.23.

1.6K 67 1
                                    

Čekat na Miu je fakt něco. Mezitím si klidně stihnete udělat denní rutinu...
"Ahoj!" Volala na mě zdálky. "Konečně jdeš..." Protočil jsem oči.

"No ahoj by stačilo." Zamračila se a zasmála se. Vyšli jsme směrem do školy. Upřímně.... Mám divný pocit.

"Čau holky." Zamávala na nás u vchodu Jenny. "Ahoj Jen!" Obejmula jí Mia.

"Ahoj..." Usmála jsem se. Mia a Jenny jsou BFF, teda aspoň ve škole. Jsou pořád spolu a já většinou zůstávám na ocet...

Procházeli jsme kolem ředitelny. Nenápadně jsem nakoukla přes okénko ve dveřích, ale nic jsem nezahlédla. "Deirdre!" Otočila jsem se a zůstala jsem stát bez hnutí.

"Ahoj." Falešně jsem se usmála. Michael přišel ke mě a obejmul mě. Co nejrychleji jsem se odtrhla.

"Jak ses měla?" Začal navazovat konverzaci. Já ji ale začínat nechci...

"Nic moc, hele budu muset jít. Zatím!" Nečekala jsem na odpověď a rychlou chůzí vyrazila do třídy za holkama.

Teď se fakt nechci bavit s klukem o kterého jsem ještě před prázdninami stála. Teď se to nejspíš obrátilo.

Ale potom... O koho teda stojím? "Země volá De." Mávla mi před obličejem rukou Jenny.

Zavrtěla jsem hlavou a usedla jsem si na židli. Tenhle rok budu asi sedět zase sama...

Holky si sedli spolu a začali spolu kecat. Jak jinak... Vítej starej živote!


Zazvonilo na hodinu, rychle jsem si uklidila mobil do lavice a postavila se, jak to na začátku hodin bývá...

"Třído, doufám že jste si všichni užili prázdniny. Můžete se posadit." Usmála se. Naší třídní mám docela ráda, je férová.

"Za chvíli jsem dorazí pan ředi-" Někdo zaklepal a učitelka se zastavila v půlce slova. Pak už větu nedo řekla, protože vyšel ředitel s... Lukem!

"Žáci, toto je váš nový spolužák. Nechám vás teď, aby jste se seznámili a já se omlouvám za přerušení hodiny."

"V pořádku." Usmála se učitelka a postavila se vedle Luka.

Jak jsem čekala, všem holkám se začali zbíhat sliny a začali dělat různé pózy. Luke ale upřel pohled na mě.

"Tak Luku... Řekni nám něco o sobě." Pobídla ho a sedla si ke stolu.

"Takže, jsem Luke Dillon. Je mi sedmnáct a před pěti dny jsem se přestěhoval." Usmál se a kupodivu mým směrem.

"Výborně, teď se ti představí ostatní." Kývla na nás, na znamení, aby jsem začli.

Začali samozřejmě Jenny a pár holek, které si myslí že jsou nejlepší ve třídě.
Co ve třídě, ve škole!

Pak to šlo tak nějak na střídačku. Všichni řekli svá jména, věky a něco o sobě.

"Deirdre, teď ty." Kývla na mě učitelka. Byla jsem poslední. Vůbec se mi nechtělo. Stejně o mě Luke ví hodně věcí. Prostě mě zná.

"Jmenuju se Deirdre, je mi šestnáct a žiju tu už celý život." Dívala jsem se Lukovy přímo do očí. Schválně jsem toho řekla co nejmíň. Nad mými slovy se Luke ušklíbl.

"Dobře." Otočila se učitelka na Luka s úsměvem. "Teď si běž sednout... Třeba vedle Deirdre, mluvila stručně tak se pak může rozpovídat." Sarkasticky se usmála a ukázala na lavici kde sedím.

Seděla jsem u okna, takže si Luke musel sednout na kraj. Jde vidět že mi všechny holky záviděli. Otáčeli se za Lukem, jak kdyby byl střed ve smíru.

Pohlédla jsem z okna a otočila se na Luka zády.

***

"Bože De já ti tak závidím." Zasněně se usmála Jenny a ukázala na Luka, který stál u skříňky. "Klidně bych si to stebou vyměnila kdyby to šlo." Upřela jsem na něj pohled.

"Já tě nechápu." Zakroutila hlavou Mia. Já taky ne....






>Deirdre<Kde žijí příběhy. Začni objevovat