♥ |12.Bölüm| ♥

708 24 3
                                    

***

meysa

Mert'in sesini duyduğumda öldüm sandım.Allah'ım her şey üst üste gelmek zorunda mı ? Önce iki kez farklı günlerde,aynı konuda tehdit ediliyorum.Sonra bunun ilkinin oyundan ibaret olduğunu öğreniyorum üstelik bu oyunu bana oynayan Poyraz'ın ta kendisi çıkıyor.Bunu es geçmek zorunda kalıyorum.Daha mühim bir konu var ki gerçekten tehdit ediliyorum.

Bitti mi ? Hayır.Asıl bombayı sona sakladım.Poyraz şu an bizim evde.Benim odamda ve benim banyomda.Ve ağabeyimse odama girmek üzere..

Ben banyo kapısının önünde bir siper gibi dikilmiş durumdayken Mert sabırla odamın kapısı bir kez daha tıklattı.

"Canımın içi müsaitsen giriyorum ?" diye sorunca derin bir nefes alıyorum.

Sesi sinirli değil.Demek ki Poyraz'dan haberi yok.O zaman bir problem yok.Sakinleş Meysa.Sakinleş..

"Mü..Müsaitim ağabey gel." dedim ve banyonun önümden çekilip yatağımın üzerine oturdum.Kapı açıldı ve Mert içeri girdi.Gülümseyen yüzü yatağımın üstünde ki yarısı boş pizza kutusunu ve yerdeki boş kola şişelerini görünce soldu.Kaşları şaşkınlıkla yukarı kalktıktan sonra tekrar gülümsedi.

"Gece gece hayırdır?" deyip bir dilim pizzayı eline aldı.Soğuk olduğunu anlayınca geri bırakıp koltuğa oturfu.

"Soğuk bide hiç sevmem."

"Akşam yemek yemedim sonrada acıkınca..Nasıl geçti sizin gününüz ?" dedim konudan uzaklaşmak için.

"Güzel geçti.Eğlendik yani.Sende gelseydin daha iyi geçerdi ama."

"Valla ağabeyciğim kusura bakma olmak isteyeceğim son kişi sevgililerin yanına takılan üçüncü kişi olmak.O yüzden baş başa olmanız iyi oldu bence." dedim her ne kadar Nihal'den ilk bakışta hoşlanmasamda.Gerçi gergindim o yüzden ön yargılı yaklaşmışta olabilirim.

"Sevgili demeyelim bence değiliz yani.Takılıyoruz."

"Siz erkekler neden takılmak kelimesini bu kadar sık kullanırsınız..?" diye mırıldandım.Bunu dememle mavi gözlerini kıstı ;

"Siz erkekler derken ? Benden başka kiminle bu konuyu konuştun da bu lafı duydun ? Yada kimlerle ? Cevap ver Meysa.!" evet Mert'i bu kadarcık bir laf bile hiddetlendirebilir.Yeter ki konu erkekler olsun.

"Kimseyle böyle bir konuyu konuşmam Mert.Dizilerde falanda gördüğümüz şey ya ondan dedim."

"Konuşma zaten.Hatta başka bir konuyuda konuşma.Erkekler sinsidir canımın içi.Erkekten kanka olmaz.Hem ne demişler kanka ayağı göt ayağı.Yani sevgiliyi bırak kanka bile olunmaz erkeklerle.Hiç konuşma hatta.Uzak dur."

Evet az önce bir ağabeyin kardeşini uzak tutmak adına hemcinslerini gömmesini izlediniz.Mert yine konuyu uzak dur'larına getirip ayak üstü nasihati tıkmıştı kulaklarıma.Alıştım artık benim ağabeyimde böyle.

Annemler hakkında konuşmak daha önce hiç bu kadar zor gelmemişti.Bu sefer ben Poyraz yüzünden yeterince gergindim ve bu sefer ağabeyim annemlerin seyehatları yüzünden yeterince üzgün.

"Farkında bile değiller Meysa.Bizi ihmal ettiklerinin farkında bile değiller.Kendi aralarında ki ufacık soğukluğu koca bir seyehatle ısıtmayı düşünen onlar en son ne zamandır ailecek bir şey yapmadığımızı düşünmüyorlar.Şirkette çaycıdan tut koordinatöre kadar herkesle merhabalaşıp hatır soran onlar benimle en son ne zaman sohbet ettikleri hatırlamıyorum.Lanet olsun madem sevip sarmayacaksın ne diye yapıyorsun çocuk.Onları şirkette görmeye dayanamıyorum Meysa.Onları şirketlerine,paralarına ve çalışanlarına kendilerini bu kadar adamış görmeye dayanamıyorum.Anneme beni doğurduğu için kızarken seni doğurduğu içinde minnettarım.Sen olmasan bu koca cehennemde tek başıma olacağımı bilmek...Çok lanet bir düşünce."

Kanatlarım Var RuhumdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin