Gigi: Taaaak?😊
Gemma: Áno!😇
Gigi: Teším sa s tebou grrrl!
Gemma: Napíšem neskôr. Pa.
Napísala som jej tak, lebo sme zastali pred Liamovým domom. Obaja sme vystúpili. Chcela som Liamovi pomôcť s taškami, ale odmietal to. S povzdychnutím som šla za ním. Zostala som v izbe s nákupom a šla som sa prezliecť. Dala som si čierne legíny a sveter, ktorý mi bol trochu veľký, ale vyzeralo to rozkošne.
Šla som dole k Liamovi. Vykladal nákup, čo sa týkal potravín.
,,Si nádherná." Povedal, keď sa na chvíľu zastavil od vykladania a premeral si ma pohľadom.
,,Ďakujem." Usmiala som sa. ,,Pomôžem?" Spýtala som sa a sadla som si.
,,Nie." Odpovedal okamžite a pokračoval vo svojej práci. Musím povedať, že na to ako ho Harry popisoval, je Liam čistotný človek. Čo sa o Harrym a Louisovi povedať nedá. Hocikde narazíte na boxerky alebo tričko.
,,Prečo nechceš aby som ti pomáhala?" Spýtala som sa ho so zamysleným pohľadom.
,,Pretože chcem aby si sa cítila ako kráľovná a nič nerobila." Povedal a pritom na mňa ani nepozrel.
,,Aj kráľovné majú svoje povinnosti." Vysvetlila som.
,,Tak tvojou povinnosťou je nerobiť žiadnu prácu." Usmial sa na mňa a schoval tašku.
,,Nechcem aby si ma rozmaznával. Som zvyknutá na to, že takmer každý deň upratujem, varím a nakupujem potraviny." Zoskočila som z barovej stoličky.
,,Tak si odvykaj." Povedal pritiahol si ma k sebe.
,,Liam ja nechcem byť rozmaznaná." Snažila som sa vyslobodiť z jeho rúk.
,,Mám byť prísny?" Povedal celkom naštvane a pritlačil si ma o seba. Pozrela som mu do očí. Vidím v nich iba hnev a svoj odraz. V mojich očiach prebehol smútok.
,,N-nie. To by som po tebe nechcela." Vystrašene som naňho pozerala.
,,Vidíš, že sa ti to nepáči. Tebe nestačí, že je na teba zlý Harry?" Uvolnil stisk a ľútostivo na mňa pozrel. Takže to len hral.
,,Harry na mňa nie je zlý. Je to starší brat. Viac ti k tomu nepoviem." Liam ma pustil. Prehrabol si vlasy a zohol sa na moju úroveň. Ruky mi položil na ramená.
,,Ty si to možno neuvedomuješ. Ale Harry na teba dobrý nie je." Povedal a pobozkal ma. Odišiel do izby. Zostala som tam stáť. Možno má Liam pravdu. Možno je na mňa Harry naozaj zlý.
Niečo ma napadlo.
,,Liam?" Vybehla som schody. V izbe nebol. Bude v kúpeľni. Otvorila som dvere a zostala som zízať na Liama, ktorý bol iba v boxerkách. Pozrel na mňa. Toto je asi tá najtrápnejšia situácia. ,,Uhhh...." Sekla som sa. Liam sa na mne zasmial.
,,Áno?" Prebral ma z tranzu.
,,Nechám to na neskôr." Zatvorila som dvere a celá červená som sa hodila do postele. Toto sa nestalo.
Asi po desiatich minútach sa voda v kúpeľni zastavila. Čo znamená, že Liam už skončil.
Posadila som sa na posteli. Liam sem vošiel iba v uteráku okolo pásu. Hľadela som naňho s pootvorenou pusou. Podišiel ku mne.
,,Nehovor mi, že si ešte nemala priateľa." Nadvihol jedno obočie. Iba som záporne pokrútila hlavou. Liam ma pobozkal a vzal si boxerky. ,,Ak nechceš tak sa nepozeraj." Povedal a šiel si dať dole uterák. V ten moment som schmatla vankúš a nacapila som si ho na tvár.
,,Hotovo." Povedal. Odkryla som si iba jedno oko. Bol len v boxerkách. Dala som si dole vankúš. ,,Čo si to potrebovala?" Spýtal sa.
,,Keby začnem rebelovať, bol by na mňa viac zlý?" Spýtala som sa.
,,Radšej to neskúšaj." Uterákom si osušil vlasy a hodil ho do práčky. Zatvoril dvere na kúpeľni. Sadol si ku mne a ruku mi položil na stehno. Začal ma bozkávať a pritom ma hladil po stene. Začala som sa smiať. Liam sa odtiahol a nechápavo na mňa pozrel.
,,Hrozne ma šteklí v bruchu." Zasmiala som sa.
,,Oh. To ťa prejde." Povedal a zvalil ma na posteľ. Stále ma bozkával a neskôr ma bozkával aj na krku a na kľúčnej kosti. Pozrel mi do očí.
,,Teraz sa nezľakni." Povedal a vyhrnul mi sveter.
,,L-Liam." Povedala som jeho meno. Jeho pery sa dotkli môjho bruška. Brušné svaly sa mi automaticky stiahli.
Jeho jazyk prešiel pozdĺž môjho brucha. Pomaly mi dával dole legíny. Za boxerky som si ho pritiahla k sebe. Nikdy nemám dosť jeho bozkov.
Bozkávali sme sa. Vlastne som to spravila aj preto, lebo som není pripravená na iné veci. Môj mobil začal zvoniť. Liam sa uškrnul a presunul sa späť k mojim legínam.
Harry
Do kelu.
,,Liam ticho." Prikázala som mu. Liam sa zastavil.
,,Harry?"
,,Gemma si u Liama?" Spýtal sa.
,,Áno, stalo sa niečo?"
,,Nie, len. Prepáč." Vzlykol.
,,Si v poriadku?" Posadila som sa.
,,Gemma tu Louis. Plače pretože ho mrzí, že dal facku Lottie a, že po tebe kričal." Vysvetlil mi Louis.
,,Mám ísť domov?" Spýtala som sa.
,,Nebol by to zlý nápad."
,,Dobre, do desiatich minút som tam." Zložila som to. Liam na mňa smutne pozeral.
,,Prepáč Li, ale doma sú nejaké problémy a potrebujem tam ísť." Ospravedlňujuco som naňho pozrela a natiahla som si legíny.
,,Odveziem ťa?" Navrhol.
,,Uhm." Liam sa šiel obliecť. Obuli sme sa a šli sme do auta. ,,Li, nehneváš sa?" Pozrela som naňho.
,,Nemám dôvod sa hnevať." Usmial sa a naštartoval.
Harry
,,Som idiot." Zamrmlal som do vankúša.
,,Nie si." Povedala Lottie.
,,Som." Odvrkol som. Buchli vchodové dvere. Bolo počuť buchot. Do izby vletela Gemma. Okamžite ma objala.
Vote & Comment.
Love ya'll. ❤
YOU ARE READING
~ Forget it ~
FanfictionHarry: Zabudni na to. Louis: Nie. Louis: Milujem ťa... Správu sa nepodarilo odoslať. Texting, ktorý je plný zábavy, smútku, hnevu a problémov. Keď chalan miluje chalana. Keď ich priatelia prestanú milovať ich. Priateľ? Alebo Priatelia? V Príbehu...