Otevřela jsem oči, a koukla se na kufr vedle postele. Jedu totiž na tábor, na který se mi moc nechce. Ještě jsem chtěla spát, ale slyšela jsem na chodbě kroky. Doufám že nevkročí do mého pokoje, ten dotyčný.
Najednou se rozrazili dveře a někdo začal skákat na mé posteli."Jamesi!" Bratr se na mně jen podíval a začal se chechtat a popadat za břicho."Máma nám jela koupit pití do autobusu a táta spí..." Usmál se na mně a já se na něj tázavě dívala, co asi chce"..a já mám hlad!"
Dodal a seskočil z postele. "Jdu ti udělat jídlo, ale musím s převléct tak běž do kuchyně jo?" Podívala jsem se na něj přísným pohledem. On jenom sešel schody do kuchyně a já se mohla převléct.
Podívala jsem se na hodiny a zjistila že je 7 hodin a vyrážíme v půl deváté.
Tak jsem se oblékla do domácího oblečení a šla dolů.
***
Když jsem dojedla müsli, odnesla jsem misku do dřezu a šla rovnou do koupelny.
Tam jsem se učesala, vyčistila zuby a opláchla obličej.
Šla jsem do pokoje číst a užít si posledních pár hodin doma ve své posteli.
***
"Tak pojď už!" Začala křičet máma z kuchyně. "Jo!" křikla jsem a šla se kouknout do zrcadla.
Na sobě jsem měla modré kraťasy a bílou halenku, a líčení... To jsem měla jen namalované řasy a linky na víčkách očí. Vzala jsem si kufr a šla dolů. Rozloučila se s tátou, protože musel něco zařídit. Rodiče během našeho tábora jedou totiž na dovču.
Seděla jsem v autě a poslouchala písničky, když jsme vyjeli. Hudba je můj život miluju ten pocit, kdy vnímáte jen melodii a slova.
***
Dojeli jsme k autobusu, můj bratr byl natěšený a hned vyskočil z auta. Chtěla jsem v autobuse sedět s ním, ale on tu měl kamaráda, se kterým bude sedět. Stejně starý jako můj bratr 10 let.
Rozloučila jsem se s mamkou společně z bratrem a šla jsem k jedné vedoucí. Dala jsem jí papíry moje a mého bratra, usmála se na mě a já ji úsměv oplatila, pak nás pustila do autobusu.
•Doufám že se vám můj příběh bude líbit, budu se snažit vydávat každý den aspoň jednu kapitolu <3 . Tak zatím :)
ČTEŠ
>Deirdre<
RomanceDeirdre Bellon je 16 léta dívka. Musí jet na tábor se svým bratrem, ale moc se jí tam nechce. Je to knihomol, takže hodně čte, nejradši má knížky o lásce. Vždy chtěla tu lásku zažít. Ale na táboře kde bude 20 dní, potká někoho kdo jí ukáže, co láska...