Došla jsem k autobusu a rozhlížela se kolem. Kousek od autobusu stál Dan s Jamesem. Zamávala jsem na ně, oni mi zamávali na zpět. Odevzdala jsem lísteček s číslem Tomovy a postupovala dál.
"Ahoj!" Stála za mnou Lilly a usmála se na mě. "Ahoj." Zvedla jsem jeden koutek úst.
"Budeš s náma, s holkama?" Dala si ruce v bok. "Jo, budu." Usmála jsem se a šla jsem za ní do autobusu. Cestou jsem pozdravila pár známých tváří.
Procházela jsem za Lilly na konec autobusem. Viděla jsem kluky, Jamese, Dana i další chlapce.
Lilly mířila přímo na zadní sedačky kde před nima seděla parta kluků. Jako třeba Luke nebo i Ben a další kluci. A mezi holkama seděla i Rora. Bože!
"Ahoj." Pozdravili mě některé holky. "Ahoj." Pozdravila jsem je taky. Rora ovšem koukala jak kdyby spadla z nebe.
Sedla jsem si k oknu do rohu a čekala než dorazíme do města.
***
Vyšli jsme všichni z autobusu. A stoupli jsme si kolem Toma a pár vedoucích.
"Takže, jsme tady všichni doufám...." Odmlčel se. "Dobře, moje telefoní číslo je 267 843 594. Kdo nemá telefon, chci aby jste byli aspoň ve dvojici." Usmál se na nás. "Lidi ze skupiny Bílích Andělů ať se v půl šesté, což je za patnáct minut ať se dostaví sem. Kdo nechce nemusí na ten vláček."
Skončil Tom svůj proslov a my se rozešli. "Deirdre, pojď!" Volala na mě Lilly. Vyrušila mě a Luka ze vzájemného pohledu. "Už jdu!" Volala jsem na ní a šla za holkama. Luke se rozešel s klukama na druhou stranu.
Šli jsme okolo knihkupectví. "Já se tam půjdu kouknout, jděte napřed." Usmála jsem se na skupinu. "Jdeme!" Zavelela Rora a všichni se rozešli za ní. I Lilly.
Procházela jsem se mezi regály a prohlížela si knihy. Vzala jsem si jednu knížku do ruky, kterou si přeju už dlouho...
"Jseš knihomol co?" Zasmál se někdo vedle mě z knížkou v ruce. Ten někdo byl Luke. "Hm.." Usmála jsem se. "Kde máš partu?" Nadzvedla jsem obočí.
"No... Myslím si že to beze mě vydrží." Začal se smát a vrátil knížku na políčku.
Ušklíbla jsem se a podívala jsem se na cenu té knihy. "Tuhle knihu si přeju." Pohladila jsem obal knihy a podala ji Lukovy.
"Román..." Pobaveně se zašklebil. "A jaký je problém?" Podíval se mi do očí a knihu mi vrátil. "Nikde jsem ji nenašla... Až tady." Objevil se mi na obličeji zářící úsměv a tím jsem nakazila i Luka.
"Tak si ji teď kup." Podíval se na hodinky a pak zpátky na mě. "Ale... Problém je že já už nevím jestli ji chci." Zvážněla jsem a znovu jsem se zahleděla na obal knihy.
"A co teda chceš?" Přistoupil ke mě Luke a měl stejně vážný výraz jako já. "Já já..." Nestihla jsem nic říct. Zakopla jsem o něco a málem spadla na zem. Naštěstí mě Luke stačil chytit.
"Pořád tě zachraňuju." Zasmál se. Já se zasmála taky.
"Budem muset jít na vláček, jestli teda chceš?" Usmál se a oba jsme se postavili. "Půjdu." Pousmála jsem se nervózně.
***
Škoda že tu nejsou holky. Bylo nás docela málo. Tom nám začal vysvětlovat nějaká pravidla. Jeden vagónek je po třech. Fajn.. Všichni si začali dělat skupinky.
"Půjdeš se mnou?" Ukázal na mě Luke. Sice jsem se chtěla zeptat holek, ale ty už tři byli. Všechny!
"Fajn." Pokývla jsem hlavou. Všimla jsem si mimo naší skupiny Rory, která mě propichovala pohledem. Dívala jsem se na ní, nikam jinam.
"Jdeme, princezno!" Chytl mě Luke za paži a vedl mě do prázdného vagónku.
Sedly jsme si naproti sobě a koukali ven z okna. Dala jsem si mikinu vedle sebe i s batohem. "Jak dlouho pojedeme?" Podívala jsem se něj z tázavím pohledem.
"Ty jsi neposlouchala?" Rozesmál se. Ha ha moc vtipný. "Tak jak dlouho?" Nedala jsem se. "Asi patnáct minut." Ušklíbl se a vyndal z kapsy mobil. Začal na něm něco dělat.
Najednou jsem uslyšela zvuk foťáku. "Hej... To mě hodláž celou cestu fotit?" Zasmála jsem se a zakryla si obličej rukama. "Mno... Není to špatný nápad." Prohlížel si fotku mě.
Ukázal mi jí. Ježiši.... Vypadám jak meloun. Začala jsem se smát a tím jsem nakazila i Luka.
ČTEŠ
>Deirdre<
RomanceDeirdre Bellon je 16 léta dívka. Musí jet na tábor se svým bratrem, ale moc se jí tam nechce. Je to knihomol, takže hodně čte, nejradši má knížky o lásce. Vždy chtěla tu lásku zažít. Ale na táboře kde bude 20 dní, potká někoho kdo jí ukáže, co láska...