Vystúpili sme pred luxusnou reÅ¡tauráciou. VoÅ¡li sme dnu. Malachy nás oznámil recepÄnému. Vie kurva dobre francúzsky.
KeÄ som sem priÅ¡iel poprvý raz myslel som si, že neustále budem musieÅ¥ hovoriÅ¥ po francúzsky.
Sadli sme si k nášmu stolu. Zavibroval mi mobil. Všetci pozreli na mňa.
,,Budem to ignorovať." Usmial som sa.
,,Nemal by si. Rodina a priatelia sú dôležitÃ. UÄili ste sa to." Povedal Pán uÄiteľ Boujoa. Alebo Uhorka ako ho potajomky prezývame.
Vzal som si do ruky mobil. Naozaj Louis? Teraz si si vybral, že mi napÃÅ¡eÅ¡?
Louis: Ahoj ðŸ˜
Harry: Loui teraz nemozem.
Moje ruky sa mierne triasli. CÃtim sa straÅ¡ne trápne. Ani nehľadÃm na gramatiku.
Louis: PreÄo?
Harry: Nesom na izbe, sme na pohovore s nejakymi ucitelmi a citim sa teraz naozaj trapne lebo som tu jediny na mobile. Ja ti potom napisem.
Mobil som si vypol. Srdce mi bilo hrozne rýchlo. Prehrabol som si vlasy a pozrel som na nich. Spokojne sa všetci rozprávali. Ani som si to neuvedomil.
,,Harry, Äo ty? Si spokojný s pobytom, uÄiteľmi, rozvrhom a tak?" Spýtala sa ma Mischell - UÄiteľka.
,,Iste. Som spokojný." Venoval som jej krátky, ale nervózny úsmev.
,,Teraz sa spýtam. Kto z vás je teraz nervózny?" Spýtal sa profesor Kilem. Všetci pozreli na mňa. Po každom z nich som prešiel pohľadom.
,,Ja, trochu." Priznal som.
,,Nemáš byÅ¥ preÄo. To, že je to tu luxusné, neznamná, že nemôžeÅ¡ byÅ¥ na mobile a pÃsaÅ¥ si s priateľmi. ZiÅ¡li sme sa tu iba preto, lebo vy ste najlepšà žiaci. Berte to vlastne ako pokec s priateľmi." Vysvetlila Mischellin.
,,To je v poriadku." Venoval som jej krátky úsmev.
Louis
Možno som Harryho naÅ¡tval. Ale zabolelo ma ako sa zachoval. CÃti sa kvôli mne trápne?
Obsluhoval som zákaznÃkov, keÄ sa mi vÅ¡ak do oÄà nahrnuli slzy.
,,Judy, prosÃm." Judy pribehla ku mne.
,,ChoÄ domov, ak potrebujeÅ¡." Povedala v rýchlosti. Å iel som sa prezliecÅ¥. Vzal som si batoh a Å¡iel som pomaly domov. Stále som vÅ¡ak neplakal. Iba mi to trhá srdce.
Odomkol som dvere a vybehol som do izby. Ani som nepozdravil Gemmu a Lottie. Hodil som sa do postele. ZaÄal som plakaÅ¥.
,,Loui, Äo sa stalo?" Pribehli sem baby.
,,NiÄ, len mi chýba." Vlastne som ani neklamal.
,,Loui, už iba päť dnÃ." Povzbudivo povedala Gemma.
One hour later
LežÃm na posteli a pozerám si nejaké moje fotky s Harrym. Zrazu mi v tom vÅ¡ak zabránila správa od Harryho.
Harry: PrepáÄ, bae že som Å¥a tak odpálkoval. Naozaj som bol nervózny a Dylan ma dnes zobudil o 6 ráno, takže som nevyspatý.
Louis: Nehnevám sa :) Mal by si si pospaÅ¥. VieÅ¡, že bývaÅ¡ nervózny keÄ si nevyspatý 😘
Harry: Nie. Teraz sa budem venovať iba tebe. 💓
Louis: ZaspÃÅ¡.
Harry: Nie pokiaľ mi nepošleš nejakú peknú fotku. 😋 U know.
Louis: Zavriem si dvere.
Harry: Čakám. 😌
Louis: A aká by to mala byť fotka? 😋
Harry: Louiiiii!ðŸ˜
Louis: Si v izbe sám?
Harry: Tak rozhodne nebudem svoje potreby vykonávať pred niekym. (Okrem teba)
Louis: Hmm.. Okay then.
Louis:
Harry: 😈 Bad boy 👌👈
Louis: Len tvoj.
Harry: Môj. Ešte :D
Louis: Nie 😜
Harry: A to preÄo?
Louis: Pretože neposlúchaš :D
Harry: Ale nooo. 😇 Iba jednu 😇
Louis:
Harry: Ktorú si fotil teraz?
Louis: Túto.
Harry: 😠CK 😠That's my boy.
Louis: Hmm. :D
Harry: Tak ja ti napÃÅ¡em neskôr. Pa!
Louis: P.
Vote&Comment!
Love ya'll. â¤
ESTÁS LEYENDO
~ Forget it ~
FanficHarry: Zabudni na to. Louis: Nie. Louis: Milujem ťa... Správu sa nepodarilo odoslať. Texting, ktorý je plný zábavy, smútku, hnevu a problémov. Keď chalan miluje chalana. Keď ich priatelia prestanú milovať ich. Priateľ? Alebo Priatelia? V Príbehu...