T W O

3.3K 130 12
                                    

Posadil mě na gauč a zmizel z jedné z místnosti, které tam byly. Nejspíše asi v kuchyni? Nebo v koupelně? To je jedno ne? Pochvili přišel s ledem a položil mi ho na ten můj bolavý kotník. ,,Au," sykla jsem. ,,To bude dobrý, počkáme až přijde moje mamka a ta se ti na to podívá. Jo a jsem Chris," zářivě se na mě usmál.
,,Já jsem Miri," usmála jsem se na zpět. Bože on je taak milý!!!!
Jak jsme tak čekali až přijde jeho mamka, tak jsme si povídali.
,,Proč si tak populární?" jemně se usmál a podal mi čaj, který byl předchvíli udělat. ,,Ty jako já vlastně ani nevím, asi lidem přijdu fajná?" zasmála jsem se. ,,Já si vždycky myslel, že si namyšlená kráva "promiň", ale jak vidím ty si úplně jiná, jak říkáš fajná, kamarádská, milá!" usmál se na mě. (Já asi ještě slovo usmát budu požívat často :D).
On má tak úžasný úsměv!!!!
,,A proč ty si takový tichý?" zeptám se pro změnu já. ,,Né, že bych nerad mluvil, jenže nemám moc kamarádů na škole. Jako mám svou partičku.." zesmutněl. ,,Promiň jestli jsem tě urazila, to jsem vážně nechtěla. Radši toto téma uzavřeme," zářivě jsem se usmála abych mu zvedla náladu. A zabralo to.
,,Ne neurazila jsi mě, jen nemám rád toto téma. Jsi bezva holka a takovou kamarádku bych teď potřeboval, takže od teď patříš do naší party, jestli ti to nebude vadit." položil ruku na tu mou a usmál se. ,,Samozřejmě, že mi to nevadí, naopak ráda!" už se asi červenám, úplně vypadám jak rajče.

,,Chrisi, už jsem doma!" ozval se pro mě neznámý hlas ode dveří. ,,Ahoj mami!" křikl na ni Chris. Když mě spatřila, usmála se.
,,Dobrý den!" slušně jsem pozdravila.
,,Ahoj děvče!" usmála se. Chris stál vedle ní a dal se do vysvětlování proč tady vlastně jsem.
,,Mami tady Miri jsem omylem srazil jak jsem jel na skateboardu a má něco s kotníkem, podívala by si se jí na to, prosím?" udělal psi očka na mamku. On je taak roztomilý!!!
,,Samozřejmě," ,,Díky," řekl Chris a já se přidala. ,,Do veď ji do ordinace!" pokynula mu a zmizela v druhém patře domu. Chris došel ke mě. Pomohl mi vstát. Vzal mě do náruče. ,,Děláš si srandu!" vypískla jsem smíchy a Chris semnou. Objala jsem ho kolem krku a nehala se donést až do ordinace.

Tam mě položil na lůžko. A sedli si na jednu ze židlí. Pak přišla jeho mamka a už se mi na to dívala.
,,Milá zlatá, máš to naražené. Chrisi ty jseš, ale nemehlo!" poklepala si na hlavu. ,,Ne to je i z častí moje chyba, četla jsem si a měla nahlas písničky ve sluchátkách," přiznala jsem se.
,,Co vám mladým se nestane," naříkala a my jsme se s Chrisem potichu smáli. Mrkl na mě. Bože on na mě mrkl!!!!

Nakonec jsem dostala dláhu a berle.
,,Za týden se přijď ukázat Miri!" zavolala na mě ještě než jsem ji spolu s Chrisem zmizela z dohledu.
Chris mi obul jednu botu a já poděkovala. ,,Nemáš zač, radši tě odvezu domů jo!" ,,Díky Chrisi,"
Ještě jsem zavolala nashledanou na Chrisovu mamku. A pomalým krokem jsem se odebrala ke Chrisovu autu. Jako pravý gentleman mi otevřel dveře a já si sedla.

,,Tady ten," ukázala jsem na náš "zelený" dům. Zastavil se před ním.
,,Doufám, že se ještě uvidíme, dáš mi tvoje číslo?" mile se usmál. Napsala jsem ho na lístek, co jsem měla ve vaku. ,,Na!" podala jsem mu ho.
,,Dík, nechceš pomoct ještě?" v jeho očích a hlase jsem četla starost.
,,Já to zvládnu a ještě jednou díky," usmála jsem se. Pak vylezl z auta a otevřel mi dveře. Podal mi berle.
,,Ahoj!" obejmul mě. On mě obejmul!!!!! Aww!!!
,,Ahoj!"
Naposledy jsem zamávala a už zmizela za dveřmi "mého" domu.
Asi bude výslech, no jo!

~~~~~

Po dlouhém vysvětlování a vyprávění. Jsem se konečně odebrala do svého pokoje a spadla na postel. No jo ti rodiče! A brácha!
Vzala jsem do ruky mobil. Ty jo tolik upozornění! Tolik zpráv a volání! Můj bože! To mají všichni o mě takovou starost.

Takže nejprve vyřešíme Ann.

Ann: Čauky, nejdeš ven?
Hej odpověz!
Stalo se ti něco!!
Miri! Haloo!!!

: Ahoj Ann, jo stalo se mi něco, povím ti to ve škole!

Ann: To jsem ráda, že žiješ! :)

Tak a teď ty další! Jé Chris mi napsal!! Rozklikla jsem zprávu.

Neznáme číslo: Ahoj to jsem já Chris, ten co tě srazil! :))

Já: Čau :D

Chris: Došla si v pohodě?

Já: Jo v klidu! Musim říct máš šikovnou mamku :)

Chris: Jo to mám! :)

Teď bych teda chtěla vidět ten Chrisuv úsměv! No nic jsem unavená!

Já: Chrisi promiň jsem unavená, jdu si lehnout

Chris: Jo jasně! Tak já už nebudu rušit Ahoj :)

Já: Ahoj!

Odebrala jsem se do koupelny a odlicila se pak se nějak nasoukala do pyžama. Nastavila budíka. Přikryla se a usla. (doubrou Miri:D)

Takže Čau! Další kapitola! Tentokrát přes 800 slov! Nezvykejte si!! Nebude to pokaždé takhle!! Jinak doufám, že se kapitola líbí!!!!

Julinkaa


Oblíbená miluje tichého!Kde žijí příběhy. Začni objevovat