"Zlato? Konečně jseš doma Deirdre." Zavolala na mě z kuchyně mamka. "Ano Lásko?" Přišel táta. "Potřebuju na tu výstavu." Sladce se na něj usmála.
"Můžu jet taky?" Přitakala jsem. Mamka s taťkou jedou na výstavu nějakých aut. "Promiň Deirdre, ale musíš hlídat bráchu a navíc bude to nuda." Usmál se táta.
No tak nic... "Fajn." Falešně jsem se usmála a vyběhla rovnou do pokoje.
"Co?!" Rodiče odjeli a James chce jít ven? "Prosím, vezmu si mobil." Udělal psí oči a já věděla že se jen tak nevzdá...
"Fajn, ale do sedmi budeš zpátky!" Ukázala jsem na něj a koukla se na mobil.
"Je půl pátý, tak být tebou už bych šla." Otočila jsem se směrem k obýváku a sedla si na gauč.
Pustím si nějaký film. Třeba.... Jsem číslo čtyři. Ten film přímo miluju. Ponořila jsem se do křesla a užívala si klid.
***
Někdo zazvonil u dveří. Jaaj! Otevřela jsem dveře. "Ahoj Deirdre." Usmál se Luke za dveřmi.
"Ahoj..." Podívala jsem se za něj a zpátky do jeho očí. "Zapomněla sis ve škole sešit." Usmál se.
"Jo, díky. Chceš dovnitř." Otevřela jsem víc dveře. "Dobře, nebude to vadit?" Tázavě se na mě podíval.
"Jsem sama doma." Vytvořila jsem ten nejhezčí úsměv, co jsem kdy udělala.
Úsměv mi oplatil a vešel dovnitř. "Co děláš?" Zeptal se a mezitím si sundával bundu. "Koukám na film." Ukázala jsem na televizi a poté si sedla na gauč. On vedle mě.
"Co Rose?" "No, příjmula mi žádost, ale zatím neodepsala." Poklesla mi hlava nad tou zprávou. "Aha." Uhl pohledem na televizi.
Zapla jsem film a napínavě se dívala.
"Ohledně nás..." Přisunul se blíž ke mě. "Měli bychom si promluvit." Vpil se mi do očí.Zase ten zvláštní pocit. Ufff. "Jo, máš pravdu." Přikývla jsem.
"Proč se pořád chováš jinak?" Zvedla jsem na něj hlavu. "Deirdre..." Zvážněl a chytl mě za ruku. "Ten pocit, který zažívám když jsem vedle tebe. Ten stesk, když nejsi poblíž. Ta žárlivost, když tě vidím s někým jiným. Ještě jsem to takhle nezažil..."
Přiblížil se ke mně blíž. "U mě to je podobný." Řekla jsem mu jednoduše.
Sehl se ke mě a přitiskl své rty na mé. Přiblížila jsem se k němu blíž a vášnivě mu vracela polibky.
Nikdy jsem se tak necítila... "Deirdre." Šeptl. "No?" Podívala jsem se na něj. "Miluju tě!" Políbil mě a obejmul.
Vážně mi řekl to co teď řekl. "Miluju tě Luku!" Usmála jsem se. Sama nemůžu uvěřit tomu, jak jsem šťastná. Překypuji štěstím!
***
O týden později..."Ahoj." Usmál se Luke v lavici. Je škola a já jsem se těšila až zase uvidím jednoho člověka. Luka!
"Ahoj." Sedla jsem si a dala jsem mu pusu na tvář. Jenny se na mě otočila s výhružným pohledem. Mia se na mě ani nekoukla.
"Deirdre, s Jenny jsem se pohádala můžu být s tebou a Lukem." Smutně se usmála.
"Jo, a co se stalo?" Chytla jsem ji za ruku. "Chce ti vzít Luka, já s ní ale nesouhlasila." Podívala se na Luka a zpátky na mě.
"Neboj Mio, nás nikdy nikdo nerozdělí." Ujistil Miu. Dala jsem mu pusu a obejmula ho.
Je prostě dokonalý.
Miluju ho! A navždy budu!
ČTEŠ
>Deirdre<
RomanceDeirdre Bellon je 16 léta dívka. Musí jet na tábor se svým bratrem, ale moc se jí tam nechce. Je to knihomol, takže hodně čte, nejradši má knížky o lásce. Vždy chtěla tu lásku zažít. Ale na táboře kde bude 20 dní, potká někoho kdo jí ukáže, co láska...