.12.

1.8K 74 0
                                    

Pořád jsem nemohla přijít kdo je za tou černou maskou. "Sluší ti to princezno." Usmál se a já jen měla kamený výraz ve tváři. "D..dí.. díky." Zakoktala jsem a tupě se usmála.

Začala hrát pomalá hudba na ploužák. Čekala jsem že se zvedne a poprosí mě o tanec, ale místo toho mě chytl za ruku a vytáhl na parket. Nic neříkal, jen se mi díval do očí.

"Jseš krásná." Pošeptal a byl blízko mě. HODNĚ! Ne že by mi to vadilo, ale byl to zvláštní pocit.

Já se jen červenala. A tančila podle něho, ruce jsem měla okolo krku a on jeho ruce na mém pase. Když píseň skončila tak jsem chtěla jít už za Rose. "Musím jít promiň." Řekla jsem když jsme si sedli. Myslela jsem že mě nebude chtít pustit, ale... "Běž, kamarádka tě potřebuje." Usmál se na mě a pokývl hlavou.

***

Na schodech seděl Will a držel si rukama hlavu. "Ahoj." Řekla jsem a sedla si vedle něj. "Co jsem to udělal?" Podíval se na mě a pak na zem. "Nevím, ty ji máš rád?" Zeptala jsme se a nespouštěla jsem z něho pohled. "Jo, už dlouho..." Ušklíbl se. "Ale, ona se dívala pořád na Bena. Chtěl se jsem na ní zapomenout, ale teď jsem si uvědomil že mě má nejspíš ráda." Zadíval se na mě.

"To si piš, ona tě miluje Wille!" Jen se na mě udiveně podíval a hodlal vstát já ho ale zarazila. "Já s ní promluvím ano?" Usmála jsem se a úsměv jsem věnovala jemu. "Děkuju" obejmul mě a odešel.

Tak a jde se dovnitř. Když jsem vešla viděla jsem Rose sedět na posteli celou uplakanou, dokonce se i usmívala. "Ahoj, hele..." Nestihla jsem to doříct, protože mě Rose přerušila. "Já vás slyšela a jsem ráda že ke mě něco cítí, ale to si musíme vyřídit spolu. Díky už jsi toho udělala dost." Vrhla se mi kolem krku a začala zase brečet. "Dobře" zašeptala jsem s úsměvem.

Už jsem šla spát a Rose šla za Willem. Převlékla jsem se a lehla si do postele.

V posteli jsem pořád přemýšlela nad tím, kdo asi byl ten kluk v černé masce? A pomalu se ponořovala do spánku.

***
Stála jsem na střeše školy, a hodlala jsem skočit. Ale než jsem si stoupla na rám střechi, někdo mě chytil za pas a stáhl mě k sobě. Byl to Luke a díval se do mých oči a já do těch jeho. Pak se ke mě sehnul. "Neopouštěj mě!" Zašeptal a hodlal mě políbit...

***
Zase se mi zdál ten sen. Ach jo... Chtělo se mi brečet. Proč pořád na něj myslím? Teď je tu jen otázkou. Jsem zamilovaná do Luka Dillona?

Ahoj❤!
Omlouvám se že jsem nebyla aktivní, ale mám teď školu...:(
Tak se zatím mějte❤.

>Deirdre<Kde žijí příběhy. Začni objevovat