♥ |17.Bölüm| ♥

712 25 8
                                    

 Fotoğraf konusunu çözdüm ve SONUNDA resim koymayı başardım :)

Umarım karekterlerim için seçtiğim ünlüler hoşunuza gider.Çünkü bu hiç düşünmediğim bir kısımdı ve gerçekten zorlandım.Kimse kafamdakine tam olarak uymadı ama en yakın olanları seçtim.Multimedyada Meysa&Poyraz'ı görebilirsiniz :)

Bir şey daha var..Öncelikle milyonlarca okuyucusu olan hikayelerin yanında benimki gibi yeni bir hikayeye şans verip okuduğunuz için teşekkür ederim.Gerçekten birtanesiniz :)  ♡ ♥

Ve sizi ikinci hikayeme davet ediyorum şimdi ; http://www.wattpad.com/story/14090496-bermuda-%C5%9Feytan-%C3%BC%C3%A7geni-%C2%B0-%C2%B0

Linki göremeyenler için ismi Bermuda Şeytan Üçgeni.Ayrıca dış bağlantılarada ekledim.Oradan da görebilirsiniz.

Umarım desteklerinizi esirgemezsiniz.Seviliyorsunuz 

***

Yeniden yandı tüm ışıklar 

Yeniden nasıl parlıyor aşk gözlerinden

İçimi eritiyor şimdiden
            

              ***

Mert'ten

"Değerli havaalanı sakinleri öncelikle uyarıları dikkate alıp metanetinizi koruduğunuz için hepinize teşekkürlerimi sunuyorum.Yarım saat önce 20:45 İstanbul/Berlin seferli uçakla ilgili yapılan bomba ihbarının sahte olduğu yapılan çalışmalar sonucunda ortaya çıkmıştır.Asılsız bomba ihbarını yapan şahsın tespiti için havaalanına giriş ve çıkışlar kapatılmıştır.Bu tatsız olaydan ötürü tarafım adına özür dilerim.Teşhis bitene kadar sakinliğinizi korumaya devam ediniz.İyi akşamlar.."

Bilmem kaç tane sinir hücrem varsa hepsi ayaklanmıştı.Nihal'in uçağı yeni kalkmıştı ki bomba ihbari yapılmış diye tüm havaalanı birbirine karıştı.Beklerken Meysa'yı arayıp haber vereyim dedim ama hanımefendinin telefonu kapalı,ulaşılamıyor.Evi aradım evdede değil.Biliyor beni o telefon niye kapanıyor ben niye ulaşamıyorum hanımefendiye derken bir buçuk saat geçti ben hala bu lanet havaalanından çıkamadım ve Meysa'ya hala ulaşılamıyor.Bir kez daha arayayım deyip telefonu kulağıma götürdüm.
"Aradığınız numaraya şu anda ula.."

Sinirle telefonu kapatıp bağırdım;"Sıçayım böyle şansa!Burada tıkılıp kaldığıma mı yanayım Meysa hanımın iki saattir kapalı olan telefonuna mı yanayım.!Lanet olsun bu havaalanınada ihbarı yapan şerefsizede.." bağırmamla çevredeki neredeyse herkes bana baktı.Ne bok yemeye bakarlar ki!Bana bakanlara aldırmayıp gözlerimi etrafta dolaştırdım.Sağ ayağım hızlı hareketlerle yere vuruyordu zaten.Gözlerim bana kaşlarını çatarak bakan,benim yaşlarımda birine takılınca durdum.Gözlerini benden çekmezken uyuz uyz bana bakmaya devam etti.Kafamı sallayıp hayırdır dedim.Benim hareketime karşı oda kafasıyla yürü git dercesine bir hareket yaptı.Bana.Yürü git.Dedi.Öyle mi?! Çarkına sıçtığım görür şimdi yürü git demeyi.!
Elimdeki telefonu pantolonumun arka cebine koyup ona doğru ilerledim.Tam karşısına geçip;
"Hayırdır birader bi' sorun mu var ?" dedim.Duruşunu bozmadığı gibi uyuz bakışlarıda değişmemişti.
"Sana hayırdır birader?Götü başı ayrı oynayanda sensin bağırıp çağıranda."dedi.
Bana dedi.Bana tam olarak götün başın ayrı oynuyor dedi.
Gömleğinin yakasından çekip kendime yaklaştırdım.Tam burnunu hedef alıp kafamı yüzüne savurdum.Geriye doğru sendeledi ama düşmedi.Eliyle burnundan akmaya başlayan kanları silip yumruk atmak için elini savurdu.Yanlış hareket dostum.Elini havada tutup boşta kalan elimle yumruğu yüzüne geçirdim.Bu kez yere düşmüşken etrafa baktım.İzleyicimiz çoktu ama bu yavşağa yardıma gelen kimse yoktu.Güvenlik görevlilerinin birazdan buraya geleceğini bildiğim için oyalanmadan işime döndüm.Yere eğildiğimde yerde geriye doğru süründü.Gözlerimi devirirken yine içimden düşündüm,buda yanlış hareket dostum.Yerde sürünmesine biraz izin verdikten sonra yanına yanaşıp yakalarından tuttum.Ayağa kaldırdığım bir şeyler demeye çırpınmaya başladı.Derken bir şeye çarptığımızı fark edip.Kafamı yan çevirince iki büyük valiz arasında yerde yatan sarışın bir kızla göz göze geldik.
"Sıçtığımın şansına.."diye söylendim.Ah bir şeye değil birine çarpmışız.Gözlerim kızdan çevrilip yakasından tuttuğum oğlana çevirip geriye doğru savurdum.
"Siktir git gözümün önünden.."dedim.Elimden kurtulur kurtulmaz uzaklaştı zaten.Madem tırsak bir haltsın ne demeye millete bulaşıyorsun demi ?!
Yere düşürdüğümüz bir kız olduğunu hatırlayınca ona döndüm.Yerden kalkmış ve tam karşımda çatık kaşlarıyla bana bakıyordu.Farklı bir tarzı vardı.Uzun sarı saçları nerdeyse beline geliyordu.Saçlarının önü kısa kesilmiş alnına dökülüyordu.Bir ara Meysa'da bu model yapmıştı ne deniyordu buna..neyse.
Baştan ayağa siyah giyinmişti.Ayağındaki kısa deri botu,kısa şortu,çorapları,elinde tuttuğu çantası,bluzü ve deri ceketi..Hepsi siyahtı.Bakışlarımı yeniden yüzüne çevirdiğimde mavi gözlerinin etrafınında siyaha boyandığını gördüm.Kırmızın en baskın tonlarından birine boyadığı dudaklarını büzünce dilemem gereken bir özür olduğu aklıma geldi.Tam ağzımı açtığım sırada  aldığı darbeyle başım yan tarafa savruldu.Kafamın sol tarafındaki zonklamaya karşı elimi oraya koyup ne oluyor diye karşıma baktım.Sarışın kız havaya kaldırdığı çantayı yüzüme bir daha indirdiğinde zonklamam artarken kaşımda bir sızı hissettim.İnce,derin bir sızı.

Kanatlarım Var RuhumdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin