***
Mezitím co Tom rozděloval tými, mi Rose představila spoustu lidí s tábora. Když v tom jsem uslyšela své jméno"...Deirdre Bellon a poslední skupina je..." Šla jsem ke skupince lidí kde jsem byla i já. Doufám že budu s někým koho z nám, teda až na jednoho člověka. Došla jsem ke skupince lidí a poznala jsem Willa, hned jsem se na něj usmála. On mi úsměv oplatil." Páni to je náhoda, co?" Uslyšela jsem za sebou hlas... Stál tam Luke a lišákcky se na mě usmíval. Úsměv se mi vytratil s tváře." No to je velká náhoda!" Řekla jsem to co nejvíce ironicky, a přitom se falešně usmívala.
" Dávejte pozor jsem vaše vedoucí a budu vás provázet v tomhle týmu v hrách!" Usmála se na nás žena, byla mi simpatická. Vysvětlovala nám nějaký pravidla a pak nám dala nějaké informace o první hře. Byla to pohybovka, která mě moc nebavila, ale ušlo to. Bylo nás 7 týmu, a různě jsme proti sobě hráli.Když hra skončila měli jsme jít na oběd. Rose jsem nepotkala a tak jsem si sedla sama u jednoho stolu. "Je fajn že jsme spolu ve skupině, a Luka si nevšímej, běhá za každou." Přišel ke mně rozesmátý Will. Sedl si vedle mě a pořád se usmíval." Jo, jsem ráda že jsme spolu, a neboj nebudu si ho všímat." Zasmála jsem se a oplatila jsem mu jeho hezký úsměv. Pak jsme si ještě povídali, byla jsem dost vyčerpaná tak jsem se s ním rozloučila a odešla do chatky, jde jsem potkala Rose.
" Tak co? Kdo se ti líbí?" Šibalsky jsem se na ní usmála a sedla si vedle ní na postel." To jde tak vidět, no jinak líbí se mi Will, závidím ti že jsi s ním v týmu." Usmála se na mě a pak sklopila pohled k zemi." Ále... Můžu ti ho dohodit, je to fajn kluk!" Obejmula jsem jí, ona jen nadšeně přikývla a pak mi vyprávěla s kým je v týmu. Potom odešla k bazénu. Chtěla abych šla s ní a její partou, ale já odmítla. Byla jsem vyčerpaná a chtěla jsem si číst.
***
Četla jsem si na verandě před chatkou, když jsem uslyšela volání mého jména. Ozvalo se to z lesa, šla jsem tedy na jeho okraj a porozhlédla jsem se. Uviděla jsem siluetu postavy, přišla jsem blíž, když v tom mi někdo zakryl rukama oči. Poznala jsem že to jsou můžské ruce, ale koho to jsem nevěděla." Kdo je to?" Zeptala jsem se zvědavě a na obličeji měla vykouzlený úsměv." No řekněme že já." Hned mi poskočilo srdce radostí a zároveň napětím." Co chceš?" Obrátila jsem se na něj když mě pustil, on se na mě jen usmíval jako sluníčko." Chtěl jsem s tebou mluvit, ale ne na veřejnosti." Pohrával si se svým úsměvem a díval se mi do očí, a já jemu také." Tak o čem chceš mluvit?" Usmála jsem se na něj upřímně." No... Pojď se projít mezitím ti to řeknu." Pobídl mě a s tváře mu nezmizel úsměv. Aww! Ne uklidni se Deirdre! Jen jsem pokývla hlavou a vyšli jsme. Jen se bude chtít vychlubovat, ale hned jak jsme vyšli tak začal. Celej Luke Dillon, plný tajemství, které chci znát...
•
Omlouvám se že jsem dlouho nic nevydala. Ale už jsem zpět s novým dílem. Vím že je krátký a ne moc zajímavý, ale na příští díl se těšte!<3. Tak zatím ahooj :).
ČTEŠ
>Deirdre<
RomanceDeirdre Bellon je 16 léta dívka. Musí jet na tábor se svým bratrem, ale moc se jí tam nechce. Je to knihomol, takže hodně čte, nejradši má knížky o lásce. Vždy chtěla tu lásku zažít. Ale na táboře kde bude 20 dní, potká někoho kdo jí ukáže, co láska...