Vopred vás chcem varovať, že táto časť je dosť perverzná a pokiaľ sa vám to zle číta, tak to nečítajte. Thx.
Gemma vošla do mojej izby. Sadla si na moju posteľ.
,,Harry, ja viem, že to je ťažké." Prehovorila a pohladila ma po chrbte.
,,Nevieš o tom nič." Odpovedal som mrzuto.
,,Daj mobil, zavoláme mu." Rozhliadala sa po mojej izbe. ,,Kde máš Mac?" Spýtala sa.
,,Nebudem sa s nikým kontaktovať." Ukázal som na balkón. Gemma sa tam rozbehla.
,,Ty si blázon!" Skríkla a utekala dole. Priniesla mi všetky časti mobilu. Nabíjačka, baterka, karta a mobil. A priniesla aj notebook. Zhodil som to z postele.
,,Nechcem to." Schoval som sa pod paplón. Gemma ho zo mňa strhla. Začala ma ťahať za ruku.
,,Pekne pôjdeš so mnou a pôjdeme za Louisom." Snažila sa ma stiahnuť z postele. Som ťažký, takže jej to robilo problémy.
,,Nejdem." Gemma mi ruku chytila silnejšie. Niekto dole zazvonil.
,,Ja tu nie som." Povedal som takmer okamžite. Gemma si povzdychla. Zavrela dvere a odišla otvoriť. Prikryl som sa paplónom a snažil som sa zaspať.
Louis
Gemma: Loui?
Louis: Ano?
Gemma: Urobil si chybu, že si mu povedal, že je koniec. Harry by bol schopný sa s tebou kontaktovať akokoľvek.
Louis: Mal som mu len povedať, že sa sťahujeme. Už ma aj Lottie hrešila. Môžem prísť?
Gemma: Spravil by si mu radosť.
Vzal som si mobil do vrecka a povedal som to Lottie. Odchádzame až zajtra poobede, takže by som s Harrym možno mohol byť aj cez noc.
Pomaly som kráčal k nemu. Keď v to ma zastavili tí chalani, od ktorých mi minule pomohol Harry.
,,Louiso!" Povedal jeden z nich. ,,Kde máš partnera?" Začali ma sácať. Nič som nehovoril. Neplakal som. Tváril som sa neutrálne. Teraz mi len šlo o to, dostať sa k Harrymu a ospravedlniť sa mu.
Chalani ma nechali tak a ja som ďalej pokračoval v ceste.
Zastal som pred ich domom. Som nervózny. Stlačil som zvonček. Ozval sa dupot po schodoch. Otvorila ma Gemma a hneď sa usmiala.
,,Môžem?" Gemma iba prikývla.
,,Je hore v izbe. Vraj tu nie je." Ukázala na prstoch úvodzovky.
,,Spí?" Spýtal som sa.
,,Teraz už asi áno. Zaspí rýchlo a dosť plakal." Skrivila úsmev Gemma.
,,Pôjdem tam." Gemma prikývla. Opatrne som vyšiel schody. Dotkol som sa kľúčky na jeho izbe. Stlačil som ju a pootvoril som dvere, dostatočne na to, aby som videl, čo robí. Spí. Opatrne a potichu som otvoril a zavrel dvere. Sadol som si vedľa neho na posteľ. Na zemi mal Macbook a rozrobený mobil.
Pozrel som naňho. Objímal vankúš. Prstom som ho pohladil po tvári. Trochu sa pomrvil, ale spal ďalej.
,,Harry." Ticho som ho oslovil. Harry sa na mňa otočil. V očiach mal slzy. ,,Neplač, prosím. Mrzí ma to. Ja viem, že som to prehnal." Preplietol som si s ním prsty.
,,Loui." Hodil sa mi okolo krku. ,,Takže... Nie je koniec?" Spýtal sa keď sa odtiahol.
,,Nikdy nebol." Pobozkal som ho na jeho jemné pery. Potiahol ma k sebe na posteľ. Ležal som tak na ňom. Harry mi vyzliekol. tričko.
,,Koľko tu budeš?" Povedal pomedzi hlasné dýchanie a mierne funenie.
,,Zajtra poobode odchádzam." Asi za niekoľko hodín, vzhľadom na to, že je už osem večer.
,,Budeš tu spať?" Spýtal sa a rozopol mi opasok.
,,Uhm." Zavzdychal som.
,,Loui." Vyslovil moje meno. Nikdy som nebol tak nadržaný. Začal som sa na Harrym pohybovať, nehľadiac na to, že máme obaja ešte jeansy.
,,Ahh." Zastonal. Prisal sa mi na krk a ja som pokračoval v mojej činnosti.
,,Chalani...." Do izby vošla Gemma. Prevalil som sa na posteľ a okamžite som sa posadil. Harry sa posadil tiež. Gemma v ruke zvierala kľúčku.
,,Gemma." Zasmial sa Harry.
,,Vidím, že ste v pohode. Len som počula vzdychy... Myslím, že som sa poučila a ak budem počuť vzdychy, tak sem nemám loziť." Celá červená prehovorila Gemma.
,,A, čo si potrebovala?" Spýtal sa jej Harry.
,,Mohla by tu spať Gigi?" Vo dverách sa objavila nejaká Gigi a ja som sa od hanby schoval pod paplón.
,,V poriadku." Usmial sa. Gemma zatvorila dvere. Harry vstal a zamkol. ,,Kde sme to skočili?" Vošiel za mnou do postele. Opäť som si naňho ľahol.
,,Prerušovaný sex sa mi nepáči." Harry sa na tej vete zasmial a vrátil sa k môjmu krku. Ja som mu rozopol opasok. Harry mi zanechal značky na krku. Stiahol som mu jeansy. Ruku som mu strčil do boxeriek.
,,Ahm!" Prehol sa v chrbte. Stiahol som mu aj boxerky a uchopil som jeho prirodzenie. Pohyboval som rukou hore a dole.
,,Louis!" Kričal Harry.
,,Ššš..." Zapchal som mu ústa tými mojimi. Harry ma uchopil za lem mojich nohavíc.
,,Rýchlejšie, bae." Splnil som mu jeho prianie a začal som rukou pohybovať rýchlejšie. Niečo mi začalo tiecť po ruke. Bral som to tak, že Harry má dosť. Zo stolíku som si vzal vreckovku a utrel som si ruku.
,,Loui, ja ťa milujem." Posadil sa a natiahol si boxerky naspäť.
,,Ja teba viac, ty môj nadržanec." Odhodil som vreckovku na zem. Od dverí sa ozvalo chichotanie.
,,Kurva." Zanadával si Harry a natiahol si na seba jeansy. Okamžite vstal a odomkol dvere. Rýchlo ich otvoril a stáli za nimi baby.
,,Gemma!" Skríkol Harry.
,,Toto je lepšie, než keď si honíš sám." Zasmiala sa Gigi.
,,Choďte sa niekam prejsť." Prikázal im Harry.
,,Dokedy." Spýtala sa natešene Gemma.
,,Dve hoďky minimálne." Baby zvreskli a po schodoch rýchlo zbehli dole. Harry zavrel dvere. Kľakol si na zem predo mňa. Dal mi dole nohavice.
,,Robil ti to niekedy niekto?" Spýtal sa.
,,Raz." Priznal som. Vtedy to bolo v nejakom bare a bola to baba, čo mi to robila.
,,Tak teraz to bude lepšie." Uškrnul sa a prsty mi dal za lem boxeriek. Sadol si na mňa obkročmo. Pomaly sa na mne pohyboval. Môj dych sa zrýchloval rovnako ako ak Harryho.
,,Mhm." Pritiahol som si ho k perám a začal som ho bozkávať, aby som stlmil naše vzdychy.
Harry mi vopchal ruku do boxeriek. Chvíľu mi tam šmátral. Nahmatal si ho. Uškrnul sa do bozku.
,,Je veľký." Povedal. Ani neviem prečo, ale prišlo mi to trápne. Harry ma bozkával od krku až po brucho. Kľakol si na zem a stiahol mi boxerky. Bez varovania si ho vopchal do úst na, čo zo mňa vyšiel hlasný ston.
Vote&Comment
Love ya'll.❤
JE LEEST
~ Forget it ~
FanfictieHarry: Zabudni na to. Louis: Nie. Louis: Milujem ťa... Správu sa nepodarilo odoslať. Texting, ktorý je plný zábavy, smútku, hnevu a problémov. Keď chalan miluje chalana. Keď ich priatelia prestanú milovať ich. Priateľ? Alebo Priatelia? V Príbehu...