Ve 30. bölüm :) Mutluluk mutluluk mutluluk !!!
Hep yanımda olan okuyucularıma sevgileeeeer siz okudukça ben heeep yazarım :)
Bölüm sınırı ; +18 vote ve tabii ki yorumlarınızı da eksik bırakmayın.
Bölüm şarkısı ; Toygar Işıklı ft. Pera : Unut linki var dinleyin.
Multimedyada Poraz&Meysa var.
Bölüm @huriye_mrv 'ye ithaf bir önceki bölüme güzel yorumlarından, seviliyorsun canım :)
Bir neden söyle kalmam için gitmek sandığın kadar da kolay değil,
Bir son ver artık yeniden başlamam için hatalar yapılır inan ki mühim değil,
Benden öncesi de vardı sonrası da olur unut beni..
Senden öncesi hardı sonrası yangın yakma beni..
* * *
Poyraz’dan
Derin bir nefes verip anahtarı kontağa taktım.Araba çalışıp izbe sokaktan uzaklaşırken dikiz aynasından arka koltukta ki kıza baktım.Ne demişti ismine..Melisa.Hah,her neyse uyuyor gibiydi.Umarım başıma bela olmazdı.
Arabayı sahile doğru sürerken aklıma gelen şeyle cebimden telefonumu çıkarttım.Ona partiden çıktığımda haber vereceğimi söylemiştim.Saat on ikiyi geçmişti bu yüzden belki uyumuştur diye aramayıp mesaj atacaktım.Lilyum ve bunun gibi birkaç barın olduğu sokaktan iyice uzaklaştığımda arabayı köşeye çektim ve mesajı yazıp gönderdim.
Kime:Meysa
“Güzellik partiden çıktım şimdi eve gidiyorum.Uyuyorsundur diye aramadım.Seni seviyorum.”
İletim raporu geldiğinde arabayı tekrar çalıştırdım.
Sahile geldiğimizde Melis uyanmış ve ön koltuğa geçmişti.Sahil büfelerinden birer tane su alıp arabaya geçtiğimde bunu görmüştüm.Suyun tekini ona uzatıp kendiminkini açıp birkaç yudum aldım.
“Evet zorunlu yolculuğumuz artık bitti sanırım.” Dedim ona bakarak.Gözlerini devirip oda suyundan içti.
“Senin yerinde başka bir erkek olsa arabasında benim gibi bir kızı taşıdığı için mutlu olurdu.Sen niye bu kadar problem yaptın ben onu anlayamadım.” Dediğinde gülümseyip cevabını verdim.
“Çünkü Melis deli gibi aşık olduğum senden çok çok güzel bir sevgilim var.Ve onun dışında başka hiçbir kız arabamdayken huzurlu olmuyorum.”
“Vay söylediğin iyi oldu adamım yoksa biraz sonra sana asılmaya başlardım.Bu arad bu tutumunu takdir ettim.Bu arada adın ne ?”
“Poyraz.”
“Bu aralar ne çok Poyraz ismini duyuyorum.Ah başım sanki çatlayacak.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatlarım Var Ruhumda
Novela Juvenil♡ ♡ ♡ Bana öyle bakma, anlayacaklar.. İkimize karşı bu dünya, Bizi anlamayacaklar.. Bir aşk ne kadar gizli yaşanabilir ki.. ♡ ♡ ♡ ♥ ♥ ♥ #hayriyeerdoğan