbe otvorili. Vyšiel som z kúpeľne a sadol som si na posteľ.

,,Harry, no tak." Prihovorila sa mi Gemma.

,,Neznáša ma." Pozrel som na stenu. Gemma sa tam pozrela tiež. Hlasno si povzdychla.

,,Obom nám to trhá srdce. Aj mne aj Lottie." Pohladila ma po stehne.

,,A čo mám robiť? Povedal som, že zostaneme priatelia. On nechce. Viac to moja záležitosť nie je." Zamračil som sa a vstal som. Obliekol som si mikinu a vyšiel som z izby. Zišiel som schody a mal som v pláne odísť do klubu.

,,Kam ideš?" Spýtala sa ma Lottie.

,,To je jedno." Odpovedal som a s tresknutím dverí som nasadol do môjho auta. Naštartoval som.

Zastavil som pri najbližšom klube.

Later 00:25

Otvoril som dvere a neprestával som bozkávať Kendall. Nohou som dvere zavrel. Vzal som Kendall ako nevestu a vyšiel som s ňou schody do mojej izby. Následne som zamkol dvere a Kendall som hodil na posteľ. Vyzliekol som jej tričko. Pokračoval som v bozkávaní.

Kendall mi rozopla nohavice.

,,Vieš, že si úžasný?" Usmiala sa a zahryzla si do spodnej pery.

,,Teraz už áno." Dal som si dole nohavice. Kendall mi vyzliekla tričko. Mikinu som niekde stratil. Obdivovala moje tetovania.

,,Nerozumiem tomu, ako sme mohli byť iba priatelia." Užívala si moje bozky, po jej brušku. Sukňa šla dole. Jej čípkované nohavičky, zakrývali to, čo najviac potrebujem. Pozrel som jej do tváre.

,,Už žiadne reči, Kendall." Prehovoril som zvodne. Moje prsty sa pohybovali okolo jej nohavičiek.

,,Harry, poď už do mňa, som kurva vlhká." Prehovorila vzrušene Kendall.

,,Rád svoje obeti týram." Povedal som, a dvomi prstami som prešiel pozdĺž jej ešte stále zakrytej vagíny. Kendall oproti mne zavzdychala. Roztiahol som jej nohy, na čo opäť zavzdychala.

Jej nohavičky som hodil na zem. Vnikol som do nej hneď dvomi prstami na, čo okamžite zastonala. Začal som sa v nej pohybovať. Vzdychala. Neskôr som prsty vymenil za niečo iné. Ešte predtým som si však dal ochranu. Nechcem byť otec. Ešte nie.

Vote & Comment!
Love ya'll.❤

~ Forget it ~Where stories live. Discover now