*/*/*/
12.Bölüm'den Bir Kesit
"Bence üzerime çok gelme güzellik.Birazcık ses çıkarsam ağabeyin hemen buraya damlar." dedi karşımda diklenip.Bu tehditlerden ne zaman vazgeçecek bu ahmak ?!
"Hadi canım ya..Sonra ne olacak peki ??" dedim kafamı sallayarak.
"Tam olarak şu olacak; Mert ikimizi senin odanda basacak.Başta baya olay çıkar ama bu vesileyle sevgili olduğumuzuda öğrenir." bunu derken yatağımın üzerine uzanmıştı.Hem ne sevgililiğinden bahsediyor bu dengesiz ?!
"Ne sevgilisi Poyraz ?! Bir saçmalama ne olur.." dedim sitemle.
"Saçmalamıyorum.Seni öptüm.Ve artık resmen sevgiliyiz.Öyle değil mi sevgilim ?" taş yok mu taş bu akıllanmayacak.
"Öptün diye sevgili mi olunurmuş canım ..? Güldürme beni." dedim koltuğa oturduktan sonra.
"Yoo gülebilirsin.Gül yani.Çok güzel gülüyorsun sonuçta."
*/*/*/
Not: Yeni bölüm Pazertesi gün içinde yayınlanır kurgusu hazır yazımı kaldı sadece.
*Bu arada sizler bu teasere bakarak bölüm hakkında tahmin yürütün kızlar :)
*Son bölüme yorum&vote yapmayı unutmayın :)
*Kısa bir kısım oldu farkındayım lakin aklımdakilerin hepsi çok uzun oldu nerdeyse bölüm gibi oldu sözde verdim diye kısada olsa yazdım işte..
*Önceki bölümde kiküfürler için üzgünüm ama başka kelimelerle dolmadı sevmem ve hiç küfretmem ama yazdım işte :D
*Her neyse Pazartesi yeni bölümde görüşmek üzere iyi geceler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatlarım Var Ruhumda
Teen Fiction♡ ♡ ♡ Bana öyle bakma, anlayacaklar.. İkimize karşı bu dünya, Bizi anlamayacaklar.. Bir aşk ne kadar gizli yaşanabilir ki.. ♡ ♡ ♡ ♥ ♥ ♥ #hayriyeerdoğan