Dneska zase písnička❤
Konečně víkend! Miluju víkendy!
Sedím na posteli a brouzdám po internetu a píšu si s kámoši.
Chris: Čau, nechceš jít se mnou dneska....No s mojí partou, víš jak jsem ti o ní říkal. No prostě budeme mít na naší chatě táborák. Tak jsem si říkal jestli nechceš jít se mnou. :)
Rozklikla jsem okénko chatu s Chrisem. Od toho dne jsem s Chrisem nemluvila.
Já: Čau, no já nevím.......
P í p!
Láska😍: Ahoj miláčku, co dneska něco podniknout? ❤
Jak se mám teď rozhodnout?!
Napíšou mi dva kluci, jeden ten kterého miluji a druhý je ten se kterým jsem se málem políbila.
Samozřejmě, že budu volit Brada. Miri prosím tě chceš jít přece s Chrisem ne?No....Dobře je na tom trochu pravdy. Přiznej si, že se ti chce jít víc s Chrisem než s Bradem.
No...... Jo jdu s Chrisem!
Vážně?
Jo!
Mluvím sama ze sebou. Bezva!
Konverzace s Chrisem:
Já: Chrisi?
Chris: Ano?
Já: Tak jo jdu! :)
Chris: Bezva! Ve čtyři se pro tebe stavím :)
Já: Dobře :)
Chtěla jsem ještě připsat "budu se těšit". Ale radši ne.
Konverzace s Bradem:
Já❤: Lásko, promiň, ale dneska nemám náladu.
Vážně lžu vlastnímu příteli?!
Láska😍: No dobře, ale.... No nic.
Miluju tě! 😍😍Já❤: Já tebe taky!😍😍
Tak a teď se jdu připravit!
~~~~~~
Čekám před barákem. Už je po čtvrté a Chris nikde.
,,Tož kde je?!" mumlám si pro sebe.
Za chvilku přede mnou za stavilo černé BMW.
Postavila jsem se a dopajdala k autu.
,,Ahoj!" zářivě se na mě usmál a objal mě. Jé asi divné, že se tady objímám s klukem, ale je to kamarádské objetí.
,,Ahoj!" usmála jsem se.
,,Tak jedeme?" zasmál se.
,,Jasně!" zasmála jsem se s ním.
Nasedla jsem do auta. Vzadu jsem slyšela, že někdo zakašlal. Instinktivě jsem se otočila a spatřila dva lidi. Seděla tam holka, měla vlasy do takové kaštanové barvy. Zelené oči. Všimla jsem si, že je trochu namalovaná. Byla pěkná.
Pak tam seděl kluk. Hnědovlasý, modré oči. Celkem pěkný, ale na Chr... Co to plácám za nesmysly... Na Brada nemá!!!!,,Ehm..To je Kylie a Rey!" pokynul směrem na ty dva vzadu.
,,A tohle je Miri," ukázal prsty na mě. ,,Čau!" usmál se na mě ehm.. Jo Rey. ,,Ahojky!" přidala se Kylie. Oba na první pohled vypadají milí a jsou strašně fajn. Takže se budu mít dobře. Asi mám ukvapené závěry, ale fakt jsou fajn.
~~~~~
Dojeli jsme na místo. Vypdalo to kouzeleně. Dřevěná chatka. Jezero. Příroda. Prostě wow!
,,Krása!" vydechla jsem úžasem. Právě stojím před jezerem. Ostatní tam připravujou oheň a jídlo. Já se šla provětrat. Je to tu mega úžasný.
Takže ahooj!!
Chtěla bych vám poděkovat za 100 vidění❤ Třeba kroutíte hlavami, ale mě to hřeje u srdíčka❤ Taky už tu máme přes 20 hvězd❤
VELKÉ DÍKY❤❤
Tak doufám, že dnešní kapitolka se vám líbí❤
Jinak chtěla jsem se zeptat, jaká postava je vaše neoblíbenější?❤ (tady)
Já teda zbožňuju prostě Chrise❤ Miri ❤
Zbytek řeknu potom č u s k y❤❤
Ps:. Díky vilca224 ❤❤ A všem ostatním❤❤
Ps:.. A chcete characters ask?
Julinkaaa
Omluvám se za chyby a krátkost kapitoly❤
Julinkaaas
ČTEŠ
Oblíbená miluje tichého!
Novela JuvenilOn tichý s nikým se moc nebavil. Ona nejpopulárnější dívka na škole. Myslíte, že by jim to klapalo?? Čti a dozvíš se víc! #3 V KATEGORII TEEN FIKCE!!! 17.12. 2017 #4 - 10.7.2018 #8 - 26.3.2018 DĚKUJUUUU!!