***
Přišla jsem do chatky. Rose tam naštěstí nebyla, asi už byla na večeři. Šla jsem se rychle převléct a vzala si mobil. Zjistila jsem že už je půl šesté a v sedm večeře končí. Tak jsem se rychlím krokem přesunula do jídelny.Bylo tam pořád plno lidí, mezi nimi jsem našla i Luka. Šla jsem si pro jídla a poté k Rose, která seděla s jednou holkou u stolu. "Ahoj, omlouvám se že jsem se zdržela." Jen jsem řekla a sedla si vedle Rose. "Konečně si tady! Jinak tohle je Ema." Pousmála se na mě a pak na Emu. "Ahoj, těší mě, jsem Deirdre" pousmála jsem se na ní. "Já Ema, taky mě těší." Úsměv mi oplatila, pokračovala v tématu s Rose. Já jsem se nezapojovala a spíš jsem přemýšlela.
Co to mělo znamenat?! To mě chtěl jako políbit? Jednou mě jeden kluk chtěl také políbit, ale já se tak necítila, jako teď... Spíš jsem se bála, ale teď jsem po tom toužila... Jsem divná. Vzpomněla jsem si na jeho prsty dotýkající se mě pokožky. Hned jsem se zachvěla a pohledem našla Luka. Seděl u jiného stolu a díval se mým směrem. Hned jsem si zkousla spodní ret a on si toho samozřejmě všiml a lišákcky se na mě usmál. Hned jsem uhla pohledem a zvedla se od stolu. Řekla jsem holkám že jdu do chatky a odešla jsem.
***
Seděla jsem před chatkou na schodech a četla. Někdo mi poklepal na ramono a já sebou cukla. Stál tam blonďatý kluk. "Ahoj, co tady děláš sama?" Zeptal se mě a přitom se usmíval, mohlo mu být tak 16 jako mě. "Čtu si" jen jsem zvedla obočí a lechce se usmívala. "Jo toho jsem si všiml" zasmál se hlasitě a já sním. "Jinak jsem Will, ty?" Zeptal se mě. Jen sem se dívala na knížku a hned jsem odpověděla. "Já jsem Deirdre" usmála jsem se na něj lechce.Chvíli jsme si povídali a pak jsme se rozloučili a šel na svou chatku. Konečně zase někdo normální, vzdychla jsem a odešla na chatku.
Už jsem ležela v posteli když Rose přišla. Měla velký úsměv na tváři, to by mě zajímalo čemu se tak směje. "Čemu směješ?" Neodolala jsem otázku říct nahlas. "Byla jsem s Benem, je to jeden kluk do kterého jsem blázen od minulého roku" zachichotala se a pak se svalila na postel, viděla jsem jak si zkousla ret a usmívala se. "Aha, to ti přeju" zasmála jsem se a ona po chvíli se mnou. Ještě chvíli jsme si povídali, řekla jsem jí i o mé noze a ukázala obvázanou nohu. Řekla jsem samozřejmě to samí co lékaři, lež... Pak se šla Rose osprchovat, šla sama, protože já už byla. Po pár minutách jsem usla.
***
Byli jsme na snídani, měli jsme jogurt z cereáliemi. "Takže včera jste měli celí den volna, aby jste se tu všichni seznámili..." Usmíval se na nás Tom a všechny nás projížděl poheldem. "...I když se tu skoro všichni už znáte. Jinak, dnes vás zařadíme do týmů, se kterým budete po zbytek tábora hrát hry. Takže si po snídani vezměte pevnou obuv a doražte na hřiště!" Dodal ještě a odešel. S Rose jsme se vydali k chatce, vzali si pevnou obuv a šli jsme na hřiště, skoro všichni tam byli. Přišel Tom a začal nás rozřazovat.
•Tak jsme u konce :). Byla bych ráda, kdyby tu byli nějaké ohlasi, abych měla důvod pokračovat <3. Jinak děkuji všem, kteří tento příběh čtou :D. Děkuji a zatím ahoj <3!
ČTEŠ
>Deirdre<
RomanceDeirdre Bellon je 16 léta dívka. Musí jet na tábor se svým bratrem, ale moc se jí tam nechce. Je to knihomol, takže hodně čte, nejradši má knížky o lásce. Vždy chtěla tu lásku zažít. Ale na táboře kde bude 20 dní, potká někoho kdo jí ukáže, co láska...